بیوگرافی سپیده مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف و همسر سابقش +عکس خانوادگی و فرزندان

2

بیوگرافی و سوابق «سپیده مکرمتی» (Sophia Makramati) یا سپیده کرامتی (سوفیا مکرمتی) همسر ایرانی کلارنس سیدورف بازیکن سابق تیم ملی فوتبال هلند است به همراه زندگی شخصی سپیده مکرمتی مدل ایرانی و تحصیلات و خانواده و مادر و پدر سپیده مکرمتی سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف به همراه پیج اصلی اینستاگرام سپیده مکرمتی همسر کلارنس سیدورف فوتبالیست معروف و سوابق و شغل و عکس های جدید و جذاب سپیده کرامتی (سپیده مکرمتی) در ایران و در خیریه بیمارنا خاص در آوریل ۲۰۲۲ به همراه زندگینامه کامل در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا میشوید.

بیوگرافی سپیده مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف و همسر سابقش +عکس خانوادگی و فرزندان

سپیده مکرمتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف است. زنی که از خانواده‌ای ایرانی در کانادا متولد شده و هم‌اکنون در دبی زندگی می‌کند.

مکرمتی که به‌عنوان سفیر برندهای جواهرات شناخته می‌شود و در این حوزه فعالیت می‌کند، قبل از عید نوروز، با حضور در یک مرکز نگهداری از بیماران خاص، به آنها انگیزه و روحیه داده است.

بیوگرافی سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف با ماجرای ازدواج + شغل و خانواده

بیوگرافی سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف

سوفیا مکرمتی یک مدل ایرانی الاصل اهل ایران می باشد که برای برند جواهرات اسکاویا فعالیت میکند. او همسر کلارنس سیدورف است. کلارنس پیش از این با یک زن برزیلی ازدواج کرده بود و دارای ۴ فرزند می باشد. اما مدتی است که از او جدا شده و با یک زن ایرانی ازدواج کرده است.

سیدورف تحت تاثیر زندگی با یک خنم ایرانی و خانواده ای ایرانی به خوبی فارسی صحبت میکند و تسلط کامل دارد. او مهمان ویدئویی ویژه برنامه یورو ۲۰۲۰ بود، صحبت خود را با عبارت «سلام ایران» به زبان فارسی آغاز کرد.

بیوگرافی سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف با ماجرای ازدواج + شغل و خانواده

سپیده مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟

او چند سال پیش با کلارنس سیدورف بازیکن سابق فوتبال و ستاره هلندی و پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و بازیکن سابق یوونتوس ازدواج کرده و در حال حاضر در دبی زنگدی میکند

صوفیا یک پسر جوان نیز دارد که عکسی از خانواده و مادر و برادر و پسرش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

وی قبل از شیوع کرونا به همراه همسرش کلارنس سفر چند روزه ای در فصل زمستان به تهران داشت که در صدر اخبار ورزش کشور قرار گرفته بود.

همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟
مدل برند جواهرات اسکاویا

مکرمتی که همراه با ستاره هلندی و پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در دبی زندگی می کنند، اخیرا به عنوان برند معروف scavia معرفی شده است. برندی که از سال ۱۹۱۱ در میلان ایتالیا پایه گذاری شده و جواهرات گرانقیمتش را معروف ترین هنرپیشه های جهان استفاده می کنند.

حالا سایت این برند معتبر با تگ کردن همسر ایرانی نماد فوتبال میلان ایتالیا یعنی کلارنس سیدورف از این همکاری رونمایی رسمی کرده و جواهری به این خانم ایرانی هدیه شده که پیش از این تنها یک نمونه از آن برای مراسم ازدواج الیزابت تایلور ساخته شده بود.

عکس مادر سوفیا (سپیده) مکرمتی

پیج اینستاگرام سوفیا مکرمتی

صوفیا درباره زندگی در امارات گفت: “من به عنوان یک شهروند جهان ، همیشه بی فایده بودن مرزهای جغرافیایی را می دانستم. شوهر دوست داشتنی من مرد شگفت انگیزی است که ثابت کرد قادر است رویاهای خود را با کم توجهی به محدودیت های مرسوم تحقق بخشد. برای من ، امارات متحده عربی جایی است که همه ما می توانیم آینده ساز هماهنگ جهانی باشیم. ”
من و اسکاویا

پیج اینستاگرام سپیده مکرمتی

صفحه رسمی و شخصی سوفیا مکرمتی با نشانی نام لاتینش فعال است که میتوانید با فالور کردن عکس های جدید شخصی و خانواده و حرفه ای و مدلینگ وی را مشاهده کنید.

سفر به ایران

سپیده مکرمتی (سپیده کرامتی) همسر کلارنس سیدورف در فروردین ۱۴۰۱ به ایران سفر کرده و با حضور در یک مرکز خیریه به بیماران خاص روحیه داد.

مکرمتی با حضور در باغ فرشته تهران، برای ساعاتی با افراد حاضر در این باغ به گفت‌وگو پرداخت و از سختی‌هایی که در زندگی شخصی‌اش پشت‌سر گذاشته است، با آنها سخن گفت.

نکته جالب اینکه مکرمتی به آنها قول داد تا در مرتبه بعدی، به‌همراه همسر مشهورش به ملاقات این عزیزان بیاید.

سوفیا مکرمتی یا سپیده مکرمتی و کرامتی همسر ایرنی سیدورف کیست

2 دیدگاه در “بیوگرافی سپیده مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف و همسر سابقش +عکس خانوادگی و فرزندان

  1. یحیی گفت:
    1
    2

    همسرش کجا بود دوست دخترش هست بعد این که سیدورف بادش خوابید ولش میکنه😂😂😂

  2. مرتضی گفت:

    کییییییییف میکنه درحدتاج کبیر

نظرات