نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تهران ۱۴۰۰

0

نتایج انتخابات شورای شهر تهران ۱۴۰۰ در شهر تهران روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد که در ادامه آمار و آرا و اسامی کامل منتخبان شورای شهر ۱۴۰۰ در تهران را میخوانید

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تهران 1400 اعلام شد + آمار و اسامی

اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تهران ۱۴۰۰

در این انتخابات که برای ۲۱ کرسی رقابت انجام گرفت، به ترتیب افراد ذیل حائز اکثریت آرا شدند. نتایج رسمی بلافاصله بعد از اعلام رسمی گفته می‌شود.

علی اعطا، حجت نظری، الهام فخاری، میرلوحی، حبیب زاده، سالاری، حق شناس، نژادبهرام، میلانی،صدراعظم نوری “رد” و تنها مجید فراهانی و محمد علیخانی و….. از جمله کاندیداهای تایید صلاحیت شده این دوره انتخابات شوراها بودند

با پایان یافتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین مجلس خبرگان و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی فرآیند شمارش آراء توسط وزارت کشور آغاز شده است و در این بخش به ترتیب آرای ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و نهایتا شوراهای شهر و روستا شمارش می‌شود.

فرمانداری تهران، نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش دوشنبه یا سه‌شنبه اعلام خواهد شد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران، اصولگرایان با دو لیست “شورای ائتلاف” و “شورای وحدت” و اصلاح‌طلبان نیز با لیست “جمهور” وارد رقابت انتخاباتی شدند که برآوردهای اولیه حاکی از این است که تلفیق لیست‌های اصولگرایان آرای بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

در حال بروز رسانی….

نظرات