بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد اراکی و همسرش+ زندگی و حواشی مفقودی در قله پوبدا

0

با بیوگرافی رضا آدینه (reza adineh) کوهنورد اراکی مفقود شده در قله پوبدا در قرقیزستان ، عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی رضا آدینه غارنورد و هیمالیانورد ، زندگینامه رضا آدینه و همسرش ، سوابق ورزشی و زندگی شخصی و ورزشی و پیج اینستاگرامش به همراه ماجرای مفقود شدن در قله پوبدا در اینبخش لاز مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد اراکی و همسرش+ زندگی و حواشی مفقودی در قله پوبدا

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد

رضا آدینه کوهنورد متولد … کوهنورد ، هیمالیانورد ، غارنورد ، آتش نشان ، دوچرخه سوار اهل اراک می باشد که در مرداد ۱۴۰۰ به همراه گروهی از جمله مهری جعفری اقدام به صعود به قله پوبدا در قیزستان کرد که تاکنون خبری از او نشده و مفقود شده است، اما هم گروهی هم مهری جعفریدر اثر سقوط جان خود را از دست داد.

رضا آدینه کوهنورد

سوابق ورزشی

این کوهنوردی ایرانی تاکنون به چندین قله و کوه صعود کرده سابقه صعود به قله ۷۱۳۴ متری لنین در قرقیزستان و پوبدا و هیمالیا و دماوند و … را در کارنامه خود ثبت کرده است

آدینه یکی از کارکنان آتش نشانی اراک است که در مسابقات آتش نشانان در ۷ مهر مسافت طولانی را برای استقبال از آشضت نشانان دویده و همچنین کیلومترها رکاب زده است

او علاوه بر کوهنوردی در زمینه اکتشاف نیز فعالیت داشته است.

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد

ماجرای مفقودی در قله پوبدا در قرقیزستان

پنجشنبه شب گذشته، تیم ۵ نفره آنها قصد صعود کرده اند که گویا مهری جعفری بین کمپ های ۲ و ۳ حادثه می بیند و برای آدینه نیز بعد از کمپ ۵ حادثه رخ می دهد. یکی از آنها نیز گمشده بود که گویا خوشبختانه پیدا شده و در مسیر بازگشت است.

سیامک رضایی رئیس هیات کوهنوردی استان مرکزی: اگرچه حادثه سقوط این کوهنورد اراکی تایید شده اما، نسبت به جان باختن وی هیچ مدرکی در دست نیست و امید است که تا رسیدن نیروهای امدادی وی در سلامت باشد.

رضا آدینه کوهنورد اراکی مفقود شده در قله پوبدا

رضایی گفت: یک تیم اوکراینی در کمپ های پایین تایید کرده است که آدینه از یال سمت چین سقوط کرده است ولی از آنجا که این افراد خارجی هستند و شاید شناختی روی نفرات نداشته باشند، فدراسیون هنوز تاییدیه در خصوص فوت این کوهنورد به ما نداده است، ولی از پنجشنبه شب گذشته خبری از او نیست.

علی سلیمانی دیگر کوهنورد اراکی نیز در این تیم حضور داشته که با این تیم صعود کرده بود ولی پس از صعود به یک قله، هفته گذشته به کشور بازگشته است.

رضا آدینه کوهنورد اراکی اوایل مرداد با هدف صعود به قله هیمالیا عازم کشور چین با یک تور متعلق به یکی از شرکت های فعال در عرصه برگزاری تورهای کوهنوردی شد و از روز پنجشنبه ۱۵ مردادماه جاری هیچ خبری از وی در دست نیست.

پیج اینستاگرام رضا آدینه

صفحه رسمی وی با نشانی دخال عکس فعال است که میتوانید تصاویر و سوابق صعودش را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.

نظرات