بیوگرافی دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و همسرش + زندگی شخصی و مطب و سوابق

18

دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و سرطان کودکان کیست با بیوگرافی دکتر کاوه جاسب (kaveh jasb) فوق تخصص خون و سرطان کودکان و سوابق پزشکی و شخصی و همسرش ، عکس های جذاب اینستاگرامی و خانواده و همسر و فرزندان دکتر کاوه جاسب ، زندگینامه دکتر کاوه جاسب به مناسبت حضور در برنامه های تلویزیونی و برنامه بدون تعارف و پیج اینستاگرام و شماره و آدرس مطب دکتر کاوه جاسب و ماجرای درمان رایگان کودکان مبتلا به سرطان در خوزستان را در این صفحه از مجله حرف تازه قرار دادیم.

بیوگرافی دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و همسرش + زندگی شخصی و مطب و سوابق

بیوگرافی دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و هماتولوژی انکولوژی کودکان

دکتر کاوه جاسب متولد سال ۱۳۵۲ در جنوب تهران می باشد . او فوق تخصص بیماری های خون و سرطان کودکان ، هماتولوژی انکولوژی کودکان است که آدرس مطب وی
نشانی مطب دکتر کاوه جاسب :اهواز – بیمارستان شفا

خانواده و همسر دکتر کاوه جاسب کیست

ایشان سالها پیش با یک خانم دکتر ازدواج کرده و دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر به نالم بهار و علی می باشد.

زندگینامه دکتر کاوه جاسب فوق تخصص سرطان کودکان ، همسر دکتر کاوه جاسب کیست

دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و سرطان کیست؟

دکتر کاوه جاسب نسلی از پزشکان به منعابی واقعی انسان است که در این دوره زمانه کمیاب هستند ، فوق تخصص خون و سرطان قهرمانی که قید درآمد ، مطب و خیلی از زرق و برق ها را زده و دور از خانواده در کنار کودکان سرطانی خوزستان ایستاده است. دکتر جاسب ۴۸ سال سن دارد و بچه جنوب شهر تهران در میدان قیام می باشد

در خانواده متوسطی بزرگ شده است و پدرش راننده جرثقیل بود و برای درس خواندن به انباری خانه یا کتابخانه محل می رفت.پزشکی قبول شد و بعد فوق تخصص را گرفت.

دکتر کاوه جاسب، فوق تخصص خون و متخصص سرطان کودکان، چند سالی است که زندگی اش را وقف درمان کودکان مبتلا به‌سرطان در بیمارستان شفا کرده است.

او میگوید: از کودکی علاقه زیادی به پزشکی و تحصیل در رشته تخصصی کودکان داشتم. برای ادامه تحصیل رشته خون و سرطان کودکان را انتخاب کردم. بعد از پایان تحصیلات برای گذراندن طرح به کردستان رفتم و بعد از پایان طرح و قبولی در آزمون کتبی فوق تخصص برای گذراندن دوره ،دو شهر ارومیه و اهواز به من پیشنهاد شد و باید یکی از این شهرها را انتخاب می‌کردم و من اهواز را انتخاب کردم.

دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و سرطان کیست؟

او درباه همسرش میگوید: آن روزها همسرم که او نیز فارغ‌التحصیل رشته پزشکی بود دوره رزیدنت را در شهرکرد سپری می‌کرد و بهار و علی پسر و دخترم نیز کنار او بودند. سال ۸۷ و در روزهایی که تازه پا به سن ۳۵ سالگی گذاشته بودم برای سپری کردن سه سال دوران دستیاری فوق تخصص و ۶ سال تعهد خدمت به اهواز آمدم و در بخش خون و آنکولوژی کودکان بیمارستان شفا مشغول به‌کار شدم.

ماجرای درمان کودکان مبتلا به سرطان در خوزستان

دکتر جاسب برای گذراندن طرح در سال ۱۳۸۷ راهی خوزستان شد و همانجا ماندگار شد و بیش از ۱۵ سال است که به درمان کودکان سرطانی در خوزستان می پردازد.

او سالهاست که در بخش آنکولوژی کودکان بیمارستان «شفا»ی اهواز کار میکند و مطب شخصی ندارد و در بیمارستان های دولتی کار می کند و گفته برای حس خودم کار می کند و مطب را مثل بازار می بینم و دوست ندارم کاسبی راه بیندازم.

او می گوید: من که مریضانم بچه های درگیر خون و سرطان هستند واقعا نمی توانم مثلا با ماشین شاسی بلند بیایم وقتی همه آنجا در آفتاب ایستاده اند. من نمی توانم از بچه ای که سرطان گرفته است پول بگیرم وقتی می آید مطب.

آدرس مطب و محل کار دکتر کاوه جاسب

دلم می‌خواهد با سرطان از این دنیا بروم

دکتر کاوه جاسب، فوق تخصص خون و متخصص سرطان کودکان، چند سالی است که زندگی اش را وقف درمان کودکان مبتلا به‌سرطان در بیمارستان شفا کرده است.

