عکس/ دعوای وحشتناک و نزاع خیابانی دختران در کرمان، علت درگیری

0

عکس/ دعوای وحشتناک و نزاع خیابانی دختران در کرمان، علت درگیری

در گزارش های رسیده شب گذشته سرنشینان دو خودروی سواری که چهار زن بودند پس از توقف در بلوار حمزه شهر کرمان با یکدیگر به نزاع و دعوا وحشتناک پرداختند که که توسط پلیس ناجا دستگیر شدند و روند قضایی پرونده آنان در حال انجام است. در ادامه ماجرای کامل نزاع خیابانی دختران در کرمان و علت درگیری و دعوا را بخوانید

عکس/ دعوای وحشتناک و نزاع خیابانی دختران در کرمان، علت درگیری و نزاع
مجله حرف تازه – هنوز خبر دعوا و قمه کشی هلیا فراموش نشده که یک دعوا و درگیری وحشتناک دیگر بین دختران این بار در کرمان! اتفاق افتاد!

به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ماجرای نزاع خیابانی دختران در بلوار حمزه کرمان را تشریح کرد.

شب گذشته سرنشینان دو خودروی سواری پس از توقف در بلوار حمزه شهر کرمان با یکدیگر به نزاع پرداختند و صحنه های درگیری این افراد که ۴خانم هستند در فضای مجازی منتشر شده است.

پلیس کرمان اعلام کرد: این افراد هنجارشکن با تلاش ماموران ناجا دستگیر شدند و روند قضایی پرونده آنان در حال انجام است.

گفتنی است که این روزها ویدئوها  فیلم های دعوا و درگیری دختران ان هم با سلاح سرد مانند قمه و …. در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و کارشناسان و روانشناسان متخصص درباره وقوع این چنین حوادثی مخصوصا در بین دختران دهه هشتادی هشدار میدهند تا ریشه یابی شود.

نظرات