بیوگرافی هانیه رستمیان تیرانداز و همسرش + زندگی شخصی با تصاویر اینستاگرامی و افتخارات

0

با بیوگرافی «هانیه رستمیان» (haniyehrostamiyan) تیرانداز المپیکی ایران متولد ۱۳۷۷ اهل بندر انزلی ،عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی هانیه رستمیان بازیکن تیم ملی تیراندازی زنان ایران ، سوابق و اطلاعات ورزشی از شروع حرفه ای تا المپیک توکیو ۲۰۲۰ ، زندگینامه هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی و ماجرای ازدواج و همسرش ، خانواده نظامی و زندگی شخصی و ورزشی و سن و قد و ویکی پدیا و پیج اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی هانیه رستمیان تیرانداز و همسرش + زندگی شخصی با تصاویر اینستاگرامی و افتخارات

 

بیوگرافی هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی 

هانیه رستمیان (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۷۷) در تهران می باشد او اصالتاً مازندرانی و عضو تیم ملی تیراندازی زنان ایران است که تجربه حضور در مسابقات جهانی از جمله المپیک توکیو را در کارنامه ورزشی خود دارد.

خانواده نظامی

به خاطر شغل پدرم برای زندگی به بندرعباس رفتیم و من آن‌جا تیراندازی را شروع کردم تا به تهران آمدیم، از اول ساکن تهران بودیم و ۳ سال به خاطر شغل پدر به بندرعباس رفتیم.

من به واسطه شغل پدرم که نظامی است با تیراندازی آشنا شدم و فعالیت در این رشته را آغاز کردم، برای شروع فعالیت حرفه‌ای من در رشته تیراندازی پدرم مشوق من بود اما در کل خانواده‌ام نقش اصلی را داشتند و همیشه همراهم بودند.

بیوگرافی هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی 

تحصیلات

هانیه رستمیان در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه الزهرا در مقطع کارشناسی هست و در کنار ورزش به درس نیز اهمیت می دهد.

سوابق ورزشی

هانیه رستمیان ورزش تیراندازی را از ۱۲ سالگی شروع کرده و حالا یکی از ورزشکاران حرفه ای و مدال آور تیراندازی با تپانچه در وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی تیراندازی زنان ایران است

ازدواج و همسر هانیه رستمیان

ایشان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

هانیه رستمیان در المپیک توکیو

شروع حرفه ای تیراندازی

رستمیان از ۱۲ سالگی تیراندازی را شروع کرد و بعد از دو سال اولین مدال آسیایی خود را کسب کرد. او رکورددار نوجوانان جهان و نوجوانان و جوانان ایران است و در مسابقات قهرمانی جهان هند ۲۰۱۹ با کسب مدال برنز، اولین مدال تاریخ بانوان تپانچه را گرفت و تاریخ ساز شد.

هانیه رستمیان در المپیک توکیو

وی در چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در دوحه، قطر برگزار شد، توانست سومین سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در رشته تیراندازی (در تپانچه بادی ۱۰ متر زنان) را برای ایران به دست بیآورد.

افتخارات

رستمیان مقام هفتمی در مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر انتخابی المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را کسب کرد و توانست سهمیه المپیک تابستانی توکیو را در فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ را بدست آورد.

لازم به ذکر است تیم ملی تیراندازی زنان ایران ،برای اولین بار در تاریخ این رشته با ۶ سهمیه راهی المپیک شد.

پیج اینستاگرام هانیه رستمیان 

پیج اینستاگرام هانیه رستمیان 

صفحه رسمی این ورزشکار تیراندازی ایران با نشانی در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید جدیدترین عکس ها و تصاویر و مسابقات و افتخارات و عکس های خانوادگی وی را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید

عکس ها و تصاویر شخصی هانیه رستمیان ملی پوش تیراندازی زنان ایران

زندگینامه هانیه رستمیان تیرانداز

هانیه رستمیان و پدرش

هانیه رستمیان

نظرات