داستان و بازیگران فیلم اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند+ بیوگرافی و تصاویر

0

فیلم اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند، فیلم ایرانی به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۴ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند که برای اولین بار در مرداد سال ۹۴ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند+ بیوگرافی و تصاویر

«اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» فیلمی اجتماعی محصول سال ۱۳۹۱ کشور ایران است. کارگردانی آن برعهده «نرگس آبیار» بوده‌است و بازیگرانی چون «گلاره عباسی»، «حسام بیگدلو»، «امیر غفارمنش»، «مهران رجبی»، «گیتی معینی»‌ و «فاطمه شکری» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند

فیلم “اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند” روایتگر ماجرای زندگی زن بارداری به نام “لیلا” است که او به همراه همسرش فرید و فرزند ۲ ساله اش مستاجر ۲ پیر زن مهربانی است. روزی برای “لیلا” میهمان می رسد و ماجرایی برای او رغم می خورد.

خلاصه داستان فیلم اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند

گفتنی است این فیلم به عنوان اولین ساخته نرگس آبیار، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن (گلاره عباسی) جشنواره “اسب نقره ای” روسیه و دو جایزه‌ی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان فرانسه را به دست آورد و همچنین در بخش اصلی جشنواره شانگهای چین و جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک لس آنجلس حضور داشت.

 

اسامی بازیگران فیلم اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند

گلاره عباسی در نقش لیلا در فیلم اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیک ترند

اسامی بازیگران فیلم اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند

 

دیگر عوامل

کارگردان: نرگس آبیار، تهیه کننده: محمدحسین قاسمی، مدیر فیلمبرداری: منصور ظهوری، صدا بردار: مسیح سراج، طراح چهره پردازی: هاشم فقانی، تدوین: پیمان خاکسار، طراح صحنه و لباس: جعفر محمدشاهی، موسیقی: شورا کریمی، مجری طرح: بهزادهاشمی، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تولید: آرش داودی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، عکاس: آتنا بخارایی، فیلمبردار پشت صحنه: طاها آبیار.

نظرات