بیوگرافی امین میرزازاده کشتی گیر و همسرش کیست + تصاویر جدید و افتخارات

0

بیوگرافی امین میرزازاده کشتی گیر و همسرش کیست + تصاویر جدید و افتخارات

امین میرزازاده کشتی گیر فرنگی متولد ۱۸ دی ۱۳۷۶ در گتوند، استان خوزستان ورزشکار رشتهٔ کشتی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران می‌باشد که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران روی تشک می رود. او تاکنون ۷ مدال جهانی را کسب کرده و جدیدترین رویداد ورزشی خود در سال ۲۰۲۳ در بلگراد به مدلل طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. ادامه بیوگرافی امین میرزازاده کشتی گیر و همسر و خانواده با عکس و ناگفته ها از شروع کشتی فرنگی تا مسابقات جهانی سنگین وزن در این مقاله از مجله حرف تازه می پردازیم

با بیوگرافی «امین میرزازاده» (Amin Mirzazadeh) متولد سال ۱۳۷۶ اهل گتوند کشتی گیر فرنگی کار ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ، زندگینامه امین میرزا زاده کشتی گیر در ایران و عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران ، عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی جدید (امین میرزا زاده) قهرمان کشتی جوانان جهان ، خانواده و سوابق ورزشی امین میرزازاده ویکی پدیا و پیج اینستاگرامش در مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی امین میرزازاده کشتی فرنگی و همسرش+ زندگی شخصی و افتخارات با تصاویر جدید

زندگینامه و بیوگرافی امین میرزازاده کشتی گیر

امین میرزازاده کشتی گیر ایرانی متولد ۱۸ دی سال ۱۳۷۶ در گتوند، کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران است که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای تیم ملی ایران مسابقه می دهد. او در طول مسیر فعالیت های کشتی در جهان، ۵ بار عنوان قهرمانی جهان و آسیا را کسب کرده است.

او فرنگی کار ایرانی است که در دسته ۱۳۰ کیلوگرم شرکت می کند. امین میرزا زاده، در سال ۲۰۲۳، مدال طلا وزن ۱۳۰ کیلوگرم را در مسابقات کشتی جهان ۲۰۲۳ که در بلگراد، صربستان برگزار شد، به دست آورد.

آقای امین میرزازاده ورزشکار رشتهٔ کشتی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی اهل ایران است که عناوین قهرمانی جهان و مدال برنز و نقره مسابقات بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد. او وی قهرمان آسیا در سال ۲۰۲۰ و دارندهٔ نشان طلا و برنز قهرمانی جوانان جهان در دستهٔ سنگین‌وزن می‌باشد

بیوگرافی و تصاویر جدید امین میرزازاده کشتی گیر المپیکی ایران

سوابق

میرزازاده کشتی را از نوجوانی بطور حرفه ای آغاز کرده و اولین مدال طلای خود را در نوجوانی در دسته سنگین بدست آورد. با اینکه در مسابقات زیر ۲۳ سال در رده پنجم قرار گرفت ، اما در تورنمنت های بعدی توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد و مدال طلا قهرمانی نوجوانان جهان سارایوو ۲۰۱۵ و مدال طلا قهرمانی نوجوانان آسیا دهلی‌ نومقام و قهرمانی آسیا را در سال ۲۰۲۰ را از آن خود کند.

میرزازاده همچنین در المپیک ارتش ها در وزن ۱۳۰ کیلو گرم مدال ارزشمند برنز المپیک ارتش ها را بر گردن آویخت.

ازدواج و همسر امین میرزازاده

امین میرزاد زاده در حال مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

امین میرزازاده و همسرش

امین میرزازاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

امین میرزا زاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی حاضر بود.

در ادامه رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، امین میرزازاده در گروه شانس مجدد مقابل آلن سیراریو از رومانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی برای کسب مدال برنز به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه به میدان می‌رود.

پیروزی امین میرزازاده

شغل اصلی و منبع درآمد امین میرزازاده

امین میرزازاده با قدردانی از خانواده‌اش به خاطر حمایت‌های مالی‌شان ، گفت‌: من درآمدی ندارم و خانواده‌ ام زحمت زیادی کشیده اند تا به این مرحله برسم.

