فیلم کامل / آخرین ویدئوی چتربازی ارشا اقدسی و محمد بزرگی را ببینید

1

ویدیویی دیده نشده از چتربازی ارشا اقدسی در کنار محمد بزرگی چترباز معروف ایران که سالگرد حادثه پلاسکو هنگام پرواز بر اثر سقوط درگذشت را ببینید. ارشا اقدسی ۶ مراد ۱۴۰۰ بر اثر تصادف سر صحنه فیلمی در لبنان دچار سانحه شد و حالا پزشکان گفتند که یک درصد شانس زنده ماندن دارد و به خواب مصنوعی رفته است.. برای سلامتی ارشای عزیز دعا کنیم

فیلم کامل / آخرین ویدئوی غمناک از چتربازی ارشا اقدسی و محمد بزرگی را ببینید

آخرین فیلم بدلکاری و چتربازی ارشا اقدسی

سال گذشته محمد بزرگی بر اثر سقوط درگذشت و حالا ارشا اقدسی در حادثه ای به کما رفته و امید به زندگی اش تنها ۱% است

 

محمد بزرگی چترباز معروف کشورمان بود. به یاد شهدای ساختمان پلاسکو، جانش را داد. می‌خواست یاد آن‌ها را زنده نگه دارد، اما نمی‌دانست که این مراسم به بهای جانش تمام می‌شود. به ارتفاع رفت. از آن بالا هیجانش برای پریدن زیاد بود. مثل همیشه که از پرنده بودن خود لذت می‌برد، اما درست سه ثانیه با مرگ فاصله داشت. ۵۶ متر ارتفاع بود. ولی سقوط مرگبار او تنها سه ثانیه طول کشید.

ارشا اقدسی ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد و از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد و به دنبال فعالیت‌های ورزشی اش، آی کیدو را فرا گرفت و مربی آن شد،

در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیهٔ تحصیلی در رشتهٔ تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد تا جایی که توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود.

در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد. او در حال حاضر برای برگزاری مسابقه آب و آتش، مجری شبکه نسیم شده‌است.

اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند.

1 دیدگاه در “فیلم کامل / آخرین ویدئوی چتربازی ارشا اقدسی و محمد بزرگی را ببینید

  1. سهیل گفت:

    خدا رحمت کنه جفتتون رو

نظرات