داستان و بازیگران فیلم عقاب صحرا+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی عقاب صحرا

0

“عقاب صحرا″، فیلم ایرانی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی عباس اکبری است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۱ و در ژانر درام، تاریخی و مذهبی ساخته شده است. فیلم سینمایی عقاب صحرا که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم عقاب صحرا+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی عقاب صحرا

عقاب صحرا فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است. این فیلم داستانی تاریخی دارد که در سال‌های ششم تا هشتم هجری و از حدیبه تا فتح مکه رخ می‌دهد خلاصه فیلم : ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود، و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد

خلاصه داستان فیلم عقاب صحرا

فیلم “عقاب صحرا” زندگی شخصی به “نام ابوبصیر” است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام (ص) پناهنده می‌شود. حالا همه چشم‌انتظارند که آیا پیامبر برای حفظ صلح، او را به کفار تحویل خواهد داد؟

خلاصه داستان فیلم عقاب صحرا

داستان این فیلم در سال‌های ششم تا هشتم هجری و از حدیبه تا فتح مکه رخ می‌دهد. این فیلم، یک پروژه فاخر سینمایی با بودجه دو و نیم میلیارد تومانی است که مهرداد خوشبخت آن ساخت و داستانی تاریخی و مذهبی دارد.

 

اسامی بازیگران فیلم عقاب صحرا به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم عقاب صحرا به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهرداد خوشبخت، تهیه کننده و  فیلمنامه: عباس اکبری (بازنویسی: سید جلال الدین دری و ساسان فتاح)، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، تدوین: محمدرضا موئینی، طراح گریم: مسعود ولدبیگی، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، جلوه های ویژه: بهنام خاکسار، برنامه‌ریز: حمید بهرامیان، صداگذار: علی علویان، مدیربرنامه‌ریزی: حمید بهرامیان،  دستیار کارگردان: مانی حق‌جو.

نظرات