با جدید ترین و مدرن ترین دستگیره های دیجیتال هوشمند و هتلی کارتی ایرانی آشنا شوید.

0

بیشتر ما در زندگی روزمره تاکنون دستگیره های متفاوتی دیده ایم. اما هنگامی که دستگیره های هوشمند به بازار آمدند ، کسی حتی به فکرش هم خطور نمی کرد که چقدر ممکن است که این دستگیره ها به محبوبیت و کارآمدی کنونی برسند. امروزه این دستگیره ها در بسیاری از هتل ها ، آپارتمان ها ، شرکت ها و اداره ها و… دیده می شوند. اما علت این محبوبیت و پرفروش بودن این محصولات در چیست ؟ برای جواب این سوالات و آشنایی کامل با دستگیره های هوشمند ، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

دستگیره های هوشمند دارای برد الکترونیکی هستند و قابلیت های متنوعی دارند مانند : ورود با کارت و رمز و اثر انگشت ، کنترل از راه دور ، وقابلیت های امنیتی دیگر. اما چرا واقعاً افراد بهتر است که به این نوع دستگیره ها روی بیاورند ؟ خب ما برای شما یک لیست از برتری های این دستگیره ها آماده کرده ایم که با خواندن آن می فهمید که این دستگیره ها بیشتر از چیزی که شما فکر می کنید ، حرفی برای گفتن دارند. اما قبل از آن باید با انواع دستگیره های هوشمند ، آشنا شوید.

انواع دستگیره های هوشمند

برند های زیادی هستند که دستگیره های هوشمند را تولید و عرضه می کنند که هر کدام از محصولات این برند ها با دیگر محصولات متفاوت است.

 دستگیره های هوشمند

در بازار ایران دستگیره های دیجیتال و هوشمند متنوعی در مدل های خارجی و ایرانی وجود دارند. دستگیره های خارجی به توجه به تاثیر تحریم ها و نوسانات قیمت ارز دارای قیمت ۲ تا ۳ برابری نسبت به دستگیره های ایرانی دارند و امکانات آنها نیز اصلا در حد و اندازه دستگیره های تولید داخل نیست.

یکی از معتبرترین تولید کنند گان ایرانی در حوزه تولید دستگیـره های دیجیتال، شرکت ایلاک می باشد که مجموعه کامل و متنوعی از دستگیـره های دیجیتال هوشمند و دستگیره های هتلی کارتی را با امکانات بی نظیر و با قیمت بسیار مناسب تر از دستگیـره های خارجی تولید و عرضه می نماید.

فروشگاه آنلاین کافه یراق ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش دستگیـره های دیجیتال و هوشمند ایرانی ، مجموعه ای متنوعی از این دستگیره های هوشمند را ارائه می نماید. و شما می توانید به راحتی و با مناسب ترین قیمت این دستگـیره ها را تهیه نمایید.

دستگیـره های دیجیتال به دو نوع تقسیم می شوند :

دستگیره های دیجیتال هوشمند
دستگیره های هتلی کارتی

دستگیره های دیجیتال هوشمند برای آپارتمان ها و خانه ها طراحی شده اند و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند. مانند: قابلیت ورود با کارت و رمز و اثر انگشت ، قابلیت های امنیتی منحصر به فرد و…

اما دستگیره های کارتی و هتلی مخصوص هتل داران و مسافر خانه ها طراحی شده و قابلیت هایی مانند قفل شب بند ، قابلیت اضافه کردن کارت تا ۱۰۰۰ عدد و… . اما در این دستگیـره ها مدل هایی نیز وجود دارند که برای شرکت ها و اداره ها طراحی گردیده اند.

با امکانات فوق العاده و بی نظیر دستگـیره های دیجیتال و هوشمند آشنا شوید.

دستگیره های هوشمند

حال که با انواع دستگیـره های دیجیتال آشنا شدید در ادامه با قابلیت ها و امکانات فوق العاده این دستگـیره ها بیشتر آشنا می شوید.

  1. روش ورود بهتر:

فرض کنید که بعد تمام شدن ساعت کاری در حالی که بسیار خسته هستید ، راه طولانی را از سرکار به خانه می رسید ، اما هنگامی که می خواهید وارد خانه شوید ، متوجه می شوید که کلید خود را فراموش کرده اید.این موقعیت ها برای همه ما پیش آمده است. اما در دستگیـره های هوشمند این مشکلات دیگر وجود نخواهند داشت چراکه در این دستگیـره ها شما می توانید با سه روش ورود یعنی کارت ، رمز و اثر انگشت وارد شوید.

  1. امنیت بیشتر:

این دستگیـره مسلما از یک دستگیـره عادی امنیت بیشتری دارد ، چراکه شما نمی توانید با یک سوزن و سنجاق درب را باز کنید ! این دستگیـره سیستم ضد هک و ضد شوک قدرتمندی دارد ، پس خیال تان راحت باشد.

  1. قابلیت گزارش گیری:

شما می توانید برای هر نفر رمز و یا اثر انگشت منحصر به فردی تعریف کنید. و دستگیره با این قابلیتمی تواند گزارشی از ورود و خروج افراد با ذکر تاریخ و ساعت به شما ارائه کند که بسیار مفید خواهد بود.

۴٫قابلیت Passage mode:

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به رمز یا کارت یا اثر انگشت ، وارد شوید. که بیشتر برای زمان هایی که تردد زیاد است (مانند مهمانی ها) مفید می باشد.

  1. حالت Private یا قفل شب بند:

اگر این حالت را فعال کنید ، هیچ کسی چه با کارت یا رمز یا اثر انگشت نمی تواند وارد شود. مگر اینکه خودتان دوباره قابلیت را خاموش کنید.

  1. قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل:

شما می توانید دستگـیره های آنلاین را به واسطه اینترنت به موبایل خود متصل کنید تا بتوانید در هر جایی کنترل کامل به دستگـیره را داشته باشید که شامل باز کردن درب، گزارش گیری و فعال کردن تمام قابلیت ها می شود.

  1. تعریف ادمین و کاربر زیاد

شما می توانید تا ۱۰۰۰ کاربر و ۹ ادمین مختلف تعریف کنید. در حالی که در دیگر برند ها این عدد به ۱۰۰ هم نمی رسد.

  1. ضد رطوبت و جنسی با کیفیت

این دستـگیره ها ضد رطوبت بوده و در آب و هوای شرجی مشکلی ندارند. همچنین جنس به کار رفته در ساخت این دستگیـره ها بسیار مرغوب بوده که سبب افزایش استحکام این دستگیـره ها در طولانی مدت می شود.

نظرات