بیوگرافی و عکس های جدید سارا بهمنیار کاراته کار المپیکی ایران

0

سارا بهمنیار، (sara bahmanyar) کاراته کار و عضو تیم ملی کاراته بانوان متولد ۱۳۷۸ است. به مناسبت حضور او در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۱، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل سارا بهمنیار ، زندگینامه ، فعالیت های ورزشی ، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی سارا بهمنیار کاراته کار المپیکی ایران و همسرش+ خانواده، افتخارات با تصاویر جدید

بیوگرافی سارا بهمنیار

سارا بهمنیار، کاراته کار تیم ملی بانوان ایران در فروردین ۱۳۷۸ در شهر آستانه اشرفیه متولد شد.او دارای قد ۱۶۳سانتی متر و دانشجوی رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد لاهیجان می باشد. به گفته خودش بجز خانوادش و دختر خاله اش که مربی پایه هستند، خواهرش نیز کاراته کار و مربی است و هم اکنون در بخش کاتا تمرین می کند.

 

فعالیت های ورزشی

بهمنیار از ۳ سالگی به همراه خواهرش رو به این رشته آورد و بطور جدی از سال ۱۳۸۲ زمانی که تنها ۴ سال داشت زیر نظر مادرش و استاد فاطمه قاسمی دختر خاله اش شروع به کاراته بازی کرد.

بیوگرافی سارا بهمنیار

در ۱۴سالگی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و یکسال بعد در مسابقات نوجوانان آسیا در مالزی (۲۰۱۴) به مدال طلا دست یافت. وی در مسابقات لیگ جهانی کاراته ۲۰۱۹ که در توکیو برگزار شده بود،موفق به کسب مدال طلا شد.

عکس جدید سارا بهمنیار

او همچنین در مسابقات لیگ جهانی کاراته ۲۰۱۹ که در مسکو برگزار شده بود،موفق به کسب مدال طلا شد. بهمنیار در رنکینگ المپیکی اعلام شده در تاریخ ۱ می ۲۰۲۱ در رده ۶ وزن ۵۵ -کیلو گرم قرار گرفت.

کاراته بازی سارا بهمنیار

سارا بهمنیار در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۱ در استانبول ترکیه، با پیروزی در برابر نماینده اوکراین توانست خودش را یک قدم به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نزدیک کند. او در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون پرتغال، که آخرین شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ به شمار می رفت، با راهیابی به دیدار رده بندی، موفق شد، دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ کاراته ایران را در بخش زنان را برای خود قطعی کند.

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این بازیکن والیبال با نشانی sara_bahmanyar در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

دیگر عکس های سارا بهمنیار

عکس جدید سارا بهمنیار 1400

عکس جدید سارا بهمنیار 1400

عکس جدید سارا بهمنیار 1400

عکس جدید سارا بهمنیار 1400

عکس جدید سارا بهمنیار 1400

عکس جدید سارا بهمنیار 1400

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با ما همراه باشید.

 

نظرات