بهنام بانی – از قاری قرآن تا خواننده پاپ (۲۰۲۱)

0

بهنام بانی خواننده از خوانندگان خوش‌صدا و خوش‌اخلاق موسیقی ایران می‌باشد که علاقه بسیار زیادی به سبک آهنگ شاد – عاشقانه دارد به‌طوری‌که بسیاری از آهنگ‌های خودش را در این سبک تهیه‌کرده است. اگر شما عزیزان هم کنجکاو هستید تا از ویژگی‌های شخصیتی، زندگی خصوصی و مشهورترین آهنگ های بهنام بانی اطلاعات بیشتری به دست آورید؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 بهنام بانی خواننده

مختصری از زندگی بهنام بانی بدانیم

بهنام بانی خواننده خوش‌صدا، خوش‌چهره و پرطرفدار کشورمان، متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در شهر دامغان است.

وی از همان دوران کودکی متوجه علاقه خود درزمینهٔ خوانندگی و رفتن بر روی استیج شد. به گفته بهنام بانی علاقه به خوانندگی در او، نخستین بار در سن ۸ سالگی زمانی که به‌عنوان قاری قرآن در مدرسه، تلاوت قرآن را آغاز کرد؛ شروع شد و از آن زمان تا به امروز همیشه در جهت رشد و بهبود استعداد خودش گام برداشته و کمک هیچ مربی و راهنمایی را رد نکرده است و همیشه در این مسیر در حال یادگیری و آموزش بوده، است و خواهد بود.

اعضا خانواده بهنام بانی

بهنام بانی در یک خانواده ۴ نفری زندگی می‌کند و تنها یک خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد. پدر بهنام، اهل آستارا می‌باشد و در عرصه نوازندگی به‌صورت حرفه‌ای مهارت دارد.

به گفته بهنام بانی یکی از اصلی‌ترین مشوق‌های او درزمینهٔ خوانندگی پدرش بوده است و به‌واسطه دوستان و آشنایانی که پدر بهنام در دنیای موسیقی داشته است، آموزش بهنام بانی توسط اساتید مجرب دنیای موسیقی و به‌صورت کاملاً اصولی و حرفه‌ای سپری می‌شد.

بهنام بانی خواننده

 

تحصیلات دانشگاهی بهنام بانی

بهنام بانی نمونه بارز این جمله معروف پدر مادرهای ایرانی است که میگه” درستو بخون، چیزی هم که علاقه داری در کنارش ادامه بده |: ”

بله  بهنام بانی به این نصیحت اغلب پدرها و مادرهای ایرانی عمل کرده و تحصیلاتش را در رشته عمران به سرانجام رسانده و علاوه بر آن در کنار رشته دانشگاهی، به حرفه‌ی موردعلاقه خودش هم بسیار توجه کرده و آن را در کلاس حرفه‌ای ادامه داده است.

علاقه بهنام بانی به ورزش

با توجه به خوشحالی به‌یادماندنی پس از گل بهنام بانی در برابر پرسپولیس، پرواضح است که این هنرمند محبوب کشورمان پرسپولیسی نیست.

تیم موردعلاقه بهنام بانی به گفته خود او استقلال است؛ اما این موضوع هرگز چیزی از ارادت بهنام بانی به طرفداران تیم پرسپولیس و همچنین ابراز لطف طرفداران پرسپولیسی نسبت به بهنام بانی عزیز کم نکرده است.

شروع دوران خوانندگی بهنام بانی به‌صورت حرفه‌ای

بهنام بانی خواننده

در دوران دانشجویی بهنام بانی با گروه روژان فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. مهدی یغمایی عزیز در آن روزها خواننده اول گروه روژان بوده است که با خروج او از این تیم، عنوان اولین خواننده به بهنام بانی رسید و این فرصتی طلایی برای دیده شدن بیش‌ازپیش بهنام بانی و به نمایش گذاشتن استعداد بی‌نظیرش بود.

اگر از بهنام بپرسید آهنگ علاقه خاص طعم و بوی دیگری برای او دارد چراکه اولین آهنگی بود که باعث محبوبیت و معروفیت بهنام بانی شد.

اگرچه پس‌ازآن آهنگ‌هایی نظیر “من یه دیوونم” و “عاشقم” در بین هواداران محبوبیت بیشتری پیدا کرد و باعث تثبیت جایگاه بهنام بانی در صنعت موسیقی کشور شد اما به‌هرحال برای هر خواننده‌ای اولین اثر همیشه لذت متفاوتی داره.

از این خواننده محبوب و پرطرفدار، موزیک‌های به‌یادماندنی دیگری نظیر قرص قمر۲، خوشحالم، این عشقه و … به یادگار مانده است.

