بیوگرافی متین بالسینی شناگر و همسرش+ ازدواج تا جنجال پناهندگی به انگلیس

0

بیوگرافی متین بالسینی شناگر ایرانی و ملی پوش المپیکی شنا متولد ۱۳۷۹ در شهریار و همسرش، عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی جدید متین بالسینی از تهران تا جنجال پناهندگی به انگلیس در اردیبهشت ۱۴۰۱، زندگینامه شخصی و ورزشی متین بالسینی شناگر تیم ملی ایران در انگلیس، سوابق ورزشی و افتخارات و رکوردها و خانواده و سن و محل تولد و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه آشنا میشوید

بیوگرافی متین بالسینی شناگر المپیکی ایران + زندگی شخصی و ورزشی با عکسهای جدید

بیوگرافی متین بالسینی شناگر

متین بالسینی (matin balsinii) متولد ۱ اسفند سال ۱۳۷۹ در شهریار می باشد، او اصالتا اردبیلی است و یکی از جوانان ورزشکار خوش آتیه کشورمان در رشته شنا می باشد.

خانواده

بالسینی در خانواده چهار نفره به دنیا امده و یک خواهر به نام ماریا دارد و پدرش آقای اکبر بالسینی می باشد که همیشه حامی محکم و مشوق خوبی برای متین بوده است

عکس خانوادگی و عکس پدر و مادر و خواهر متین بالسینی شناگر تیم ملی ایران

سوابق ورزشی

از کودکی با شنا آشناست و توانسته در این رشته ورزشی خوش بدرخشد.
بالسینی رکوردار ۲۰۰ متر انگلستان و دارنده رکورد ۲۰۰ متر پروانه ملی در سال ۲۰۰۹ در انگلستان می باشد.

متین، تنها شناگر تیم ملی ایران بود که در ۲۰۰ متر پروانه ( مسافت کوتاه ) رقابت های شنای کاپ جهانی دوحه ۲۰۱۷ رکورد زد و در بهمن ماه سال ۹۸ رکورد ماده ۲۰ متر پروانه را پس از ۱۱ سال جابجا کند.

متین بالسینی شناگر المپیکی ایران و رکورددار شنا و عضو تیم ملی شنای ایران است که توانسته تاکنون افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کند.

بزرگترین هدفم حضور در المپیک است

بزرگترین هدفم ۲۰۰ متر پروانه را زیر ۲ دقیقه شنا کنم تا سهمیه المپیک را کسب کنم. فقط ۲ ثانیه تا المپیک فاصله دارم.

بیوگرافی متین بالسینی شناگر

متین بالسینی ملی پوش شنای ایران در المپیک توکیو ۲۰۲۰

بالسینی در ماده ۲۰۰ رکورد ملی را در المپیک توکیو ارتقا بخشید.

تنها نماینده شنا ایران در سی و دومین دوره بازی های المپیک توکیو که با کسب سهمیه یونیورسالیتی جواز حضور در المپیک را گرفته بود در دسته خود با رکورد یک دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۹۷ صدثانیه در گروه خود دوم شد و رکورد ملی را نیز ارتقا بخشید.

ملی پوش المپیکی شنا در بازی های المپیک توکیو با ثبت زمان ۱:۵۹:۹۷ رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر پروانه را شکست اما از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند

او تنها نماینده شنای ایران در سومین روز از بازی‌های المپیک توکیو در ماده ۲۰۰ متر شنای پروانه به آب زد و در دسته اول در کنار شناگرانی از جامائیکا، اسلوواکی، تایلند، سوریه و سیشل رقابت کرد و با رکورد ۱:۵۹:۹۷ به کار خود پایان داد و در نهایت در ماده ۲۰۰ پروانه در رده ۳۳ قرار گرفت.

علاقه مندی ها

اهل مطالعه نیستم و بیشتر روی زبان انگلیسی خودم کار کنم.

بهترین سریالی که در ایام نوروز دیدم، سریال پایتخت بوده و بسکتبال را را بسیار دوست دارم.

