بیوگرافی پیمان آذریان رئیس سابق بیمه سلامت آستارا و همسرش+ سوابق و خانواده

0

پیمان آذریان متولد دهه ۱۳۵۰ در آستارا مدیر اجرایی و رئیس بیمه سلامت آستارا اهل ایران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی است و سابقه ریاست بیمه سلامت در شهرستان آستارا را در کارنامه خود دارد. در سال ۱۴۰۰ فیلمی از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد

از پیمان آذریان اطلاعات مهمی در دست نیست . برخی رسانه ها پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا حین رابطه نامشروع با یک خانم در محل کارش توسط مردم دستگیر شد و هنوز هیچ مقام رسمی این ویدیو را تایید نکرده است حالا ۲ سال از برکناری او می گذرد و مشخص نیست چه سرنوشتی برای او و خانواده اش رقم خورد

با بیوگرافی پیمان آذریان رییس بیمه سلامت آستارا ، عکس ها و تصاویر شخصی پیمان آذریان رییس بیمه سلامت آستارا ، زندگینامه و سوابق پیمان آذریان و همسر و فرزندانش کیست؟ و ماجرای فیلم لو رفته به همراه سن و محل تولد و تحصیلات و خانواده و همسر و فرزندانش و برکناری و دستگیری وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی پیمان آذریان رئیس سابق بیمه سلامت آستارا و همسرش+ سوابق و خانواده

عکس ها و بیوگرافی پیمان آذریان رییس بیمه سلامت آستارا

پیمان آذریان متولد دهه ۱۳۵۰ در آستارا مدیر اجرایی و رئیس بیمه سلامت آستارا اهل ایران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی است و سابقه ریاست بیمه سلامت در شهرستان آستارا را در کارنامه خود دارد. در سال ۱۴۰۰ فیلمی جنجالی از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که باعث تا او از سمت خود عزل و اخراج شود.

سوابق مدیریتی و اجرایی

از آذریان اطلاعات زیادی در دست نیست و نام او صرفا با انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به وی بر سر زبان ها افتاد. در کارنامه وی فقط ریاست اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا به چشم میخورد.

پیمان آذریان، سال ها در بیمه سلامت مشغول به کار بوده است تا در نهایت به ریاست این بیمه منصوب شد. او دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا است. آذریان همچنین سال ۹۶ رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در استان قزوین بود.

پیمان اذریان، مدت زیادی در قسمت های مختلف از بیمه سلامت آستارا فعالیت داشت که در نهایت توانست به ریاست بیمه دست پیدا کند و در این بخش مشغول به فعالیت شود.

برکناری پیمان آذریان از ریاست بیمه آستارا

مدتی پیش به دلیل برخی حواشی پیمان آذریان از سمت ریاست برکنار شد و بر اساس حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیر کل بیمه سلامت گیلان، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند بزرگ واستفاده از ظرفیت های شهرستان با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

پیج اینستاگرام پیمان آذریان

این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام و فضای مجازی فعالیتی ندارد و صفحه ای به نام او یافت نشد ، اگر اطلاعی از صفحه شخصی وی دارید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید . اگر اطلاعات شخصی و بیوگرافی از پیمان اذریان دارید نیز با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید

ماجرای فیلم غیراخلاقی

در ویدیوی منتشر شده از آذریان، او برهنه و عریان در پیاده رو و جلو اداره بیمه سلامت است. ادعا شده که این ویدیو مربوط به بعد از رابطه نامشروع او با یکی از همکارانش است. البته هنوز هیچ مقام رسمی این ویدیو را تایید نکرده است. آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت شهر آستارا بود.

نظرات