همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟| زندگی شخصی و شغل و اینستاگرام

0

«سپیده مکرمتی» همسر ایرانی کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و یوونتوس است که به همراه همسرش به ایران سفر کرده بود به همین مناسبت با بیوگرافی سوفیا مکرمتی با ناگفته های زندگی شخصی و تحصیلات و خانواده و مادر و پدر سپیده کرامتی همسر ایرانی سیدورف به همراه پیج اصلی اینستاگرام همسر ایرانی کلارنس سیدورف و سوابق و شغل و عکس های جدید و جذاب به همراه زندگینامه کامل “سپیده مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف” و ماجرای فارسی حرف زدن کلارنس سیدورف و سفر سپیده مکرمتی به ایران در فروردین ۱۴۰۱ و کمک به خیریه بیماران خاص در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا میشوید.

بیوگرافی سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف+ زندگی شخصی و شغل و اینستاگرام

همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟| زندگی شخصی و شغل و اینستاگرام

سپیده مکرمتی متولد دهه ۱۳۶۰ یک مدل ایرانی الاصل اهل ایران می باشد که برای برند جواهرات اسکاویا فعالیت میکند. او همسر کلارنس سیدورف است. کلارنس پیش از این با یک زن برزیلی ازدواج کرده بود و دارای ۴ فرزند می باشد. اما مدتی است که از او جدا شده و با یک زن ایرانی ازدواج کرده است.

خانواده و پدر و مادر سوفیا مکرمتی

فارسی حرف زدن کلارنس سیدورف

سیدورف تحت تاثیر زندگی با یک خنم ایرانی و خانواده ای ایرانی به خوبی فارسی صحبت میکند و تسلط کامل دارد. او مهمان ویدئویی ویژه برنامه یورو ۲۰۲۰ بود، صحبت خود را با عبارت «سلام ایران» به زبان فارسی آغاز کرد.

بیوگرافی سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف+ زندگی شخصی و شغل و اینستاگرام

همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست

او چند سال پیش با کلارنس سیدورف بازیکن سابق فوتبال و ستاره هلندی و پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و بازیکن سابق یوونتوس ازدواج کرده و در حال حاضر در دبی زنگدی میکند

سپیده کرامتی یک پسر جوان نیز دارد که عکسی از خانواده و مادر و برادر و پسرش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

وی قبل از شیوع کرونا به همراه همسرش کلارنس سفر چند روزه ای در فصل زمستان به تهران داشت که در صدر اخبار ورزش کشور قرار گرفته بود.

همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست

سپیده مکرمتی سفیر برند لاکچری جواهرات دنیا

سپیده کرامتی که همراه با ستاره هلندی و پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در دبی زندگی می کنند، اخیرا به عنوان برند معروف scavia معرفی شده است. برندی که از سال ۱۹۱۱ در میلان ایتالیا پایه گذاری شده و جواهرات گرانقیمتش را معروف ترین هنرپیشه های جهان استفاده می کنند.

حالا سایت این برند معتبر با تگ کردن همسر ایرانی نماد فوتبال میلان ایتالیا یعنی کلارنس سیدورف از این همکاری رونمایی رسمی کرده و جواهری به این خانم ایرانی هدیه شده که پیش از این تنها یک نمونه از آن برای مراسم ازدواج الیزابت تایلور ساخته شده بود.

محصولات این برند تا ارزشی معادل ۲۰میلیون یورو قیمت دارند.

زندگی شخصی و حرفه ای سوفیا مکرمتیمدل برند جواهرات اسکاویا

سپیده مکرمتی درباره زندگی در امارات گفت: “من به عنوان یک شهروند جهان ، همیشه بی فایده بودن مرزهای جغرافیایی را می دانستم. شوهر دوست داشتنی من مرد شگفت انگیزی است که ثابت کرد قادر است رویاهای خود را با کم توجهی به محدودیت های مرسوم تحقق بخشد. برای من ، امارات متحده عربی جایی است که همه ما می توانیم آینده ساز هماهنگ جهانی باشیم. ”
من و اسکاویا

“قطعات شگفت انگیز Scavia با زبان جهانی زیبایی با من صحبت می کنند و من خوشحالم که پیام قدرتمند و زیبایی آنها را به اشتراک می گذارم.”
سوفیا-مکرمتی

عکس همسر و فرزندان کلارنس سیدورف

پیج اینستاگرام سپیده کرامتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف

صفحه رسمی و شخصی سپیده مکرمتی یا سپیده کرامتی با نشانی نام لاتینش فعال است که میتوانید با فالور کردن عکس های جدید شخصی و خانواده و حرفه ای و مدلینگ وی را مشاهده کنید.

 

پیج اینستاگرام سوفیا مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف

نظرات