فیلم کامل/ صحنه وحشتناک قمه کشی هلیا و دختران دهه هشتادی

5

انتشار ویدئوی قمه کشی هلیا و دختر دهه هشتادی و تعدادی دختر نوجوان دیگر در پارکی در اصفهان در فضای مجازی خبرساز شده و با واکنش کاربران همراه بوده است در ادامه کامل قمه کشی هلیا و چند دختر دهه هشتادی را میبینید:

فیلم کامل/ صحنه وحشتناک قمه کشی هلیا و دختران دهه هشتادی، هلیا دختر قمه کش کیست

فیلم درگیری و قمه کشی هلیا و دختران دهه هشتادی

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن دختری به نام هلیا در یک پارکی در اصفهان باشد، قمه بزرگی همراه خود دارد و این قمه را ار شلوار خود بیرون میکشد و به سمت یک دختر دیگر که گویا با هم دعوا و درگیری دارد حمله میکند.

در فیلم زیر ببینید:

این فیلم بدلیل اینکه پخش آن میتواند در جامعه اثرات بد و باعث بد آموزی در بین کودکان و نوجوانان داشته باشد حذف شد

دختر قمه کش در فیلم او را هلیا صدا میکنند قمه بزرگی در شلوارش پنهان کرده بود و با دوستانش در پارک با دختران دیگری درگیر شدند و افرادی که در این نزاع حضور داشتند همگی از الفاظ خیلی رکیک استفاده می‌کنند برای دشنام دادن و کل کل کردن استفاده کردند.

در فیلم منتشر شده مشاهده می‌شود چند دختر با یکدیگر درگیر می‌شوند و موهای هم را می‌کشند ویکی از دختران از درون لباسش یک قمه در می‌آورد. تلاش برای شناسایی و دستگیری منتشر کنندگان فیلم و عوامل این درگیری در دستور کار پلیس قرار دارد.

دخترقمه کش هلیا نام دارد و هنوز علت این درگیری و کسانی که در این نزاع حضور داشتند چیست. منبع گزارش: رکنا، منبع فیلم: خبرفوری

 

5 دیدگاه در “فیلم کامل/ صحنه وحشتناک قمه کشی هلیا و دختران دهه هشتادی

  1. ادیب گفت:

    ای کاش خانواده‌ها به پسرانشان قبل ورود آنها به جامعه درس مردانگی و غیرت می‌دادند، اگر تنها یک مرد آنجا وجود داشت… (قلبم برای این دختر بچه‌ها آتیش گرفت، حس لطیف زنانه کجا و این رفتارها کجا)
    باید تمام نهاد های نظارتی و اجتماعی و همچنین نهادهای مدنی فکری به حال نسل‌های اواخر دهه هفتاد و دهه هشتادی ها بکنند هرچند بسیار دیر است اما برای جلوگیری از فجایع ای که این نسل ها می‌توانند در جامعه به وجود آوردند باید دست به کار شد.

  2. saver گفت:

    تلخی این ویدیو را با پخش کردن گسترده و شوخی های زشت دوبرابر نکنیم! اگر جای آن ها چند پسر بودن چه ؟

    ۱. جنسیت زدگی عموم برای پخش این ویدئو که اگر همین جمعیت را پسرها تشکیل می‌دادند، کمتر دیده میشد!
    ۲. خنده های تهوع آور ناظران!
    ۳. میزان خشم حتی در قشر نوجوان و از همه مهم تر جامعه ای که بجای تربیت و آموزش درست، فقط تولید مثل را بلد بوده!
    خود تلخی چنین ویدئو هایی که به معنای واقعی #سقوط_اخلاق رو نشون میده و بسیار بسیار تأسف انگیزه به کنار،
    واکنش عموم بعد از پخش بسیار تلخ تر!
    (محمدرضا برخورداری)

  3. ashkan گفت:

    بچه بیا پایین سس شر نگو😂

  4. مجتبی گفت:

    این ویدئو خنده نداره بلکه گریه داره،گریه به حال جامعه بی بندوبار ایران.به لطفِ بی غیرتی و پفیوزی مردان و پدران و جوانانِ امروزی زنان و دختران این سرزمین تبدیل شدن به موجوداتی هرزه و بی بندوبار و بی آبرو.کلیت جامعه ایران با شیب قابل ملاحظه ای دچار سقوط اخلاقی شده!

  5. ناشناس گفت:

    خاک تو سر این مملکت بااین جووناش یا معتادن یا قمه کش خارجیا هم جوونای پروفسور دانشمند دارن جونای ایران هم قمه کش واقعا متاسفم برا خودم

نظرات