بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟+ بیوگرافی و تصاویر اینستاگرامی

0

بازیگر نقش (گندم ) هماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ + بیوگرافی الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی (خانم هماسایی) در سریال دودکش ۲ که یکی از بازیگران جدید فصل دوم سریال دودکش است به همراه تصاویر شخصی و آثار هنری و اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه ببینید.

بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2 کیست؟+ بیوگرافی و تصاویر اینستاگرامی

الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش ۲

مجله حرف تازه – الهام اخوان بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما، متولد ۹ شهریور ۱۳۶۷ در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع لیسانس و فوق لیسانس کارگردانی می‌باشد

خانواده و زندگی شخصی

پدر و مادر الهام اخوان هر دو کارمند هستند، پدرش کارمند بانک و مادرش کارمند مخابرات است و نقش مهمی در بازیگری شدن و حمایت از او داشته اند.

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

شروع بازیگری

اخوان اولین تجربه بازیگری خود را در ۱۱ سالگی با بازی در ویدیو کلوپ برادرش فیلم آمریکایی «همشهری کین» به کارگردانی «اورسن ولز» بوده.

بازیگری را از سن ۱۶ سالگی با تئاتر آغاز کرد. الهام اخوان برای اولین بار با فیلم سینمایی «دوزیست» در نقش “مریم کلفت همسایه” به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی در سال ۱۳۹۸، بازیگری در سینما را تجربه کرد. این بازیگر که در سال ۱۳۹۸، دانش آموخته‌ نمایش و دانشجوی ارشد کارگردانی بود، با فیلم «دوزیست» به سینما معرفی شد

بیوگرافی الهام اخوان و همسرش

از جمله آثار شاخص وی به عنوان بازیگر و منشی صحنه می توان به دوزیست، ساخت ایران ۲ ، پنجری، شیرین قناری اشاره کرد.
او همچنین منشی صحنه در سریال پنجری و سریال همسایه ها و ساخت ایران ۲ بوده است

جدیدترین فیلم ها و سریال های الهام اخوان

این بازیگر جوان به تازگی در سریال طنز «خانمان» در نقش گوهر بازی کرده که از شبکه سه پخش شد که در کنار بازیگرانی چون شهره لرستانی و حسن پورشیرازی و … به خوبی درخشید.

الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

بیوگرافی بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش ۲

الهام اخوان در تیر ماه سال ۱۴۰۰ در سریال دودکش ۲ به جمع بازیگران ثابت سریال دودکش اضافه شد و یکی از بازیگران اصلی فصل دوم سریال دودکش در نقش گندم هماسایی است که تا اینجای کار بسیار خوش درخشیده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند

الهام اخوان در فصل دوم دودکش در کنار  امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق ،سیما تیرانداز در نقش عفت و هومن برق‌نورد در نفش فیروز و نگار عابدی در نقش افروز و بهنام تشکر در نقش و … در نقش خانم هماسایی دختری را بازی میکند که بهروز مشتاق میگوید نیمه گمشده من است و سعی دارد تا با آشنا شود و ازدواج کند.

سریال دودکش ۲ روایتگر خانواده بامزه ی فیروز مشتاق است که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر (گندم هماسایی) با بازی الهام اخوان می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بازی الهام اخوان در نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

سریال دودکش ۲به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده که از ۸ تیر ۱۴۰۰ از شبکه یک در حال پخش است و روایتگر خانواده بامزه ی فیروز مشتاق است که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر (گندم هماسایی) با بازی الهام اخوان می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

نظرات