پخش آنلاین مسابقه فینال المپیک حسن یزدانی با تیلور آمریکایی کشتی آزاد

0

حسن یزدانی، کشتی گیر دسته ۸۶ کیلوگرم ایران برای کسب دومین طلای کشتی آزاد المپیک سرشار از انگیزه و آمادگی است. او صبح امروز هر دو رقیب خود را با امتیازات بالا شکست داد تا در نیمه نهایی حضور پیدا کند. دارنده طلای المپیک ۲۰۱۶ برای صعود به دیدار پایانی ظهر امروز به مصاف نایفونوف روس رفت و او هم بی دردسر شکست داد تا به دیدار پایانی راه یابد.

 حسن یزدانی و دیوید تیلور

 

اهالی کشتی در سراسر دنیا در انتظار یک مبارزه بسیار ویژه هستند؛ مبارزه ای که فردا در فینال ۸۶ کیلوی کشتی آزاد برگزار می شود.

ساعت بازی فینال کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو

دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد روز پنج شنبه ۱۴ مرداد در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه بین حسن یزدانی از ایران و دیوید تیلور آمریکایی برگزار خواد شد.

 

در سمت دیگر جدول، دیوید تیلور امریکایی حضور دارد؛ کشتی گیر که با همان انگیز و آمادگی بالایی که در یزدانی دیدیم، ظاهر شده و با کسب دو پیروزی آسان مقابل حریفانی از بلاروس و سن مارینو به دیدار نیمه نهایی راه یافت. او برای صعود به دیدار فینال حریفی به مراتب آسان تر داشت و دیپاک پونیای هندی که ۲۲ سال سن دارد را به راحتی شکست داده و فینالیست شد.

به این ترتیب مطابق پیش بینی ها، دو کشتی گیر قدر ایرانی و امریکایی به راحتی راهی دیدار پایانی المپیک ۲۰۲۰ شدند تا جذاب ترین کشتی توکیو را فردا مشاهده کنیم؛ کشتی که دوست داران این رشته در سرتاسر جهان سالهاست که برای تماشای آن انتظار کشیده اند. کسب ۳۳ امتیاز (تیلور) و ۳ امتیاز (یزدانی) در ۳ دیدار منتهی به فینال نشان از قدرت بالای این دو کشتی گیر دارد؛ کشتی گیرانی که جز خودشان، کشتی گیر دیگر نمی تواند آنها را شکست دهد.

 

حسن یزدانی و دیوید تیلور

فینال دسته ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ یکی از تماشایی ترین رویدادهای المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود. مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور در این مرحله می تواند یکی از تاریخی ترین کشتی های المپیک باشد؛ جایی که دو کشتی گیر از ایران و امریکا در اوج آمادگی و تجربه، هدفی جز طلا را دنبال نمی کنند و برای کسب آن از قدرت و مهارت کافی برخوردار هستند. مقایسه ورزشکار برتر از میان این دو کار سختی است، درست مثل مقایسه بی نتیجه مسی و رونالدو! تنها جایی که می توان پی به برتری یکی از این دو برد، میدان مسابقه است؛ میدانی که برای حضور در آن، یزدانی و تیلور یک گام دیگر در پیش دارند.

 

پخش آنلاین مسابقه فینال کشتی یزدانی و تیلور المپیک

برای تماشای آنلاین این مسابقه جذاب فردا ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه  اینجا کلیک کنید.

نظرات