ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دودکش ۲ از شبکه یک + معرفی بازیگران جدید

2

ساعت و (زمان) پخش و تکرار سریال دودکش ۲ از تلویزیون با جزئیات پخش و معرفی بازیگران جدید که بازیگرانی چون هومن برق نورد, سیما تیرانداز, بهنام تشکر, نگار عابدی, امیرحسین رستمی, محمدرضا شیرخانلو, یاس نوروزی و بازیگران جدید دیگری که به سریال دودکش ۲ اضافه خواهند شد، در آن حضور دارند. با مجله حرف تازه همراه باشید.

ساعت و (زمان) پخش و تکرار سریال دودکش 2 از شبکه یک + معرفی بازیگران جدید

ساعت و زمان پخش سریال دودکش ۲

بعد از پایان سریال دودکش یک به کارگردانی محمدحسین لطیفی ،حالا با گذشت چند سال ، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در حال ساخت است و بزودی روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

سریال دودکش ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در حال فیلمبرداری است. این سریال نخستین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ روی آنتن شبکه یک رفت و یکی از آثار پرمخاطب تلویزیون شد

برزو نیک نژاد در دودکش ۱ به عنوان نویسنده و بازیگردان پروژه حضور داشت، حالا در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی ، به عنوان نویسنده و کارگردان حضور دارد. او یک به این نکته اشاره کرد که کار را شروع کردیم و امیدوارم خوب پیش بروید. هم درگیر نوشتنم و هم ساخت؛ هنوز درباره رسیدن یا نرسیدن به زمان خاصی نمی‌توان صحبتی کرد.

ساعت و (زمان) پخش و تکرار سریال دودکش 2 از شبکه یک + معرفی بازیگران جدید

ساعت بازپخش و تکرار سریال دودکش ۲

کارگردان این مجموعه تلویزیونی درباره قرار گرفتن در کنداکتور ماه رمضان شبکه یک، گفت: برای ما کیفیت اهمیت دارد و باید پیش برویم تا بهتر بتوان تصمیم‌گیری کرد. به هر حال این روز‌ها شرایط کرونا هم مزید بر علت شده که کار‌ها یک مقدار کندتر و زمان برتر پیش بروند.

بازیگران جدید

در سری دوم دودکش بازیگران قدیمی و ثابت حضور دارند و تعدادی بازیگر جدید نیز به تناوب قصه و اتفاقات، اضافه خواهند شد. در این سریال بازیگرانی چون هومن برق نورد , سیما تیرانداز, بهنام تشکر, نگار عابدی , امیرحسین رستمی, محمدرضا شیرخانلو , یاس نوروزی حضور دارند.

گفتنی است که دودکش ۲ در شمال شرقی تهران همان منطقه بلوار ارتش در حال فیملبرداری و تصویر برداری است و قرار است در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک در حوالی ساعت ۲۲ پخش شود.

2 دیدگاه در “ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دودکش ۲ از شبکه یک + معرفی بازیگران جدید

  1. نیلوفر گفت:

    باز تو خوبی که هر شب با یک کیلو تخمه میشینی . منکه ۵ روز دیگه کنکور دارم هیچی هم نخوندم منتظرم این سریالو ببینم . شبا میرم جای تلویزیون میشینم منتظرم . همش هم خانواده چپ چپ نگام میکنن که مثلا کنکور داری ولی من هیچی … خدایا کمکم کن

  2. آناهید گفت:

    پس کی پخش میشه ؟ من هر شب با یک کیلو تخمه میشینم پای تلویزیون بعد یهو میبینم یه چیز دیگه داره پخش میکنه .

نظرات