ویدئو / تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو در کودکی؟!

0

ماجرای تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو در کودکی و در ۸ سالگی چیست و آیا صحت دارد؟ در ادامه فیلم جدیدی از مصاحبه ای که با دوست صمیمی آرزو خواهر بابک خرمدین انجام شده را ببینید و هنوز صحت و سقم آن توسط پلیس تایید نشده و در اعترافات پدر و  مادر بابک خرمدین به ابن موضوع اشاره نشده است

ویدئو / تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو در کودکی؟!! دوست آرزو کیست

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو در کودکی؟

بعد قتل بابک خرمدین کارگردان زوایای جدید شوکه کننده ای در اخبار این پرونده باز میشود حالا در مصاحبه جدیدی که با دوست صمیمی و دوران کودکی و جوانی آرزو خواهر بابک خرمدین کارگردان انجام شده او ادعای عجیبی درباره تجاوز به آرزو خواهر بابک خرمدین توسط پدرش در کودکی کرده که در فیلم زیر ببینید:

 

افشاگری دوست صمیمی آرزو درباره تجاوز پدرش

دوست آرزو گفت که من با افشین و بابک و آرزو از بچگی دوست بودم و این خانواده را میشناختم. او سپس پس از ناپدید شدن آرزو پدر و مادرش به ما گفتند آرزو به ترکیه مهاجرت کرده؛ برای‌مان باور کردنی نبود که آرزو به استانبول رفته باشد.

زیرا شرایط جسمی آرزو با توجه به بیماری ام اس شدیدی که داشت ذهنمان را به هر سویی برای نبودنش می کشید جز ، ازدواج و مهاجرت به ترکیه و ساکن شدن در استانبول.

دوست چندین ساله آرزو خرمدین این سخنان را به خبرنگار رکنا گفت و ادامه داد: برایمان باور کردنی نبود که آرزو ازدواج کرده و به استانبول رفته باشد زیرا شرایط جسمی آرزو با توجه به بیماری ام اس شدیدی که داشت ذهنمان را به هر سویی برای نبودنش می کشید جز ، ازدواج و مهاجرت به ترکیه و ساکن شدن در استانبول! فکر کردیم شاید بخاطر شرایط جسمی ناشی از بیماری ام اس ،خانواده اش او را به آسایشگاهی برده اند حتی به آسایشگاه کهریزک نیز فکر کردیم ولی در دورترین نقطه ذهنمان هم فکر نمی کردیم که پدرش آرزو را کشته باشد.

دوست صمیمی آرزو خرمدین

دوست صمیمی آرزو خرمدین که هر دو ساکن شهرک اکباتان بودند و از کودکی با او همکلاسی و این دوستی تا زمانی که ناگهان آرزو ناپدید شد ادامه داشت در ادامه صحبت هایش به رکنا گفت: نه در دوره مدرسه ، وقتی بزرگتر شدیم ، یک روز ؛ مقابلم نشست و گفت:می خواهم رازی به تو بگویم که اگر نگویم ، نگفتنش خفه ام می کند و گفت:کودک که بودم ، هشت ساله ، پدرم …. به مادرم گفتم. مادر گفت ساکت باش و هیچ چیزی به هیچ کسی نگو… مادرم که از خانه خارج می شد ، پدر و من که تنها می ماندیم …

در لینک های زیر شرح ماجرای قتل خانواده بابک خرمدین را بخوانید:

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان چه کسانی هستند

فیلم / اعترافات مادر بابک خرمدین درباره کشتن دختر و پسرش

با ما همراه باشید

نظرات