بیوگرافی شیرین صمدی مجری بازیگر و همسرش با عکس و جنجال ها + سوابق

0

شیرین صمدی (Shirin Samadi) : متولد آذر ۱۳۶۳ در اصفهان مجری و بازیگر اهل ایران است. او اجرای برنامه‌هایی، چون صبح به‌خیر ایران، سیمای خانواده، قاصدک و عصر خانواده را در کارنامه خود دارد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی و زندگی خصوصی شیرین صمدی و همسرش و خانواده اش همراه با عکس ها و تصاویر شخصی و بی حجاب شیرین صمدی تا بازداشت و آزادی ، زندگینامه شیرین صمدی و همسرش ، اینستاگرام شیرین صمدی و زندگی شخصی و حرفه ای با عکس های جدید و حواشی و جنجالهای زندگی شخصی و شغلی وی در سایت حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی شیرین صمدی مجری بازیگر و همسرش با عکس و جنجال ها + سوابق

بیوگرافی شیرین صمدی مجری سابق تلویزیون و همسرش + خانواده و جنجال کشف حجاب

بیوگرافی شیرین صمدی مجری تلویزیون

شیرین صمدی مجری و گوینده سابق تلویزیون و بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما متولد آذر سال ۱۳۶۳ در شهر اصفهان می باشد. او دارای مدرک لیسانس رشته علوم اجتماعی است و سابقه اجرا در برنامه مختلف تلویزیون ایران را دارد. او اجرای برنامه‌هایی، چون صبح به‌خیر ایران، سیمای خانواده، قاصدک و عصر خانواده را در کارنامه خود دارد.

زندگی خصوصی

خان مصمدی یکی از مجریان و گویندگان با سابقه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است. او در این باره گفته است: به نوعی سرنوشت مرا به اینجا کشاند. من کارم را از سال ۹۱ با ورود به شبکه یک سیما شروع کردم از برنامه صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی داریوش ربیعی و سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی کریمی. هم مجری بودم و هم آیتمی داشتیم به نام کتابخانه صبا که تبدیل به یک طرح ملی شد. برنامه ای که خیلی دوستش داشتم. شعار خوبی هم داشتیم: هیچ کجای ایران بی کتاب نباشد. این برنامه تا سال ۹۲ ادامه داشت و بعد از آن به دلایلی متوقف شد.

صمدی علاوه بر اجرا در عرصه تدریس بازیگری فعالیت دارد و ۸ سال تدریس بازیگری تئاتر کودک را بر عهده داشته و مربی تئاتر کانون اصلاح و تربیت اصفهان و مرکز نگهداری کودکان خیابانی نیز بوده است.

سوابق هنری

“شیرین صمدی” ابتدا کار هنری را از بازیگری از دوران نوجوانی آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ بطور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد. او در ۱۵ سالگی داور دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوان شد و در سال های بعد هم داور سازمان ملی را بر عهده داشت.

بعد از مدتی وارد مجریگری شد و اولین اجرای خود را در برنامه ای به نام مسیر سبز جوانی در شبکه اصفهان در سال ۱۳۸۳ انجام داد و از سال ۹۱ وارد شبکه یک سیما شده و اجرای برنامه صبح بخیر ایران و سیمای خانواده در شبکه یک و مجری برنامه تلویزیونی عصر خانواده شبکه دو را بر عهده داشت

وی در تلویزیون اجرای برنامه های «صبح بخیر ایران»، «سیمای خانواده» ، «قاصدک» (شبکه یک)، «عصر خانواده» (شبکه دو)، «همیشه خونه» (شبکه آموزش) و … را در کارنامه خود دارد.

ازدواج و همسر شیرین صمدی مجری صدا و سیما

وی مجرد است و هنوز ازدواح نکرده است

بیوگرافی شیرین صمدی مجری تلویزیون

دیگر فعالیت ها

صمدی علاوه بر اجرا در عرصه تدریس بازیگری فعالیت دارد و ۸ سال تدریس بازیگری تئاتر کودک را بر عهده داشته و مربی تئاتر کانون اصلاح و تربیت اصفهان و مرکز نگهداری کودکان خیابانی نیز بوده است . او کارنامه پرو پیمانی از نویسندگی و خبرنگاری و کارهای تصویری تله فیلم دارد

پیج اینستاگرام شیرین صمدی

صفحه شخصی و رسمی اینستاگرام شیرین صمدی با نشانی  Shirin Samadi در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید عکس های متفاوت و جنجالی وی را ببینید

پیج اینستاگرام شیرین صمدی مجری صدا و سیما

مصاحبه جدید بیوگرافی شیرین صمدی مجری تلویزیون درباره زندگی شخصی و حرفه ای

به نوعی سرنوشت مرا به اینجا کشاند. من کارم را از سال ۹۱ با ورود به شبکه یک سیما شروع کردم از برنامه صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی داریوش ربیعی و سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی کریمی.

