بیوگرافی محمد مخبر و همسر و فرزندانش + خانواده و شغل فرزندان و ماجرای

1

محمد مخبر معاون اول آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم شد. او پیش از این رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بود . محمد مخبر پیش از معاون اولی رئیسی معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان ، ریاست هیئت مدیره بانک سینا ، معاونت استانداری خوزستان ، معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان ، مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول بر عهده داشته است. در ادامه با بیوگرافی و زندگینامه محمد مخبر و همسر و فرزندانش طیبه و سجاد ، عکس ها و تحصیلات و سابق سیاسی و شغلی و خانوادگی ، فرزندان و پیج اینستاگرامش در مجله حرف تازه آشنا شوید.

محمد مخبر | بیوگرافی محمد مخبر و همسر و فرزندانش+ خانواده و شغل فرزندان، عکسها

بیوگرافی محمد مخبر

محمد مخبر دزفولی در سال ۱۳۳۴ در دزفول متولد شد. او معاون اول آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران است که سابقه ریاست ستاد اجرایی فرمان امام از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ را در کارنامه خود دارد . او چندین کتاب به در زمینه های اقتصادی و کیفری به رشته تحریر درآورده و به چاپ رسانده است.

بیوگرافی و عکس های محمد مخبر معاون اول آیت الله رئیسی

خانواده و زندگی شخصی

محمد مخبر فرزند عباس مخبر که از وعاظ و منبری‌های شهرستان دزفول است مقطع ابتدایی را در دزفول و اهواز ادامه تحصیل نمود سپس در مقطع دکتری در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی، در مقاطع کارشناسی‌ارشد و کارشناسی به ترتیب در رشته‌های مدیریت با گرایش سیستم‌ها و کارشناسی در مهندسی برق تحصیل کرده‌است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری حقوق بین‌الملل می باشد.

دختر محمد مخبر رئیس سابق ستاد اجرایی فرمان امام

سوابق و سال های فعالیت

مخبر در طول سالهای فعالیت خود در سمت های مختلفی خدمت کرده است که جمله آنها معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان ، ریاست هیئت مدیره بانک سینا ، معاونت استانداری خوزستان ، معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان ، مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول مشغول بوده‌است.

زندگینامه محمد مخبر

مدرک تحصیلی محمد مخبر

مخبر دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق بین‌الملل دکترای رشته مدیریت و کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش سیستم‌ها می باشد.

همسر و فرزندان محمد مخبر

دکتر محمد مخبر سال ها پیش ازدواج و از تعداد فرزندانش اطلاعی در دست نیست ، فقط نام دو فرزندش به نام های طیبه و سجاد رسانه ای شده است. طیبه مخبر دختر محمد مخبر اولین واکسن برکت را تزریق کرد و سجاد مخبر در ۷ سال گذشته مدیر عامل و عضو هیئت مدیره نسیم سلامت پاسارگاد بوده است

عکس همسر و فرزندان محمد مخبر

محمد مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی کیست

در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، بعنوان معاون اول سید ابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم انتخاب و مشغول به کار شد.

وی دارای سوابق و فعالیت‌های انقلابی در دوران طاغوت و سوابق مدیریتی پس از پیروزی انقلاب است؛ مسئول بهداری سپاه دزفول در زمان جنگ، مدیرعامل مخابرات دزفول، معاون استانداری خوزستان، معاون بازرگانی بنیاد مستضعفان بوده و از سال ۱۳۸۶ تاکنون نیز ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را برعهده داشته ‌است.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور شد

رئیسی، طی حکمی غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد

محمد مخبر در دولت رئیسی

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ با حکم رهبر انقلاب ریاست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را بر عهده داشت
از جمله اقدامات وی در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) می توان به تاسیس بنیاد برکت، بنیاد احسان، موسسه دانش بنیان برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت در مسیر خدمت به محرومان و مستضعفین و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا (کوو ایران برکت) اشاره کرد.

عکس دکتر محمد مخبر دزفولی

آثار و کتاب‌شناسی

اقتصاددانان برتر جهان (۱۳۹۲)
معاذیر معاف‌کننده مجازات‌ها در اساسنامهٔ دیوان بین‌المللی کیفری(۱۳۹۳)
رهیافتی به توسعهٔ اقتصادی توأم با عدالت (۱۳۹۴)

محمد مخبر مهسا امینی

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مرداد ماه ۱۴۰۲ مدعی شد به لیونل مسی فوتبالیست سرشناس پول دادند تا درباره مهسا امینی توییت بزند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند. به سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف مثل مسی پول دادند تا علیه جمهوری اسلامی توییت بزنند. ۴۰۰ میلیون دلار برای مدیریت ناآرامی‌های سال گذشته هزینه کردند

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمد مخبر و همسر و فرزندانش + خانواده و شغل فرزندان و ماجرای

  1. حسين سپهري گفت:
    0
    1

    سلام دكتر مخبر عشقه واقعا سالها باهاشون كار كردم ادم خاكي و مشتي يا علي سپهري

نظرات