بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه کیست؟+ بیوگرافی و آثار هنری و اینستاگرامی

0

بازیگر نقش (احد ) در سریال کلبه ای در مه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به نام محسن کاشی زاده است که علاوه بر بازیگری به عنوان مربی ورزشی نیز فعالیت میکند در ادامه با بیوگرافی محسن کاشی زاده بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه به همراه تصاویر شخصی و سوابق هنری و همسر و اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه آشنا شوید

 

بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه کیست؟+ بیوگرافی و آثار هنری و اینستاگرامی

بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه کیست؟

محسن کاشی زاده متولد ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ می باشد. او بازیگر سینما و تلویزیون و رزمی کار و مربی فیتنس و جودو و تکواندو است.

تحصیلات

کاشی زاده دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته تحصیلی مهندسی شیمی و کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد می باشد و متاهل است

بیوگرافی بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه

سوابق هنری و ورزشی

از سال ۱۳۹۵ در عرصه فیلم و سریال ایرانی فعالیت دارد وارد بازیگری است و تا کنون در چند سریال و در آثاری چون فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه و فیلم مرد نقره ای و سریال های عاشقانه ۲ و سریال کلبه ای در مه در نقش احد و فیلم زیرخاکی و فیلم سینمایی سپیده و… ایفای نقش کرده است.

کاشی زاده علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش های رزمی فعالیت میکرد و از سال ۱۳۸۵ بطور حرفه ای وارد مربیگری شده است. او در رشته های فینتس و جودو و اسکیت و تکواندو به عنوان مربی کار میکند

بیوگرافی محسن کاشی زاده بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه

محسن کاشی زاده بازیگر نقش احد ر سریال کلبه ای در مه

کاشی زاده در جدیدترین کار هنری خود در سریال کلبه ای در مه در نقش “احد” راننده خودرو زنی به نام شیرین با بازی سودابه بیضایی حضور دارد.

گفتنی سریال کلبه ای در مه یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۳۹۹ به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی است که از ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش گردید. فیلم‌برداری آن از سال ۱۳۹۹ و پخش آن به صورت روزانه از خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد.

محسن کاشی زاده بازیگر نقش احد در سریال کلبه ای در مه

این مجموعه تلویزیونی از ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش گردید و بازیگرانی چون فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور و رضا جوشنی و … در این سریال حضور دارند.

داستان آن نیز ماجراهای اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است …»

فیلم و سریال محسن کاشی زاده

سریال عاشقانه ۲ سال: ۱۳۹۸ کارگردان: منوچهر هادی

زیرخاکی سال: ۱۳۹۸ کارگردان: جلیل سامان

فیلم سینمایی سپیده سال: ۱۳۹۸ کارگردان: رحیم طوفان

مرد نقره ای سال: ۱۳۹۸ کارگردان: محمدحسین لطیفی

خوب بد جلف سال: ۱۳۹۸ کارگردان: پیمان قاسم خانی

نظرات