داستان و بازیگران سریال اسفندیار+ بیوگرافی و تصاویر سریال اسفندیار و زمان پخش

0

“سریال اسفندیار”، مجموعه تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی و تهیه کنندگی علی شیرمحمدی و با بازی لیندا کیانی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر جنایی، معمایی و درام ساخته شده است. سریال اسفندیار که هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران است، حالا قرار است بار دیگر بر روی شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران سریال اسفندیار+ بیوگرافی و تصاویر سریال اسفندیار و زمان پخش

ویدا جوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «اسفندیار» به کارگردانی و نویسندگی سهراب حسینی بود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ادامه بازی اش در این سریال به پایان دوران نقاهت او موکول شد.

ویدا جوان بازیگر مجموعه های تلویزیونی «روزهای آبی»، «شمعدونی»، «زمانه»، «ماه و پلنگ»، «سارق روح»، فیلم های سینمایی «آبادان یازده ۶۰»، «آکاردئون»، «جان به حراج» و نمایش های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم»، «زیبایی گاهی زن است»، «مضحکه شبیه قتل»، «جان گز» و «جیرجیرک نسخه پاراجانوف» در خصوص آخرین فعالیت خود عنوان کرد: بعد از پایان بازی در سریال «روزهای آبی» این روزها مشغول بازی در سریال «اسفندیار» به کارگردانی و نویسندگی سهراب حسینی و تهیه کنندگی علی شیرمحمدی بودم که به بیماری کرونا مبتلا شدم.

موضوع و خلاصه داستان سریال اسفندیار

سریال “اسفندیار” روایتگر داستانی جذاب با موضوع گنگستری و مافیایی است. ویدا جوان، یکی از بازیگران اصلی این سریال درباره داستان آن می گوید:”این سریال، یک ژانر جنایی، گنگستری دارد که فکر نمی کنم در ایران نمونه داشته باشد. در واقع یک کار آرتیستیک است و عامه پسند نیست. این سریال یک ادونچر (ماجراجویی) مافیایی و پر پرسناژ است.

ویدا جوان در سریال اسفندیار

داستان این سریال درباره چند حلقه مافیا و تشکیلات تبه کار است. من نقش یکی از آدم کش های تشکیلات به نام “شماره یک” را بازی می کنم که شخصیت غیر قابل پیش بینی و پیچیده ای دارد.

ویدان جوان ادامه داد: سریال «اسفندیار» یک ژانر جنایی، گنگستری دارد که فکر نمی کنم در ایران نمونه داشته باشد. در واقع یک کار آرتیستیک است و عامه پسند نیست. این سریال یک ادونچر (ماجراجویی) مافیایی و پر پرسناژ است.

اسامی بازیگران سریال اسفندیار به همراه نقش

لیست اسامی بازیگران سریال اسنفدیار عبارتند از:

اسامی بازیگران سریال اسفندیار به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: سهراب حسینی، تهیه کننده: علی شیرمحمدی.

نظرات