بازیگر نقش (پریا) در سریال دودکش ۱ و ۲ کیست؟ + بیوگرافی یاس نوروزی بازیگر نوجوان

0

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش ۲ یکی از بازیگران تازه کار و نوظهور سینما و تلویزیون به نام (یاس نوروزی) است که در ادامه با بیوگرافی و عکس های جدید و بزرگسالی یاس نوروزی ، بیوگرافی یاس نوروزی و همسرش ، زندگینامه یاس نوروزی و همسرش ، پیج اصلی اینستاگرام یاس نوروزی بازیگر ، زندگی شخصی و تحصیلات یاس نوروزی و پدر و مادر و خانواده یاس نوروزی به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرامش را به مناسبت بازی در سریال دودکش ۲ در نقش (پریا مشتاق) این بخش از مجله حرف تازه ببینید.

بازیگر نقش (پریا) در سریال دودکش 1 و 2 کیست؟+ بیوگرافی یاس نوروزی بازیگر نوجوان

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش ۲ کیست؟

یاس نوروزی در ۵ مرداد ۱۳۸۵ در تهران متولد شد، بازیگر است که با بازی در سریال ها و چند فیبلم سینمایی ایرانی به چهره معروف تبدیل شد

یاس نوروزی بازیگر سریال دودکش 2

سوابق بازیگری یاس نوروزی

اس بازیگری را از کودکی و قبل از رفتن به مدرسه آغاز کرد و اولین کار هنری او بازی در فیلم سینمایی عملیات مهدکودک به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری بود که آغاز که توسط دوست مادرش که دستیار کارگردان بود به فرزاد اژدری معرفی کرد.

بازیگر نقش (پریا) در سریال دودکش 1 و 2 کیست؟ + بیوگرافی یاس نوروزی بازیگر نوجوان

او بعدها در سریال پادری و «دزد و پری» به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت و فیلم‌های -«فراری» و «مجرد چها ساله» ، «شیفت شب» ، «دزد و پری ۱ و ۲» ، «لامپ ۱۰۰» ، «در مسیر باران» و … بازی کرد.

وضعیت ازدواج همسر یاس نوروزی

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و سن کمی دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش ۱ و ۲

اما بیشترین شهرتش به حضور در سریال دودکش و سریال پادری در نقش پریا مشتاق دختر خانواده مشتاق با بازی سیما تیرانداز در نقش عفت سوزنچی و هومن برق نورد در نقش فیروز بود که حالا با پخش سریال دودکش ۲ نیز با چهره ای تغییر یافته و بزرگتر شده حضور دارد .

بیوگرافی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2

سریال دوکش ۲ از ۸ تیر ۱۴۰۰ شبکه یک سیما هر شب در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در حال پخش است

سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود، یاس نوروزی و محمدرضا شیرخانلو در سریال های دوکش و پادری کنار بازیگران مطرحی مانند بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی و امیرحسین رستمی همبازی بود.

نظرات