عکس/ علت لاغری و کاهش وزن ناگهانی حسین رضازاده مشخص شد

0

حسین رضازاده در جدیدترین مصاحبه خود درباره کاهش وزن ۳۵ کیلویی و علت لاغری شدید و بیماری خود توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه میخوانید

عکس/ علت لاغری و کاهش وزن ناگهانی حسین رضازاده مشخص شد

علت لاغری و کاهش وزن ناگهانی حسین رضازاده

عکس و ویدئوی مصاحبه حسین رضازاده و تغییر چهره و کاهش وزن محسوس او باعث تعجب و نگرانی کاربران و علاقه مندان وی شد،اما او در توضیح گفت: که به دلیل دور شدن از دورلان ورزش حرفه ای حالا تصمیم به کم کردن وزن با ورزش های قدرتی و هوازی گرفته تا وزن خود را به حد مطلوب برساند. او همچنین گفت که مدتی است درگیری بیماری دیابت هستم و باید وزنم را کاهش میدادم و الان ۳۵ کیلو وزن کم کردم

حسین رضازاده موفق به کسب چند مدال طلای جهان و قهرمانی در دسته فوق سنگین دو دوره المپیک سیدنی و آتن می باشد. او در آستانه المپیک پکن از تخته وزنه برداری خداحافظی کرد و دلیلش هم بیماری دیابت عنوان شد.

همچنین ببینید: عکس قبل و بعد از لاغر شدن امیر نوری + علت لاغری امیر نوری 

البته که هنوز هم او می گوید این قند خون بالا و دیابت اذیتش می کند و مجبورش کرده که بیشتر از قبل ورزش کند و رژیم بگیرد.

در ۱۳ سال گذشته‌ای که حسین رضازاده از دوران قهرمانی جدا شده، لاغر کردن در دستور کارش قرار داشته، اما هیچ وقت اینقدر آن را جدی نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی و عکس های حسین رضازاده و همسرش + حواشی و رکوردها

بیماری دیابت رضازاده

رضازاده درباره لاغری مشهود خود به “ورزش سه” می گوید: «من سال هاست که ورزش می کنم و سعی در کاهش وزنم دارم. هم ورزش های هوازی و هم قدرتی را مرتب انجام می دهم. من دیابت دارم و باید وزنم را پایین می آوردم. در طول این ۱۲، ۱۳ سالی که از دوران قهرمانی ام می گذرد، ۳۵ کیلو وزن کم کردم.»

آب رفتن ۳۵ کیلویی حسین رضا زاده در طول سال های اخیر تغییرات کاملا مشهودی را در بدن او داده و از آنجایی که همه چهره ۱۵۲ کیلویی این وزنه بردار را زیر وزنه های سنگین به یاد دارند،‌ دیدن حسین رضازاده با این کاهش وزن برای هر کسی تازگی دارد.

 

نظرات