فعالیت حرفه‌ای ورزشی : زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۷

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید. وی در دور دوم مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان از گرجستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی شکست خورد و پنجم شد.

امین میرزازاده قهرمان آسیا ۲۰۲۰

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک آرتا سونودا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر صفر کیم مین-سئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات سیزم ۲۰۱۹

امین میرزازاده در دور اول در دیداری بسیار نزدیک به رضا کایالپ عنوان دار چند دوره جهان و المپیک کشتی را ۵ بر ۳ باخت. پس از راه‌یابی کایالپ به فینال میرزازاده در شانس مجدد ابتدا ادوارد پوپ کشتی‌گیر عنوان دار جهان و مطرح آلمانی را که در المپیک ریو به مقام پنجم رسیده بود شکست داد و سپس در دیدار رده‌بندی در مقابل چنرسنکی قهرمان اروپا با وجود نا داوری با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال ارزشمند مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را بر گردن آویخت.

زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۱

میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم در یک دیدار نفسگیر با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میخائیل لاپتی اف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله آنتون ساونکو از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ فاتیح بوزکورت از ترکیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل داوید اوواسپیان دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

نفر دوم قهرمانی جهان ۲۰۲۲

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم در یک دیدار نفسگیر با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میخائیل لاپتی اف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله آنتون ساونکو از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ فاتیح بوزکورت از ترکیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در فینال مقابل رضا کایالپ قهرمان پنج دوره جهان و نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ریو از ترکیه با نتیجه ۱ بر ۱ بازنده شد و به مدال نقره دست یافت.

مدال نقره قهرمانی آسیا ۲۰۲۳

امین میرزا زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم‌اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال رسید. میرزازاده در دیدار فینال با برتری ۲ بر صفر مقابل منگ لینگ‌ژی از چین به مدال طلا رسید و در تاریخ سی و یک شهریور مدال طلای جهانی را در وزن صد سی کیلوگرم و پس از شکست رضا کایالپ قهرمان اسطوره ای ترکیه که با نتیجه ۲-۲ و به دلیل امتیاز آخری که میرزازاده بدست آورده بود، کسب کرد.

امین میرزازاده قهرمان جهان ۲۰۲۳ بلگراد

در وزن ۱۳۰ کیلو گرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر ادوارد سوقومونیان از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با با نتیجه ۲ بر ۱ میخایلو ویشنویتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله با اوسکار پینو هیندس دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه را در یک کشتی سخت و نفسگیر با نتیجه ۱ بر ۱ شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

صفحه رسمی امین میرزازاده در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کاراته با نشانی
amin_mirzazadeh_ در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

میرزازاده بعد از مدال ارزشمندی که کسب کرد در صفحه اینستاگرامش نوشت: سلام بر ملت شريف ايران
خداوند را شاكرم كه فرزند اين سرزمينم كه مردمان عزيزش با دعاي خير و انرژي هاي مثبت شان هميشه بدرقه راهم بوده اند…خوشحالم اگر توانسته ام براي لحظه اي دلتان را شاد كرده باشم ياابوالفضل_العباس ❤️

عکس جدید امین میرزازاده

افتخارات و مدال ها

مدال طلا مسابقات دهلی نو ۲۰۲۰ در وزن ۱۳۰ کگ

مدال برنز المپیک ارتش ها در ووهان ۲۰۱۹ در وزن ۱۳۰ ک گ
مدال طلا مسابقات جوانان چهان در ترناوا ۲۰۱۸ در وزن ۱۲۰ ک‌گ
مدال برنز مسابقات تامپره ۲۰۱۷ در وزن ۱۲۰ ک‌گ
مدال طلا قهرمانی جوانان آسیا در دهلی نو ۲۰۱۸ در وزن ۱۲۰ ک‌گ
مدال طلا قهرمانی نوجوانان جهان سارایوو ۲۰۱۵
مدال طلا قهرمانی نوجوانان آسیا دهلی‌ نو

آلبون تصاویر و عکس های جدید امین میرزازاده

کشتی امین میرزازاده

عکس های جدید امین میرزازاده 1400

امین میرزازاده

عکس جدید امین میرزازاده با پدرش

بیوگرافی امین میرزا زاده کشتی فرنگی

امین میرزازاده اینستاگرام

نظرات