بیوگرافی اوگور کوباش داور ترکیه ای فینال کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو

0

با بیوگرافی اوگور کوباش (UĞUR KOBAŞ)  داور کاراته متولد ۱۹۷۲ اهل ترکیه ، عکس ها و تصاویر شخصی و خانوادگی و ورزشی اوگور کوباش داور ترکیه ای کاراته و همسرش ، زندگینامه اوگور کوباش داور بین المللی کارته و همسر و فرزندانش ، سوابق ورزشی و داوری و زندگی شخصی و خانواده و پیج اینستاگرامش را به مناسبت حضور در المیپک ۲۰۲۰ توکیو و جنجال های داوری مبارزه سجاد گنج زاده و طارق حمدی حریف عربستانی در این بخش بطور کامل با عکسهای جدید ببینید.

بیوگرافی اوگور کوباش داور کاراته و همسر و فرزندانش+ سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی اوگور کوباش و همسرش

اوگور کوباش Ugur Kobash در سال ۸ نوامبر ۱۹۷۲ ( ۱۷ آبان ۱۳۵۱) در ترکیه متولد شد. اوگور کباش مربی کاراته و داور بین المللی کاراته اهل ترکیه است که تاکنون در مسابقات مهم جهانی و در ترکیه چون UĞUR KOBAŞ – (WKF جهان ، (EKF) اروپا ، (TKF) ترکیه داوری کرده و عضو هیئت داوران فدراسیون کاراته ترکیه می باشد. آخرین قضاوت او در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو بین سجاد گنج زاده و طارق حمدی کاراته کار عربستانی بود که با جنجال ها و حواشی زیادی مواجه شد.

همسر و فرزندان اوگور کوباش

وی متاهل است و دارای فرزند می باشد. ثمره این ازدواج یک فرزند دختر و سه پسر است

همسر و فرزندان اوگور کوباش

سوابق ورزشی و داوری

اوگور کوباش مربی کاراته کار سابق ترکیه و مربی فعلی کاراته و داور بین المللی کاراته اهل ترکیه است که تاکنون در مسابقات مهم جهانی و بین المللی و در ترکیه داوری کرده و عضو هیئت داوران فدراسیون کاراته ترکیه می باشد. آخرین قضاوت او در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو بین سجاد گنج زاده و طارق حمدی کاراته کار عربستانی بود.

او بعد از خداحافظی از کاراته وارد مربیگری و داوری کاراته شده است.

بیوگرافی اوگور کوباش داور ترکیه ای فینال کاراته المپیک 2020 توکیو

 

حواشی داوری در فینال کاراته المپیک توکیو

در مبارزه پایانی ، گنج زاده با ضربه حامدی روی زمین افتاد و نتوانست مسابقه را ادامه دهد. گنج زاده با توصیه پزشک مسئول و پزشک فدراسیون جهانی کاراته نتوانست مسابقه را ادامه دهد ، در نتیجه حامدی “hansoku” (محروم شد) شد.

کباش با بیان اینکه تصمیم به محرومیت حامدی به تنهایی نگرفته است ، گفت: “در حالی که ورزشکار ایرانی روی زمین دراز کشیده بود ، پزشکی که اولین مداخله را انجام داد ، هم سیگنال های دست و هم به صورت شفاهی را به عنوان داور وسط به من منتقل کرد که نمی تواند بازی را ادامه دهد. علاوه بر این ، پزشک فدراسیون جهانی کاراته علامتی مبنی بر عدم ادامه کار داد. “ما داوران را دور هم جمع کردیم و آنها هم عقیده بودند. از آنجا که کاراته کار ایرانی با برانکارد محل مسابقات را ترک کرد ، ورزشکار عربستانی شد. “hansoku” طبق قوانین. به عهده من به عنوان داور وسط بود که تصمیم مشترک پزشکان و داوران را اجرا کنم. ” از عبارات استفاده کرد

اوگور کوباش در المیپک 2020 توکیو

کباش با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار پیام و نظر در پایان مسابقه در حساب های رسانه های اجتماعی وی گذاشته شد ، همچنین اظهار داشت که در بین این پیام ها تهدید به مرگ وجود دارد.

داور مجرب با اشاره به اینکه تهدیدها به همسر و پسرش نیز رسیده است ، گفت:

“علاوه بر این ، حساب های رسانه های اجتماعی من به طور سیستماتیک مورد حمله قرار می گیرند. آنها سعی می کنند حساب ها را تصاحب کنند. این اولین بار است که در زندگی من با چنین وضعیتی روبرو می شوم. با این حال ، من وجدانم راحت است زیرا می دانم که ما درست.”

بیوگرافی اوگور کوباش داور ترکیه ای فینال کاراته المپیک 2020 توکیو

کوباش ، یکی از ۱۴ داور ترکیه ای که در بازیهای المپیک توکیو شرکت کرد ، موفق شد سه مسابقه از هشت فینال را در مسابقات کاراته که در نیپون بودوکان برگزار شد ، به استثنای مسابقات انتخابی ، مدیریت کند. کوباش ، عضو کمیته داوران اروپا و جهان نیز در دو بازی نیمه نهایی و مدال برنز به تاتامی رفت.

صفحه اینستاگرام اوگور کوباش

صفحه اینستاگرام اوگور کوباش

صفحه رسمی این داور بین المللی کاراته با نشانی داخل عکس در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است

عکس های شخصی و ورزشی اوگور کوباش

داوری اوگور کوباش

عکس های جدید اوگور کباش داور ترکیه ای کاراته

عکس های جدید اوگور کوباش 2021

زندگینامه اوگور کوباش داور کاراته

بیوگرافی اوگور کوباش داور مبارزه سجاد گنج زاده و طارق حمدی فینال المپیک 2020 توکیو

منبع بیوگرافی : اختصاصی مجله حرف تازه

نظرات