۲۰۰۰۱۳۲ شماره کجاست؟ شماره پیامک ۲۰۰۰۱۳۲ ستاد خبری مجلس و قوه مقننه

8

۲۰۰۰۱۳۲ شماره کجاست؟ شماره پیامک ۲۰۰۰۱۳۲ ستاد خبری مجلس و قوه مقننه

شماره ۲۰۰۰۱۳۲ متعلق به ستاد خبری قوه مقننه و مجلس است که با شماره تماس ۱۳۲ آماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۳۲ به همراه وب‌سایتی به آدرس www.132.parliran.ir برای طرح انتقادات و نظرات مردمی در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد.

2000132 شماره کجاست؟ شماره پیامک 2000132 ستاد خبری مجلس و قوه مقننه

 

شماره ۲۰۰۰۱۳۲ متعلق به ستاد خبری قوه مقننه و مجلس است که با شماره تماس ۱۳۲ آماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۳۲ برای طرح انتقادات و نظرات مردمی در سال ۱۳۹۴ در زمان ریاست علی لاریحانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

با افتتاح این ستاد خبری گزارش ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات از طریق شماره گیری سامانه ۱۳۲ دریافت می شود.

۲۰۰۰۱۳۲ شماره پیامکی انتقادات و شکایات به مجلس

همچنین سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۳۲ و وب سایت ۱۳۲٫parliran.ir آماده دریافت گزارشات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ ستاد خبری قوه مقننه را افتتاح کرد و برای کارکنان و کارشناسان این بخش آرزوی موفقیت کرد.

2000132 شماره کجاست؟ شماره پیامک 2000132 ستاد خبری مجلس و قوه مقننه

سیدمحمدمهدی صدیقی رئیس حراست مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد خبری نهاد قانونگذاری برای ارائه خدمات به مردم و افزایش ارتباط بین مردم با مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

نکته کلیدی این ستاد این است که تمام مردم از سراسر کشور بدون نیاز به کد با شماره ۱۳۲ می‌توانند تماس بگیرند.

طرح صیانت از اینترنت و طرح مسدود سازی اینترنت چیست

به تازگی (مردادماه ۱۴۰۰)  “طرح صیانت از اینترنت” در مجلس یازدهم توسط ۱۲۱ نماینده مجلس انقلابی تصویب شده که باعث اعتراضات و واکنش های منفی برخی چهره های سیاسی و هنری و شخصیت های معروف کشور شده است و برخی نیز مالف این طرح و مسدودسازی اینترنت جهانی و برخی اپلیکیشن های خارجی شدند.

نمایندگان مجلس طرح مسدودسازی اینترنت را تصویب کردند. براساس رای‌گیری که لحظاتی پیش در صحن علنی مجلس برگزار شد قرار است این طرح در قالب اصل ۸۵ بررسی شود و عده کمی از نمایندگان به جای همه‌ی آنها تصمیم‌گیری کنند.

١٢١ نماینده با رای موافق خود بررسی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی را به کمیسیون فرهنگی واگذار کردند. بنابراین این طرح به دور از چشم افکار عمومی بررسی و تصویب خواهد شد.

 

 

8 دیدگاه در “۲۰۰۰۱۳۲ شماره کجاست؟ شماره پیامک ۲۰۰۰۱۳۲ ستاد خبری مجلس و قوه مقننه

  1. اسفندیار قاسمی گفت:

    معافیت پزشکی مانع ازدواج است ۵۱ سال دارم

  2. رضاصمدی گفت:

    سلام چرا فکر کارگران ساختمانی نیستید کارگر ساختمانی ۵سال تو نوبت بیمه کارگر ساختمانی هستند که خبر از از بندی بیمه کارگر ساختمانی نیست لطفن لطفن پیگیری کنید باتشکر اصمدی از شهر خمینی شهر لطفن نامه پیگیری کنید با تشکر از شما یک کارگر ساختمانی بیمه نیستید لطفن پیگیری کنید با تشکر از شما

  3. ابراهیم صادقی صورابادی گفت:

    با سلام محضر تمای عزیزان. جانباز ۴۵ درصد قطع عضو. اقای من گرفتاری مان رنج. عذاب درد مرص از منطقه که با خود داریم. پس چرا دم از عدالت می زنید کسی نیت انسانیت خود را نشان دهد دروی از مارا کم کند دستمان دیگر از همه. جا قطع شده. حقوق بشر بروم سازمان ملل شکایت کنیم بگیم. در حق ما هم ظلم شده سو استفاده از پرونده مجروحیت. حالا از کجا اشنا پیدا کنم. تا حقی که نا حق خورده شده مطالبه کنم. مگر هرکی هرکی. ما که بد بخت شدیم تا عمر داریم والله برای اشخاص بد نشده این انقلاب امید وارم یک انسان با خدا مرا یاری کند اجرکم من الله

  4. رضاصمدی گفت:

    سلام چراپیگیری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی تاآخرسال ۱۲\۱۲\۹۷راپیگیری نمی شود لطفن پیگیری شود باتشکر از شما شماره تماس من****صمدی ازشهر خمینی شهر لطفن نامه پیگیری کنید باتشکر از شما

  5. رضاصمدی گفت:

    سلام چراشوراه اسلامی پیگیری سهمیه‌بندی بیمه کارگرساختمانی تاسال ۱۲\۱۲\۹۷راپیگیری نمی کنید لطفن پیگیری شود باتشکر از شما

  6. ع گفت:

    آقای رییسی این همان دولت انقلابی و مردمی بود که مدعی بودید زیان انباشته مافیای خودروسازان را که از جیب مردم شریف و نجیب ایران با دستور وزیر بی درایت شما که نباید پرداخت شود اقدامات وزیر صمت شما موجب بی اعتمادی مردم به شما و دولت شماست فراموش نکنید با رای مردم بر مسند نشسته اید دستور میدادید که زیان انباشته مشخص و تقسیم بر ۸۰ میلیون ایرانی بشه که بدهی مافیای خودرو پرداخت تا کمتر از خون مردم بمکید مجلس هم اگر در راس امور است به فرموده حضرت امام ره باید وزیر صمت را عزل و ضمن تذکر به رییس جمهور جلوی افزایش قیمت خودرو را بگیرد .

  7. علی گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت سرور گرامی اینجانب جانباز بازنشسته نیروی انتظامی علی شهبازپور ازخراسان رضوی شهرستان قوچان بنده یک قطعه زمین دارم که شهرداری تصرف کرده وباوجود محکوم کردن شهرداری خسارتی بمن ندادن والباقی زمین بنده را یک نفر شرور با همدستی کارشناسان ثبتی دادگستری تصرف کرده وباوجود محکوم کردن طرفین قاضی های این شهرستان همه از این زمین خوار حمایت میکنن و حتی پلمپ دادگاه راپاره کردن وساختو ساز شبانه انجام دادن وحتی چندبار به محل کار پسرم رفتن وباسلاح سرد پسرم را زدن وشکایت کردیم پیگیری صورت نگرفت واین زمین خوار از خانه نشین بودن این جانباز خانه نشین سواستفاده می‌کنن که نمیتونم دنبال حقم باشم لطف کنید درخواست دیدار با ریس قوه قضائیه را فراهم کنید باتشکر فراوان خدمت دوستان گرامی جانباز بازنشسته نیروی انتظامی علی شهبازپور ازخراسان رضوی شهرستان قوچان شماره تماس بنده

  8. حسین مهدی گفت:

    سلام من یک ایرانی هستم و از طرح صیانت اصل ۸۵ مخالفم

نظرات