خوانندگان محبوب بهنام بانی کدم‌اند؟

طبق مصاحبه‌هایی که بهنام بانی انجام  داده است، وی خواننده محبوب خودش را در میان خوانندگان باسابقه و قدیمی‌تر، محمد اصفهانی و محمد علیزاده  اعلام کرده است و همچنین از زنده‌یاد ناصر عبداللهی به‌عنوان الگوی خود نام‌برده است؛ همچنین در میان خوانندگان نسل جدید، سینا شعبانخانی و مسعود صادقلو از خوانندگان محبوب ستاره این روزهای دنیای پاپ ما می‌باشند.

ازدواج بهنام بانی

برخلاف ادعای اغلب رسانه‌ها، بهنام بانی مجرد نیست بلکه در تأهل و تعهد کامل نسبت به شغل و حرفه خودش به سر می‌برد.

طبق گفته وی به دلیل کار و مشغله زیاد بهنام بانی هرگز فرصت نکرده است تا در مورد مسئله ازدواج تصمیمی بگیرد و حتی معیارهای دقیقی برای ازدواج ندارد و نشانه‌ها حاکی از آن است که بهنام خان بانی حالا حالاها قصد ازدواج  ندارد و دوست دارد نسبت به تعهد کاری خود وفادار بماند.

البته طبق مصاحبه‌هایی که ایشان در برنامه‌های تلویزیونی داشته‌اند گویا یک رابطه عاشقانه ناموفق در کارنامه روابط احساسی بهنام بانی به ثبت رسیده است که به دلایل نامعلومی پرونده به‌سرعت مختومه اعلام شد.

بهترین خاطره بهنام بانی

یکی از بهترین خاطرات بهنام بانی مربوط می‌شود به کنسرت برج میلاد او در سال ۱۳۹۶ که کنسرت او به‌قدری پرطرفدار بود که تمام بلیت‌های سالن برج میلاد در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه به فروش رسید و این‌ یک رکورد جدید در آن زمان بود.

تک آهنگ‌های بهنام بانی

بهنام بانی در آن دسته از خوانندگان قرار می‌گیرد که اعتقاد چندانی به آلبوم ندارد و معتقد است که تک آهنگ‌ها بیشتر از آلبوم‌ها شنیده خواهند شد.

در ادامه این مقاله تاپ ریتم شمارا به برگزیده‌ای از تک آهنگ‌های بهنام بانی دعوت می‌کند.

۱۴۰۰ رفتی ۱)
۱۳۹۹ خوشحالم ۲)
۱۳۹۸ قرص قمر۲ ۳)
۱۳۹۸ خوابتو دیدم ۴)
۱۳۹۸ این عشقه ۵)
۱۳۹۸ فقط برو ۶)
۱۳۹۷ تویی انتخابم ۷)
۱۳۹۷ ایران ۸)
۱۳۹۷ دل نکن ۹)
۱۳۹۷ هنوز دوست دارم ۱۰)
۱۳۹۷ ماه عسل ۱۱)
۱۳۹۷ صد سال ۱۲)

چگونه آهنگ‌های بهنام بانی را دانلود کنیم؟

با سرچ کردن دانلود آهنگ‌های بهنام بانی در موتور جست‌وجوگر گوگل، پیشنهادات بسیار زیادی برای شما عزیزان نمایش داده می‌شود. اما بسیاری از این سایت‌ها به دلیل تبلیغات زیاد و پاپ آپ های آزاردهنده و سرعت‌پایین عملکرد سایت، لذت دانلود سریع و آسان را از شما عزیزان می‌گیرند.

بنابراین شما عزیزان می‌توانید ورود به وب‌سایت تاپ ریتم وارد بخش آهنگ‌های بهنام بانی عزیز شوید و آهنگ مدنظر خود را به‌راحتی و با سرعت‌بالا و در کمترین زمان دانلود کرده و از گوش دادن به کیفیت بالای آن لذت ببرید.

از تاپ ریتم چه میدانید؟

ما در مجموعه تاپ، ریتم تیمی متشکل از متخصصین برنامه‌نویسی و گرافیست‌ها را گرد هم جمع‌آوری کرده‌ایم تا نیاز شما عزیزان را شناسایی کنند و در جهت رفع آن‌ها حداکثر تلاش خود را انجام دهند. تا شما عزیزان بدون کوچک‌ترین آزار و یا اتلاف وقت گران‌بهایتان در سریع‌ترین زمان ممکن آهنگ شاد موردنظر خود را دانلود کنید و خاطره‌ای خوش از وب‌سایت ما در یاد شما باقی بماند.

از این‌که تاپ ریتم را برای گوش کردن انتخاب کرده‌اید بی‌نهایت سپاسگزاریم.

نظرات