بیوگرافی زهرا لاری قهرمان ایرانی تبار رقص روی یخ با حجاب و همسرش+ زندگینامه

0

با بیوگرافی و زندگینامه زهرا لاری (zahra lari) قهرمان ایرانی تبار اسکی روی یخ با حجاب متولد ۱۳۷۳ در امارات + عکس و اینستاگرام و تصاویر شخصی و ورزشی زهرا لاری ملقب به شاهزاده یخی و همسرش ، زندگینامه زهرا لاری اسکی باز روی یخ محجبه قهرمان اسکی رقص روی یخ و پاتیناژ و همسرش به همراه زندگی شخصی و تحصیلات و خانواده و پدر و مادر و ماجرای مهاجرت و سوابق ورزشی و شخصی و مصاحبه و ماجرای حجابش و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی زهرا لاری قهرمان ایرانی تبار رقص روی یخ با حجاب و همسرش+ زندگینامه

 

بیوگرافی زهرا لاری

زهرا لاری متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۳ (۳ مارس ۱۹۹۵ در ابوظبی) یک اسکیت باز ایرانی الاصل اسکیت نمایشی ملقب به شاهزاده یخی او ایرانی تبار بوده و پدرش اهل لار استان فارس است که سالهاست با خانواده در دوبی و کشور امارات زندگی میکند.

خانواده و زندگی شخصی

لاری در ۳ مارس ۱۹۹۵ در ابوظبی، امارات متحده عربی به دنیا آمد. مادرش اهل کارولینای شمالی است که قبل از ازدواج با یک مرد مسلمان به اسلام مشرف شده بود و پس آن با آقای لاری آشنا شد و این آشنایی به ازدواج منجر شد

عکس و بیوگرافی پدر و مادر زهرا لاری

سوابق ورزشی

زهرا با تماشای فیلم کارتونی پرنس یخی به ورزش اسکیت علاقه مند شد و تصمیم گرفت تا این رشته ورزشی را بطور حرفه ای دنبال کند.
او با تلاش و پشتکار توانسته در مسابقات زیادی مدال های رنگارنگی کسب کند.
لاری در همه مسابقات اسکیت روی یخ با حجاب حاضر شده و این اعتقاد قلبی و واقعی او را به دین اسلام نشان میدهد.
وی تحصیل کرده دانشگاه ابوظبی است و مدرک تحصیلی خود را از این دانشگاه دریافت کرده است.

صفحه اینستاگرام زهرا لاری اسکی باز محجبه

صفحه رسمی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی zahralari در دسترس عموم قرار است که میتوانید عکس ها و تصاویر بسیار زیبای ورزشی و شخصی این ورزشکار را مشاهده کنید.

صفحه اینستاگرام زهرا لاری اسکی روی یخ محجبه

قهرمان مسابقات رقص روی یخ

لاری یک اسکیت باز ایرانی الاصل اسکیت نمایشی و اولین اسکیت باز ساکن امارات متحده عربی است که در رقابت‌های بین‌المللی شرکت می‌کند. او دو بار در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ قهرمان ملی امارات شده‌است.

همسر زهرا لاری کیست

ایشان در سال ۲۰۲۰ با فردی از امارات ازدواج کرده و متاهل می باشد.

عکس همسر زهرا لاری شاهزاده یخی

او می گوید در ابتدا پدرم به خاطر وضعیت ظاهری زن ها در این رشته با این کار مخالف بود اما بعد ها با اتخاذ تدبیری برای این مشکل به یکی از حامیان

ماجرای مریم امینی به جای زهرا لاری

مدتی پیش نام مریم امینی به عنوان قهرمان محجبه رقص روی یخ در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واقعیت نداشته و در واقع خانم زهرا لاری بانوی ورزشکاری است که در مسابقات پاتیناژ و ورقص روی یخ حضور دارد.

زندگینامه زهرا لاری اولین زن محجبه اسکی روز یخ بانوان

عکس های جدید ایسنتاگرامی زهرا لاری دختر محجبه رقص روی یخ

عکس های جدید زهرا لاری 2021

بیوگرافی زهرا لاری قهرمان اسکی رقص روی یخ و همسرش با عکس و اینستاگراممسابقات رقص روی یخ زهرا لاری

زهرا لاری کیست

نظرات