داستان و بازیگران فیلم مظفرنامه+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی مظفرنامه با نقش ها

0

“مظفرنامه″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی سید محسن جاهد است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر درام، تاریخی و کمدی ساخته شده است. فیلم سینمایی مظفرنامه که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران فیلم مظفرنامه+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی مظفرنامه با نقش ها

موضوع و خلاصه داستان فیلم مظفرنامه

فیلم “مظفرنامه” روایتگر ماجرای سفر مظفرالدین شاه به فرانسه است. او در آنجا با سینماتوگراف آشنا می شود و تصمیم گیرد آن را خریداری کند. هنگام بازدید از موزه “لوور” پاریس توسط یک “آنارشیسم” به نام “ژوزف” ترور می شود که نافرجام می ماند.

خلاصه داستان فیلم مظفرنامه

دولت فرانسه نیز به رسم عذرخواهی، ضارب را به ایران تحویل می دهد. مظفرالدین شاه، “ژوزف” را در قفس کرده به زیرزمینی واقع در کاخ گلستان می اندازند و دستور می دهد به دور از دیگران با او بدرفتاری کنند. “جیران” دختر مظفرالدین شاه، به سبب کنجکاوی به دیدن “ژوزف” می رود و…

 

اسامی بازیگران فیلم مظفرنامه به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم مظفرنامه به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدرضا ورزی، دستیار اول کارگردان: محسن صادقی نسب، برنامه ریز: محسن صادقی نسب، دستیار کارگردان: سعید مرادی، مسعود عجمی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، دستیار برنامه ریز: مهرسیما باقری، نویسنده: محمدرضا ورزی، تهیه کننده: سیدمحسن جاهد، مدیر تولید: سیدنعمت اله مهاجرانی، مهدی کیهانی، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، دستیار اول فیلمبردار: حسن سلیمان میگونی، دستیار دوم فیلمبردار: سیدمرتضی نجفی، گروه فیلمبرداری: حسین اسدی، حمید عجمی، جلال زندی، مسعود کشاورز، حسین نصیری، عکس: سحاب زری باف ، بابک برزویه، طراح صحنه: نوید فرح مرزی، مدیر صحنه: سهیل میرسپاسی، گروه صحنه: منوچهر کبیری ، نازنین امینی، مسئول دوخت لباس: علی کبیری، جامه دار: سولماز آرانیا، صدابردار: رضا اردلان نسب، دستیار صدابردار: عادل قادری، ساسان کریمی، طراح چهره پردازی: امیر اسکندری، چهره پرداز: شهرام خلج ، هاله فروزنده.

نظرات