فیلم کامل / لحظه وحشتناک واژگونی اتوبوس حامل سربازان در دهشیر یزد را ببینید

0

حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان در دهشیر یزد بر اثر نقص فنی منجر به کشته شدن ۵ سریاز معلم و ۲۸ مصدوم شد این حادثه در ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه صبح رخ داد که در ادامه فیلمی از لحظه واژگونی اوتبوس مسافربری حامل سرباز معلم ها را ببینید که بسیار وحشتناک است و اسامی منتضشر شده ۵ سرباز معلم جان باخته در حادثه واژگونی اتوبوس در دهشیر را بخوانید

فیلم کامل / لحظه وحشتناک واژگونی اتوبوس حامل سربازان در دهشیر یزد را ببینید

فیلم واژگونی اتوبوس حامل سربازان در دهشیر یزد

در ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح ۳ تیر ماه یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل سربازان معلم که در مسیر زاهدان به آباده شیراز در حرکت بود به علت نقص فنی واژگون شد و باعث مرگ ۵ سرباز و ۲۸ مصدوم شد.

فیلمی از لحظه وحشتناک و مرگبار چپ کردن و واژگونی این اتوبوس را ببینید:

سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در دهستان دهشیر شهرستان تفت در این استان پنج کشته و ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت.

جزئیات واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلم ها در دهشیر

مهر در خبری نوشت: یک منبع آگاه گفت: مسافران اتوبوسی که صبح امروز در محور زاهدان – آباده دچار حادثه شدند، همگی سرباز معلم بودند که تمامی مسافران این اتوبوس سرباز بودند که در حال اعزام به محل خدمت بودند.

این منبع آگاه گفت که این مشمولین اعزامی‌های امسال بودند که از مهرماه بنا بود تا به عنوان معلم در محل‌های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.

علت واژگون شدن اتوبوس سربازان دهشیر یزد

رییس پلیس راه استان یزد گفت: علت اصلی واژگونی یک دستگاه اتوبوس روز پنجشنبه در مسیر دهستان دهشیر شهرستان تفت به استان فارس نقص فنی ترمز خودور و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی با افزود: هم اکنون کارشناسان پلیس راه در محل حضور حادثه دارند و بررسی بیشتر این رویداد ترافیکی در دست بررسی است.

وی ادامه داد: رانندگان باید قبل از سفر و مسافرت از وضعیت خودروی خود از تمامی زوایای فنی و جاده آگاهی کامل داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

از مصدومان یک نفر در محل حادثه مداوا و بقیه به بیمارستان‌های شهرهای تفت، ابرکوه، و بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

پس از اعلام حادثه تعدادی آمبولانس ، یک فروند بالگرد و اتوبوس اورژانس استان یزد بلافاصله به محل حادثه اعزام شد .

اسامی ۵ سرباز معلم جان‌باخته در حادثه اتوبوس در يزد

اسامی فوتی‌ها نیز شامل طیب شه بخش نام پدر عیسی، راشد پاهنگ نام پدر شیرمحمد، عبدالرحمن دلیری نام پدر عیسی، سروان ناهیدی و ناصر گلستان

 

 

نظرات