بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در سایت پذیرش ۲۴

0

برای بررسی سلامت قلب و نوع عملکرد آن نمی توان به هر دکتری مراجعه کرد چرا که میزان حساسیت این عضو بالاست و همین حساسیت ایجاب می کند که تنها به پزشکان متخصص قلب و عروق مراجعه کنیم. در دنیای امروز و به دلیل عوض شدن سبک زندگی ها، بیماری های قلبی اکثر افراد را تهدید می کند.

سایت پذیرش ۲۴ طراحی شده است که به پزشکان مختلفی با تخصص های متفاوت دسترسی داشته باشید و در این دوران کرونایی بدون آن که از منزل خارج شوید، با پزشک ملاقات کنید. در این مقاله علاوه بر معرفی متخصص قلب و عروق و وظایف آن، بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در سایت پذیرش ۲۴ را معرفی خواهیم کرد، پس مطالب را از دست ندهید.

 متخصص قلب

 

متخصص قلب و عروق کیست؟

قلب در معرض بیماری های مختلفی چون انسداد رگ ها، نارسایی در قلب و … می باشد که وظیفه رسیدگی و بررسی مشکلات و بیماری های قلبی بر عهده متخصص قلب و عروق است. کار این پزشک بسیار حساس است زیرا در مواقع بیماری های شدید قلبی، جان یک انسان در گرو داروها و روش های درمانی اوست.

مراجعه به این پزشکان تنها مختص افرادی که دارای علائم و بیماری های قلبی هستند، نمی شود و تقریبا همه ما نیاز داریم که توسط این پزشکان سلامت قلب خود را بررسی کنیم. اگر از نزدیکان شما سابقه بیماری های قلبی دارند، توصیه ما این است که حتما حتی در سنین پایین تحت مراقبت این پزشکان قرار بگیرید.

 

مسئولیت های متخصص قلب و عروق

v     در وهله اول متخصص قلب و عروق از بیمار اطلاعاتی را درباره سوابق خانوادگی در بیماری های قلبی کسب می کند و سپس به انجام معاینات می پردازد.

v     وظیفه دارد که بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد، پس انجام آزمایش های مختلف همراه با تست های قلب را برای بیمار در نظر می گیرد.

v     بیمار را به آرامش دعوت می کند تا از هرگونه استرس و اظطراب به دور باشد.

v     براساس نتیجه آزمایش ها و تست ها برای درمان بیمار خود دارو و … را تجویز می کند.

v     در مواردی که نیاز به بررسی دیگر مشکلات باشد، بیمار را به پزشکان دیگر ارجاع می دهد.

v     تمام اطلاعات مراجعه کنندگان را ثبت می کند.

 

 

علائم و نشانه های بیماری های قلبی

بیماری های قلبی نیز ممکن است، به صورت ناگهانی یا با علائم ابتدایی به سراغ افراد بروند که ما در این قسمت شایع ترین علائمی که در بیماران قلبی دیده می شود، را بیان کرده ایم.

اختلال در نفس کشیدن

این مورد در همه بیماران قلبی دیده می شود. اگر احساس تنگی نفس در حالت های مختلف به شما دست داد، حتما به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید. مشاهده ورم پا همراه با تنگی نفس نیازمند بررسی هرچه سریع تر پزشک است.

 

عرق سرد

عرق سرد در بیماران قلبی نیز به وفور دیده می شود و آن را به یک علائم شایع در بین این بیماران تبدیل کرده است. اگر شما نیز این چنین هستید، توصیه می کنیم به پزشک مراجعه کنید. البته می توانید از طریق سایت پذیرش ۲۴ توسط متخصص قلب و عروق به صورت آنلاین یا حضوری ویزیت شوید.

 

درد در قفسه سینه

معمولا در این نوع بیماری احساس درد در قسمت قفسه سینه بسیار دیده می شود که ممکن است به مشکلات ایجاد شده در سرخرگ مربوط شود. بررسی این درد توسط متخصص قلب و عروق می تواند شک و دودلی شما را از وجود بیماری های قلبی برطرف کند.

متخصص قلب

بی حالی و احساس خستگی

خستگی و ضعف بدنی یکی از علائمی است که در بیماری های مختلفی دیده می شود که همین مورد در بیماری های قلبی نیز شایع است و علت آن پایین بودن سطح اکسیژن در بدن است. پس ابتدا توسط یک متخصص قلب و عروق معاینه شوید و در صورت عدم مشکلات قلبی به دیگر متخصصان مراجعه نمایید.

 

موارد فوق هر کدام می توانند نشانه هایی از بیماری های قلبی باشند، اما بررسی دقیق تر برعهده متخصص قلب و عروق است که می توانید به صورت آنلاین یا حضوری ویزیت شوید.

 

تست هایی که متخصص قلب و عروق برای بیماران در نظر می گیرند.

همان طور که گفته شد، متخصصان قلب به دلیل اینکه حساسیت کار آن بالاست باید ابتدا اطلاعات کامل و دقیقی را قلب بیمار به دست آورند تا روش های درمانی خود را آغاز کنند. برای آگاهی از عملکرد قلب و عروق، تست های زیر توسط پزشک متخصص قلب و عروق تجویز می گردد.

 

عکس برداری هسته ای

در این روش از قلب عکس برداری می شود، اما در ابتدا مقداری رنگ رادیو اکتیو را با روش خاصی به بدن وارد می کنند تا نحوه خون رسانی و گردش آن را در بدن بررسی کنند.

 

تست ورزش

برای آن که نحوه عملکرد در زمان های استراحت و ورزش برای پزشک مشخص گردد، از تست ورزش استفاده می شود.

 

تست ECG

در این نوع تست عملکرد قلب و نحوه ریتم آن توسط الکترودهای متصل به بدن به دستگاه هولتر در بازه های مشخصی فرستاده می شود و پزشک اطلاعات دقیق تری را از قلب بیمار به دست خواهد آورد.

متخصص قلب

 

اکوکاردیوگرام

در این روش اطلاعات دقیقی را از بافت قلب، دریچه ها، عفونت قلب، نحوه پمپاژ قلب و … از طریق دستگاه سونوگرافی و عکس های گرفته شده در اختیار پزشک متخصص قلب و عروق قرار می گیرد.

 

آنژیوگرافی کاتتر کرونر

این روش برای انسداد رگ ها و بررسی آن ها به کار می رود که یک لوله را از ران یا دست به سمت قلب می فرستند تا عروق کرونری بررسی شوند.

 

معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در پذیرش ۲۴

با مراجعه به پذیرش ۲۴ می توانید به پزشکان مختلفی از جای جای ایران دسترسی داشته باشید. در ادامه با متخصصین در فهرست پذیرش ۲۴ از فوق تخصص های مشکلات قلبی آشنا خواهید شد.

علیرضا قربانی
حمید آموزگار
جواد شهابی
محمد برزویی
حمیدرضا وارسته روان
سیروس چریکی
علی محمد شکیبا
علیرضا نوروزی

 

این موارد تنها نام تعداد محدودی از متخصصان قلب و عروق در پذیرش ۲۴ است که با مراجعه به سایت می توانید اطلاعات بیشتری از این پزشکان را به دست آورید.

نظرات