خرید پرفروش ترین مدل جوراب های رنگی در سال ۲۰۲۱

0

یک کفش و استایل شیک همواره نیازمند یک جوراب مناسب است. بر اساس تحقیق به عمل آمده توسط مرکز تحقیقاتی زیون مارکت ( Zion Market Research )، بازار جهانی خرید جوراب تا سال ۲۰۲۵ به مبلغی حدود ۲۴٫۱۶ میلیارد دلار خواهد رسید. این نکته خود نشان می دهد که بالاخره جوراب ها جایگاه خود را دنیای مد و فشن اثبات کرده اند و یکی از مهم ترین اکسسوری های استایل به شمار می روند. امروز هم در این مقاله به بررسی چند مدل پرفروش از جوراب های رنگی سال جدید و نحوه ست کردن آنها می پردازیم.

 خرید جوراب

نحوه ست کردن جوراب ساق بلند بالای زانو

خرید جوراب

جوراب بالای زانو

مدتی است که جوراب ساق بلند بالای زانو به بازار عرضه شده و خانم ها میتوانند آنها را با استایل های مختلف ست کنند. و این جوراب ها جایگاه خود را در دنیای رنگارنگ مد و فشن پیدا کرده و به جوراب ترند تبدیل شده است. اگر به دنبال استایلی به روز هستید، حتما از این مدل جوراب های بالا زانو در خرید جوراب هاتون در نظر بگیرید.

جوراب  بالای زانو زنانه یک اکسسوری ایده آل برای تمامی فصول، خصوصا فصول سرد است. اگر میانه خوبی با جوراب شلواری ها ندارید، جوراب ساق بلند جایگزین مناسبی است. اگر هم از استایل های تکراری و همیشگی خود خسته شده اید، حتما این آیتم جذاب را در استایل خود بگنجانید.

 

جوراب های بلند شیشه ای، یار همیشگی لباس های رسمی و مجلسی زنانه است. جوراب شیشه ای را می توانید با دامن های کوتاه و میدی به همراه شومیز و پیراهن مناسب ست کنید. در کنار این نوع جوراب ها استفاده از کفش های پاشنه دار و کاملا رسمی، الزامی است. البته بهتر از جوراب های زنانه طرح دار نازک برای ست کردن با لباس های مجلسی دوری کنید.

جوراب های بلند نخی و بافتنی را با استایل های اسپرت و زمستانی به خوبی می توان ست کرد. نکته مهم در ست کردن این جوراب ها رنگ و طرح آن است. از آنجا که جوراب های بالای زانو به خوبی در استایل شما مشخص هستند، بهتر است رنگ جوراب را با یکی از آیتم های استایل خود ست کنید. و یا از رنگ های خنثی استفاده کنید تا دیگر لباس ها، خودنمایی بیشتری کنند.

 

جوراب مردانه طرح دار بپوشیم یا ساده؟

خرید جوراب

مدل جوراب های رنگی نسبتا ساده، جلوه ای خاص و پر نشاط به استایل شما می دهند. انتخاب رنگ و طرح مناسب، نیازمند کمی جسارت و سلیقه است. این مدل جوراب های با رنگ های تند در استایل های رسمی مردانه غوغا می کند. از طرح های خاص استفاده کنید. برای انتخاب جوراب هماهنگ با لباس مورد نظرتان می توانید سری به مجله های مد سال بزنید. به سلیقه تان اعتماد کنید و با انتخابی متفاوت ، جذاب تر دیده شوید.

جوراب هایی تک رنگ، گزینه ای شیک و عالی برای نمایشگاه های تجاری، کیت های استقبال شرکت ها و پک کادویی کارمندان هستند. لوگو می تواند به صورت تکی یا به تکرار بر روی جوراب قرار بگیرد. برند های ایرانی هم به این مدل جوراب علاقمند شده و در طرح های متنوعی تولید شدند.

یکی از مدل های جذاب جوراب مردانه طرح دار که امسال وارد بازار شدند، جوراب های هنری بودند. نقش روی این مدل جوراب ها برگرفته از نقاشی ها، مناظر و یا داستان ها و کتاب های معروف می باشد. جوراب های هنری، به سرعت مورد استقبال طرفداران مد قرار گرفت. از این آیتم جذاب می توانید به همراه تمامی استایل های زنانه و مردانه استفاده کنید.

