بیوگرافی و عکس های جدید حمیده عباسعلی کاراته کار المپیکی ایران

0

حمیده عباسعلی ( hamideh abbasali) کاراته کار و عضو تیم ملی کاراته بانوان است. به مناسبت حضور او در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۱، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این ورزشکار ، زندگینامه ، فعالیت های ورزشی ، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید حمیده عباسعلی | کاراته کار

 

بیوگرافی حمیده عباسعلی

حمیده عباسعلی، کاراته کار تیم ملی بانوان ایران در ۲۲ اسفند ۱۳۶۸ در شهر ری متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد است، نامش همواره مترادف با مدال است ستاره ای که انحصار مردان بر رشته ای چون کاراته را شکست و با مدال های رنگارنگش نشان داد.

 

فعالیت های ورزشی

عباسعلی از ۸سالگی وارد عرصه کاراته بازی شد. او اولین بار در بازی های آسایی سال ۲۰۱۱ در کمیته تیمی صاحب مدال نقره شد. او نخستین زن ایرانی شد که کشورش را به مدال جهانی کاراته رسانده است.

فعایلت های ورزشی حمیده عباسعلی

سپس در سال ۲۰۱۴ میلادی، سال ۱۳۹۳ شمسی، حمیده عباسعلی کاراته‌کای وزن ۶۸+ کیلوگرم در فینال کمیتهٔ انفرادی، دو بر یک به شیما ابوزید از مصر باخت و نایب قهرمان جهان شد.

بازی حمیده عباسعلی در المپیک

او برای رسیدن به فینال، لورا پرادلی از بلژیک (سه بر صفر). پالاسیو گونزالز از اسپانیا (یک بر صفر)، تانیا نورتان از هلند (یک بر صفر) و بارتا نیکولا از مجارستان (یک بر صفر) را شکست داده بود. عباسعلی نخستین زن ایرانی شد که کشورش را به مدال جهانی کاراته رسانده‌است.

مدال گرفتن حمیده عباسعلی در المپیک

در مسابقات امارات متحده عربی در ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ (۱۸ فوریه ۲۰۱۸) در بخش بانوان و در کمیته انفرادی وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم لیگ جهانی کاراته، حمیده عباسعلی در دیدار رده‌بندی با برتری ۲–۱ مقابل «ماریا تورس» اسپانیایی به نشان برنز دست یافت.

کاراته بازی حمیده عباسعلی

او در مسابقات کاراته وان شیلی در ژانویه ۲۰۲۰ با غلبه بر نماینده چین در فینال مسابقات، به مدال طلای جهان دست یافت. او همچنین در فینال وزن ۶۸+ کیلوگرم لیگ جهانی کاراته وان در اتریش با پیروزی ۱-۲ مقابل حریف ایتالیایی ضمن کسب مدال طلا، توانست سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز به دست آورد.

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کاراته با نشانی hamideh_abbasali در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

دیگر عکس های حمیده عباسعلی

عکس جدید حمیده عباسعلی 1400

عکس جدید حمیده عباسعلی 1400

عکس جدید حمیده عباسعلی 1400

عکس جدید حمیده عباسعلی 1400

عکس جدید حمیده عباسعلی 1400

عکس جدید حمیده عباسعلی 1400

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با همراه باشید.

 

نظرات