هم مجری بودم و هم آیتمی داشتیم به نام کتابخانه صبا که تبدیل به یک طرح ملی شد. برنامه ای که خیلی دوستش داشتم. شعار خوبی هم داشتیم: هیچ کجای ایران بی کتاب نباشد. این برنامه تا سال ۹۲ ادامه داشت و بعد از آن به دلایلی متوقف شد

صداقت، در یک کلام. این طوری است که می شود با مخاطب ارتباط برقرار کرد. من تلاش می کنم که آیینه تمام نما باشم چون مخاطب من عام است.

قبلا همه چیز یک جور دیگر بود. نوستالژی هایی داشتیم که حالا اتفاق نمی افتد.

کشف حجاب شیرین صمدی مجری تلویزیون

به نظر من کسی که می خواهد مجری کودک شود باید دنیای کودکانه را بفهمد. با عوض کردن صدا نمی توان به دنیای کودک وارد شد. باید زبان ذهن کودک را بدانی. باید زانو بزنی و قد کودک بشوی و غیر مستقیم آنچه که کودکان دوست دارند را به آنها بدهی. باید خودت را جای کودک بگذاری.

اگر یک بار دیگر به دنیا بیایید دوست دارید دوباره این شغل را داشته باشید؟

دوست داشتم بازیگر شوم، چون تئاتر را دوست دارم.

ماجرای ممنوع الکار شدن شیرین صمدی

شیرین صمدی مجری برنامه تلویزیونی عصر خانواده شبکه دو با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که به خاطر ایفای نقش در تئاتر ممنوع التصویر شده است.

یکی از ماجراهای مهم بیوگرافی شیرین صمدی مربوط به ممنوع الکاری اوست. خانم مجری سال ۱۳۹۶ بعد از بازی در یک تئاتر و انتشار عکس و تیزر آن در شبکه اجتماعی خود، دچار ممنوع الکاری شد.

او در این باره گفته است: تهیه‌کننده برنامه «عصر خانواده» با من تماس گرفت و گفت؛ «خانم صمدی چه کار داری می‌کنی»، گفتم؛ «هیچی»، پرسید که «چه چیزی را در اینستاگرامت گذاشتی؟» گفتم؛ «تیزر و عکس تئاترم را در اینستاگرام گذاشته‌ام.» و او گفت که «به ما از حراست تلفن‌ کردند و گفتند که خانم صمدی دیگر اجازه اجرا ندارد چون دارد تئاتر کار می‌کند.» من هم گفتم که «فکر نمی‌کنم تئاتر منافاتی با اجرای تلویزیونی داشته باشد و مورد نامتعارفی وجود داشته باشد.» اما درنهایت به من گفتند که «شما دیگر اجازه اجرا ندارید.»

عکس های بی حجاب شیرین صمدی

ماجرای کشف حجاب شیرین صمدی

صمدی مجری سابق تلویزوین با انتشار تصویری بدون حجاب نوشت:

اينم يه عكس در جواب اونهايي كه مدام ازم مي پرسن ، ديگه تلويزيون برنامه اجرا نمي كنيد؟ خودتون نمي ريد يا ممنوع التصوير هستين ؟ و… و… و… و… تمام

عکس های جدید و بیوگرافی شیرین صمدی مجری صدا و سیما

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + اینستاگرام

مهاجرت شیرین صمدی از ایران

خانم شیرین صمدی گفته: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی‌کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه‌های دیگر بالا می‌برم. الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم، اما درباره آینده‌ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می‌کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می‌کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم.

بازداشت و آزادی

شیرین صمدی، مجری پیشین تلویزیون، که آبان ماه امسال در جریان ناآرامی های اخیر دستگیر شده بود، روز گذشته (۱۶ دی) با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از آزادی خود خبر داد. گفته می‌شود که شیرین صمدی به همراه میترا حجار، باران کوثری، هنگامه قاضیانی و الناز شاکردوست، آبان ماه امسال به دلیل پیاده روی بدون حجاب در تهران به دادگاه احضار شدند. فیلم پیاده روی بدون حجاب شیرین صمدی در اواخر مهرماه بسیار خبرساز شده بود.

زندگینامه شیرین صمدی گوینده و مجری و بازیگر

سوابق و برنامه های شیرین صمدی در تلویزیون

نظرات