ویدئو / پیشگویی صدور حکم جلب ژاله صامتی در برنامه پیشگو پژمان جمشیدی را ببینید

0

مهمان این هفته برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی ژاله صامتی بازیگر معروف سینما و تلویزیون بود که بخشی از این برنامه مربوط به پیشگویی صدور حکم جلب ژاله صامتی در برنامه پیشگو را ببینید.

ویدئو / پیشگویی صدور حکم جلب ژاله صامتی در برنامه پیشگو پژمان جمشیدی را ببینید

فیلم پیشگویی صدور حکم جلب ژاله صامتی در برنامه پیشگو پژمان جمشیدی

صامتی که این روزها سریال زیرخاکی ۲ را روی انتن دارد در برنامه پیشگو از خاطرات و نحوه ورود سینما تا خاطرات بچه دار شدن و علاقه به بچه ها و پیشگویی جالب درباره آینده و لری حرف زدن لحظات بسیار خوشی را برای بینندگان این برنامه ساخت که در زیر فیلم جالب پیش گویی وی درباره حکم جلب را ببینید:

در چهارمین قسمت از برنامه «پیش‌گو»، با اجرای پژمان جمشیدی، مخاطبان شاهد پیش‌گویی‌های عجیب از آینده این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهند بود و همچنین شنونده خاطرات جذاب او می‌شوند.

«پیش‌گو» به تهیه‌کنندگی محمد شریفی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری، هر شنبه، ساعت ٢٠ در شبکه نمایش خانگی، در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

ژاله صامتی، بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. ژاله صامتی از پدر و مادری ازنایی در تهران زاده شد. او از کودکی عاشق بازیگری بوده است و به گفته خودش از ۳ ساله بوده که هر کس از او می پرسید می خواهی چه کاره شوی، پاسخ می داده بازیگر! وی در رشت تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده است. او ازدواج کرده و دو دختر به نام یاس و نیاز دارد.

نظرات