بازیگر نقش افروز در سریال دودکش ۱ و ۲ کیست؟+ بیوگرافی شخصی و آثار هنری

0

بازیگر نقش (افروز) در سریال دودکش ۱ و ۲ نگار عابدی یکی از بازیگران با سابقه و پرکار سینما و تلویزیون است که بیوگرافی (نگار عابدی) بازیگر نقش افروز مشتاق در سریال دودکش ۲ از شبکه یک به همراه سوابق هنری و عکس های شخصی و پیج اینستاگرامش و آثار هنری جدید و همسر و دخترش میپردازیم.

بازیگر نقش افروز در سریال دودکش 1 و 2 کیست؟+ بیوگرافی شخصی و آثار هنری

بیوگرافی نگار عابدی بازیگر نقش افروز در سریال دودکش

نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر ،تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده‌است.

سوابق بازیگری

عابدی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. او با بازی در فیلم‌های کوتاهی چون «هدیه» و «خط مستقیم دایره» و فعالیت سینمایی جانا جلوی دوربین رفت

بیوگرافی نگار عابدی بازیگر نقش افروز در سریال دودکش

ازدواج و همسر نگار عابدی

نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی جدا شده و به همراه دخترش  اما هاشمی زندگی می‌کند.

نگار عابدی در سریال دودکش

عابدی با سریال نگرانی به تلویزیون معرفی گردید و در سال ۱۳۹۲ نیز با پخش سریال دودکش که بازیگران دیگری نظیر بهنام تشکر، سیما تیرانداز و … حضور داشته‌اند، چهره مشهوری گردید و در سال ۱۳۹۳ نیز با سریال شمعدونی به شهرت رسید. البته همه او را بخاطر بازی در سریال دودکش می‌شناسند.

 

نگار عابدی در سریال دودکش

سریال “دودکش ۲” روایتگر خانواده بامزه ی فیروز مشتاق است که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر (گندم هماسایی) با بازی الهام اخوان می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بیوگرافی بازیگر نقش افروز مشتاق در سریال دودکش

در این سریال بازیگرانی چون هومن برق نورد , سیما تیرانداز, بهنام تشکر, نگار عابدی , امیرحسین رستمی, محمدرضا شیرخانلو , یاس نوروزی حضور دارند. گفتنی است که دودکش ۲ از ۸ تیر ۱۴۰۰ از شبکه یک در حوالی ساعت ۲۲ پخش می شود.

نظرات