 

چند پیشنهاد جذاب برای ست کردن جوراب زنانه با استایل های ترند

جوراب ها در استایل های امروزی جایگاهی ویژه دارند. گاهی لباس ها را طوری می پوشیم که جوراب هایمان بیشتر به چشم بیایند. گاهی نیز لازم است، جوراب ها پنهان بمانند تا سایر لباس ها و کفش ها خودنمایی کنند. مهم نیست که اسپرت می پوشید یا مجلسی، مهم این است که با رعایت چند نکته ساده بتوانید از زیبایی جوراب زنانه استایلتان استفاده کنید.

البته که نباید نقش بهداشتی و سلامتی جوراب ها را فراموش کنیم. شاید به جرات بتوان جوراب ها را مهربان ترینِ لباس ها نامید. بدون این یاوران بی ادعا، پوشیدن کفش ها دردناک و گاهی غیر ممکن خواهد بود. خصوصا کفش های کتانی یا اسنیکرز که جزء لاینفک استایل های اسپرت به شمار می روند

 

آیا تفاوت جوراب زیر زانو زنانه با جوراب ساقدار را میدانید؟

قدیمی تر ها این جوراب را با نام جوراب سه ربع می شناختند. تنها تفاوت جوراب سه ربع با جوراب بالای زانو در نحوه ست کردن آن است. جوراب زیر زانو زنانه، اغلب جلوه ای اسپرت و کژوآل دارد.

جوراب سه ربع بافتنی و نخی، هم بهترین آیتم برای استایل های کژوال و گرانچ است. اگر اهل استایل تینیجری هستید، جوراب زیرزانو اسپرت را با کفش کنورس، ونس و شلوارک یا دامن کوتاه بپوشید. علاوه بر دامن های کوتاه اسپرت ، ست جوراب زیر زانو با شلوارک های جین بسیار شیک و جذاب است.

جوراب ساقدار زنانه و نیم ساق از پرطرفدار ترین مدل های جوراب به شمار می روند. در استایل های زنانه امروزی که شلوار های کوتاه را بیشتر می پسندند، می توان از جوراب های ساقدار طرح دار زنانه به عنوان یک آیتم شیک و متفاوت استفاده کرد. در فصل تابستان هم می توان جوراب های ساده رنگی ساقدار را با شلوار های طرح دار ست کرد. در زمستان نیز، بهترین گزینه برای بوت ها و نیم بوت ها هستند. با یک جوراب ساقدار و نیم بوت و کمی خطای دید، می توانید کوتاه بودن شلوارتان را مخفی کنید.

ترفند ست کردن جوراب مچی و نیم ساق زنانه با استایل هایمان!!!!

خرید جوراب

خرید جوراب مچی

جوراب های مچی یا ساق کوتاه ، تنها تا روی قوزک پا را می پوشانند و تنها قسمت کوچکی از جوراب ممکن است از کفش نمایان باشد. جوراب مچی مناسب شلوار های کوتاه و کفش های کتانی و اسپرت است، البته اگر می خواهید که کمی از ساق پای شما نمایان باشد .جوراب مچی زنانه طرح دار را با کفش های تک رنگ بپوشید تا جذاب تر دیده شوند. جوراب های مچی را می توانید هم با استایل های کژوال و هم برای حفظ سلامت پاها با لباس های راحتی خانگی بپوشید.

۵ نکته طلایی که درمورد جوراب کالج  باید رعایت کنیم:

این دسته از جوراب ها نیز جزو جوراب های محبوب و پرفروش هستند. البته مدل های متنوعی دارند. از جوراب های اسنیکرز گرفته تا پاپوش که برای کفش های مختلف طراحی شده اند. همانطور که از اسم جوراب اسنیکرز بر می آید، مناسب کفش های کتانی و انواع اسنیکرز است. جوراب کالج زنانه ، بهترین آیتم تابستانه برای کفش های راحتی، کالج ، آکسفورد ، لوفر و پامپ است.

1)      متناسب با کفش خود انتخاب کنید.

2)      به جنس پارجه جورابتان دقت کنید.

3)      سایز جورابی که انتخاب می کنید دقت کنید.

4)      تناسب رنگ جوراب با رنگ شلوار

5)      تناسب طرح جوراب با استایلتان

 

برای خرید تمامی انواع مدل جدید جوراب های رنگی و طرح دار می توانید به فروشگاه اینترنتی زوین مراجعه کنید.فروشگاه اینترنتی زوین راحت ترین راه برای خرید جوراب می باشد و برای آسایش و راحتی کاربران خود هرینه ارسال برای مشتریان خود رایگان کرده است.

منبع: مجله زوین

نظرات