فایل صوتی منتسب به مادر بابک خرمدین (ایران موسوی) علیه شوهرش

0

از ساعاتی پیش فایل صوتی منتسب به ایران موسوی مادر بابک خرمدین کارگردان به قتل رسیده در حال انتشار است که هنوز صحت و سقم آن تایید نشده است اما ماجرای فایل صوتی به نام اعترافات مادر بابک خرمدین علیه شوهرش و درباره تجاوز شوهرش به دخترش آرزو چیست؟ در ادامه جزئیات خبر را بخوانید

دانلود /فایل صوتی منتسب به مادر بابک خرمدین (ایران موسوی) علیه شوهرش و ماجرای تجاوز

فایل صوتی منتسب به مادر بابک خرمدین علیه شوهرش

فایل صوتی منتسب به ایران موسوی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کانال ها در حال انتشار است که در آن مادر بابک خرمدین ادعا کرده همسرش در غیاب او به دخترش، آرزو، تجاوز کرده و با خود او نیز با خشونت رفتار میکرده و از ترس نمی توانسته اعتراضی بکند

او همچنین مدعی‌شده که او به زور با همسرش ازدواج کرده و سال‌ها تحت اجبار با او زندگی کرده حتی پیش می‌آمده که شوهرش در را به روی او قفل کند.

لازم به ذکر است که قبلتر نیز یکی از دوستان دوران کودکی آرزو خرمدین، مدعی‌شده بود پدرش در کودکی به آرزو تجاوز می‌کرده (البته این خبر تایید نشد) که بعدتر آزیتا خرمدین (خواهر بابک خرمدین) گفت بابت انتشار این اظهارات از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

دانلود /فایل صوتی منتسب به مادر بابک خرمدین (ایران موسوی) علیه شوهرش و ماجرای تجاوز

اعترافات جدید ایران موسوی مادر بابک درباره تجاوز شوهرش به دخترش آرزو

به گزارش حرف تازه از برنا؛ یک وب‌سایت فارسی زبان با انتشار یک فایل صوتی از ایران موسوی، مادر بابک و آرزو خرمدین، اظهارات ماه گذشته یکی از دوستان آرزو را تایید کرد.

این اخبار در حالی در فضای مجازی منتشر شده است که مادر بابک خرمدین در یک فایل صوتی مدعی‌شده همسرش در غیاب او به دخترشان، آرزو، تجاوز می‌کرده؛ سال‌ها با خود او رابطه خشن و آمیخته با ترس داشته و او نمی‌توانسته در برابر رفتارهای زناشویی و کارهای شوهرش مقاومتی کند.

برادر و خواهر خرمدین و فرامرز، همسر دوم آرزو، بنابر اعترافات پدرومادر این خانواده، در طی سال‌ها کشته و مثله شده‌اند و امسال این دو متهم به قتل پس‌از قتل بابک، بازداشت شدند.

هنوز از صحت و سقم این صحبت ها و انتساب آن به ایران موسوی (مادر بابک و آرزو خرمدین) اطلاعی در دست نیست و هیچ مسئول یا رسانه رسمی صحت این فایل را تائید نکرده است.

ماجرای فایل صوتی مادر بابک خرمدین درباره تجاوز همسرش به آرزو

در این فایل صوتی که روز یکشنبه، ۶ خرداد، منتشر شده است، خانم موسوی می‌گوید که «در کودکی به ازدواج اجباری اکبر خرمدین درآمده» و ادعا می‌کند که همسرش او را زندانی کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است.

اکبر خرمدین و ایران موسوی ثانی ابتدا در ۲۶ اردیبهشت به‌اتهام قتل پسرشان، بابک خرمدین که از کارگردانان سینمای ایران بود، بازداشت شدند، اما بعداً اکبر خرمدین اعتراف کرد که «سال ۹۰ با مشارکت دخترش، آرزو، دامادش را کشته و سپس در سال ۹۷ آرزو را هم به قتل رسانده است».

در فایل صوتی خانم موسوی ثانی که همچنان در بند مشاوره ۲ زندان قرچک ورامین در بازداشت است، او ادعا می‌کند که خودش «قربانی و زندانی» اکبر خرمدین بوده است. او همچنین در این فایل همسرش را به آزار جنسی دخترشان و تجاوز به او متهم می‌کند و نیز می‌گوید خودش هم مورد تجاوز زناشویی قرار داشته است.

پیش از این قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، گفته بود سرپرست دادسرای امور جنایی تهران عنوان کرده که همسر اکبر خرمدین «تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجراها با خبر بوده‌ است».

اما در این فایل صوتی می‌گوید زندگی‌ زناشویی‌اش با اکبر خرمدین «اجباری بوده، تحت شکنجه او قرار داشته و از او می‌ترسیده است.»

بابک خرمدین که بر اساس اعترافات پدرش سومین مقتول پرونده اوست، کارگردانی بود که چندین فیلم کوتاه و بلند در کارنامه‌اش داشت و برخی آثارش در چند جشنواره داخلی هم برگزیده یا تحسین شده بود.

در حال حاضر اکبر خرمدین به‌اتهام مباشرت در قتل و ایران موسوی ثانی، همسرش، به‌اتهام معاونت در قتل در بازداشت هستند و پرونده همچنان در حال رسیدگی است.

منبع:آخرین خبر و برنا

انتشار این خبر به معنی تایید آن نیست و صرفا بازنشر شده است

نظرات