جدیدترین انواع مدل های دسته گل ۱۴۰۰

0

“دسته گل “، یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه به عزیزانمان در مناسبت های گوناگون می باشد . امروزه دسته گل ها در انواع مدل ها و شکل های گوناگونی قرار دارند . اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید. که میخواهید دسته گلی زیبا و به روز به عزیزانتان هدیه دهید با ما همراه باشید .در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های دسته گل  ۱۴۰۰  در مدل های ساده و شیک قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

مدل دسته گل 1400 | جدیدترین انواع مدل های شیک دسته گل 1400 - 2021

 

راهنمای خرید دسته گل برای هر مناسبتی

بهترین انتخاب برای خرید دسته گل ، گلهای مورد علاقه ی طرف مقابلتان است . اما برای سورپرایز کردن نمیتوانید شخصا گل مورد علاق ی او را بپرسید . دسته گل انتخابی میتواند بسته به رابطه ای که با شخص دارید تفاوت داشته باشد برای مثال گلی که برای مادر ، خواهر یا دختر خود میخرید همگی با یکدیگر و با گلی که برای همسر خود میخرید کاملا باید متفاوت باشد.

دسته گل 1400

گل رز بنفش و یاس بنفش خوشه ای در نگاه اول نمادی از عشق هستند و اگر میخواهید حرف دلتان را به معشوقه ی خود بزنید این گلها بهترین انتخاب ها هستند . اگر میخواهید غیر مستقیم حرف دلتان را به کسی بگویید  یک دسته گل ترکیبی گزینه ی مناسبی است . چند گل سرخ با گل رز تارنجی ، هلویی و سفید بسیار زیبا و نفیس خواهد بود و در عین حال کمی هم نشان از عشق شما خواهد داشت .

دسته گل 1400

خواستگاری اهمیت ویژه‌ای دارد بنابراین در این مورد انتخاب گل‌هایی با رنگ شاد و با تزیینات رنگی می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. برای این افراد خرید دسته گل رز کلاسیک می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. البته شما به هنگام سفارش گل این امکان را دارید که با توجه به سلیقه طرف مقابل و شرایط فرهنگی آنها تغییراتی به وجود بیاورید و از رنگهای ترکیبی هم کمک بگیرید.

دسته گل 1400

دسته گلهای فانتزی ، با ظاهر خاص و چیدمانی متفاوت یکی از بهترین هدایا برای تولد و سالگردهای آشنایی خواهد بود. در این نوع از دسته گل بیشتر از گلهای کوچکتر و رنگهای متنوعتر استفاده میشود.. دسته گل های فانتزی طرفدارهای مخصوص خودشان را دارند و حس سرزندگی و خاص بودن ویژهای را به مخاطب میدهند.

جدیدترین انواع مدل های دسته گل ۱۴۰۰

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

دسته گل 1400

با ما همراه باشید

نظرات