خلاصه داستان و بازیگران سریال عروس تاریکی

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال عروس تاریکی

سریال عروس تاریکی یک سریال با فضای اجتماعی است که محمدرضا تخت کشیان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و این روزها در بزرگراه یادگار شمال به جنوب در حال تصویربرداری است.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

سریال عروس تاریکی

خلاصه داستان سریال عروس تاریکی

در خلاصه داستان سریال عروس تاریکی آمده است:داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

سریال عروس تاریکی

بازیگران سریال عروس تاریکی

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی ، فریبا کوثری، لوون هفتوان ، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده ، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی ، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در سریال عروس تاریکی ایفای نقش می کنند.

سریال عروس تاریکی

عوامل اصلی سریال عروس تاریکی

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از:تهیه کننده:محمدرضا تخت کشیان، کارگردان:محمود معظمی، نویسنده:عباس نعمتی، برنامه ریز:امیر جاوید نیک، مدیر تولید:داود معدنی، مدیر تصویربرداری:پیمان عباسی زاده، صدابردار:خسرو کیوان مهر، طراح صحنه:فرامرز بادرامپور، طراح گریم:علی بهرامی فر، طراح لباس:مهرناز اکبری، مدیر تدارکات:فرامرز رضایی، دستیار اول تولید:حسن اعراب، عکاس:مریم تخت کشیان، مدیر روابط عمومی:افسانه فراهانی

فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

سریال عروس تاریکی

اتفاق ناگوار سر صحنه

یکی از اتفاقات ناگواری که سرصحنه سـریال عروس تاریکی رخ داد حادثه درگذشت لوون هفتوان بازیگر ارمنی فیلم دراکولا بود. زنده یاد لوون هفتوان که برای بازی در سـریال عروس تاریکی قرارداد بسته بود ۱۹ اسفند ماه سال گذشته سرصحنه دچار سکته شد و از دنیا رفت.

سریال عروس تاریکی

 

نظرات