ماجرای پناهندگی متین بالسینی

متین بالسینی شناگر ایرانی در اردیبهشت  مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با بیان اینکه مربی دو تابعیتی، بالسینی شناگر ما را تشویق به مهاجرت می کرد گفت: بالسینی که از ۶ ماه پیش برای ادامه تحصیل راهی انگلیس شده بود، اعلام پناهندگی کرده است. اعلام کرد که به کشور انگلیس پناهنده شده و قرار است در این کشور به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد.

متین بالسینی بارها در مصاحبه های خود از نبود حمایت کافی از سوی فدراسیون شنا گلایه کرده و خواستار بهبود وضعیت شده بود.

گفته شده که بالسینی از ۶ ماه قبل اقامت تحصیلی در انگلستان گرفته بود و اکنون خبر از درخواست پناهندگی به این کشور می دهد.

متین مربی ۲ تابعیتی ایرانی- انگلیسی داشت که وی را تشویق به مهاجرت کرده است و به غیر از حرف مربی، به هیچ شخص دیگری در این زمینه اعتماد نداشت.

وی به تماس پدر متین بالسینی با اداره ورزش و جوانان در خصوص اعلام پناهندگی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان تا حد امکان از وی حمایت و حتی برای سهمیه دعوتی به المپیک وی نیز مراسم تقدیر برگزار و هدایایی اهدا شد.

هاشملو ادامه داد: با این حال در تماس تلفنی که داشت نوک پیکان اتهامات متین به سمت فدراسیون و نبود حمایت از شناگران بود و پدرش نیز درخواست کرده بود که از مسئولان شهرستان بابت حمایت هایشان تقدیر کند.

پیج اینستاگرام متین بالسینی

صفحه رسمی این ورزشکار جوان و خوش آتیه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید عکس ها و تصاویر بیشتر و مسابقات جدید او را دنبال کنید

پیج اینستاگرام متین بالسینی

دلنوشته مربی متین بالسینی برای موفقیتش در المپیک توکیو

مربی متین بالسینی در پی موفقت او در رکوردشکنی در المپیک توکیو برای او نوشت:
دیدن لبخند تو بعد از تحمل فشار سخت‌ترین تمرینات، ناجوانمردانه ترین رفتارها و بی مهری ها که در راه رسیدن به هدفت کشیدی، گرانبهاترین پاداش برای من است. تو پسر کم حرف و ورزشکار معمولی دیروز ایران زمین، خواستن توانستن رو نه در حرف بلکه در عمل ثابت کردی تا امروز تبدیل به یک الگو و ورزشکار نخبه حرفه ای کشور عزیزمون بشی.

بخاطر تمام زحماتت، پشتکار و غیرتت، ازخودگذشتگی و درس معرفت که در ۲ سال گذشته به ما دادی از تو ممنونم و از ته دل برای تو بهترینها رو آرزو میکنم. تو نماینده چند نسل شنای ایران زمین در بزرگترین رویداد ورزشی در دنیا هستی و می‌دونم که با همه وجودت برای سرافرازی پرچم کشور عزیزمون تلاش خواهی کرد. مهدی ها، بنیامین ها، سینا ها، مهرشادها… همچون تو لیاقت و توانایی رسیدن به بالاترین سطح حرفه ای در دنیای شنا رو دارند، پس با قلب و روحت وارد عرصه المپیک شو و نماینده شایسته همه ما باش و کلاس امروز شناگران ایران رو به دنیا نشون بده.

متین بالسینی

از اینکه افتخار آشنایی و کار کردن با شناگر سختکوش و پر از استعداد همچون تو داشته ام، بسیار خوشحالم و امیدوارم المپیک شروع زندگی جدید ورزشی همراه با موفقیت‌های پرشمار برای تو باشه.

فارغ از هر نتیجه ای که فردا بدست بیاد، تو یکی از ۱۱۰۰۰ ورزشکار نخبه هستی که از تمام دنیا وارد المپیک شدند. پس سرت رو بالا بگیر و به خودت به ارادت به پشتکار و تلاش شبانه روزی که کردی افتخار کن. تا همینجا هم با وجود سختی های بیشمار، معجزه کردی پسر!
به امید روزی که به هدفهای بزرگتر در زندگی برسی و آرزوهات یکی یکی تبدیل به واقعیت بشن.

عکس ها و تصاویر شخصی متین بالسینی شناگر

عکس مربی متین

زندگینامه متین بالسینی عضو تیم ملی شنا ایران

نظرات