آرزوی دکتر جاسب تفاوت بسیاری با دیگر آرزوها دارد و میگیود: «خیلی به این مسأله فکر می‌کنم که خودم هم با سرطان از دنیا بروم! سرطان از نگاه من و بسیاری از بیمارانی که با آن مبارزه کرده و شکست‌اش داده‌اند، مساوی با مرگ نیست. سرطان مسیر «زیبایی» را در مقابل ما قرار می‌دهد تا به هدف برسیم. مقصد همه ما مرگ است و کسی نمی‌تواند ادعا کند که مرگ سراغ او نخواهد آمد.

صادقانه بگویم، دوست دارم به سرطان مبتلا شوم تا درد و رنجی را که بیمارانم می‌کشند و عوارض ناشی از شیمی درمانی را که کودکان بیمار با تجویز من با پوست و گوشت و استخوان لمس می­ کنند، حس کنم

آدرس مطب و محل کار دکتر کاوه جاسب

زندگی در بخش کودکان مبتلا به سرطان با خاطرات زیادی همراه بود. بودن در کنار این بچه‌ها باعث شد تا من هم عضوی از خانواده آنها شوم. گرچه یک ماهی است که به دلیل مشکلاتی خارج از بیمارستان زندگی می‌کنم ولی هنوز هم این بهشت کوچک خانه من است. تلخ‌ترین لحظات را صبح زود با شنیدن گریه کودکی از اتاق کناری لمس می‌کردم.

18 دیدگاه در “بیوگرافی دکتر کاوه جاسب فوق تخصص خون و همسرش + زندگی شخصی و مطب و سوابق

  1. BB گفت:

    سلام انشاالله که خدا سلامتی به دکتر بده من هزاران بار از دکتر ممنونم

  2. مرتضی گفت:

    دورود بر شرفت مرد بزرگ . انشالا همه از شما سرمشق بگیرند.

  3. سیدمحمدباقر موسوی گفت:

    رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند

  4. فرزانه گفت:

    سلام،من امروز برنامه ای در باره ایشون از تلوزیون دیدم،خدا حفظشون کنه،آرزو دارم ایشون را از نزدیک ببینم بزرگ مرد،بزرگ انسان

  5. مجید گفت:

    سلام . دکتر کاوه جاسب فرشته ای در قامت انسان . انسان بسیار ارزشمند . هزاران پزشک کاسب و بی وجدان فدای یک تار موی شما . خدایا این انسان شریف و خانواده اش را در پناه خود حفظ بفرما

  6. رضل گفت:

    خدا حفظتون کنه آقای دکتر خدا خیرتون بده
    واقعا آدم نمیدونه چطور تشکر کنه

  7. علیرضا سعیدیان گفت:

    درود برشرف ت دکتر کاوه عزیز انشاالله عمرباعزت داشته باشی هیچوقت سایه ات از سر بچه های سرطانی کم نشه
    درود بر شرف وسفره پدر وشیر مادر حلالت درود
    درود سایه تان مستدام
    بزرگمرد عالم انسانیت

  8. علیرضا سعیدیان گفت:

    درود برشرف ت دکتر کاوه عزیز انشاالله عمرباعزت داشته باشی هیچوقت سایه ات از سر بچه های سرطانی کم نشه
    درود بر شرف وسفره پدر وشیر مادر حلالت درود
    درود سایه تان مستدام

  9. محمد گفت:

    درود بر تو.نتیجه لقمه حلالی است که پدر بهش داده شیر مادر و نان پدر حلالت بزرگمرد …………..‌‌‌‌‌

  10. حسن الهایی گفت:
    11

    بهشت در حقیقت جایگاه همچین انسان هایی هست. آرزوی سلامتی و طول عمر برای دکتر چاسب و خانواده ی محترمش رو دارم.

  11. بختیار اقبال پور گفت:
    10

    من نمیدانم با چه حسی این همه فداکاری را تمجید و تعریف کنم و زبان قاصر از بیان آن است،و امیدوارم روزی بتوانم به خوزستان بیایم و از نزدیک دستان پر از مهر و محبتتون را ببوسم ، ایکاش این مملکت خرابه آدمهایی مثل شما اداره میکردن ولی حیف!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. محمد گفت:

    سلامت باشید انشاءالله ، شهید زنده …

  13. محمد گفت:

    من آقای جاسب رو از نزدیک دیدم و میشناسمشون تا حالا دکتری مثل ایشون ندیده بودم خدا حفظت کنه دکتر

  14. . گفت:
    10

    خدا قوت میگم بهتون..
    خدا خودش بهترینهارو نصیبتون کنه

  15. Mohammad گفت:

    لطفا میخوام با دکتر کاوه جاسب درتماس باشم

  16. عباس گفت:

    ان شاءالله خداوند خیرت دهد
    لایق بهترین ها هستی

  17. محمد گفت:
    11
    1

    با سلام و احترام خدا پدران و مادرانتان را بیامرزد و شما و همسرتان را در دنیا و برزخ و آخرت سعادتمند کنه انشاالله در شهر مقدس قم پزشکان زیر میز بگیری که بعضا از دختران علما می باشند طبابت می کنتد این پزشکان کجا و شما ها کجا

  18. محمد گفت:
    14
    1

    درود بر شرفت که از صدها مجتهد و کشیش و‌خاخام به خدا نزدیکتری

نظرات