تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و عراق مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر + خلاصه بازی

0

بازی ایران عراق از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۲۵ خرداد از ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار میشود که در ادامه جزئیات بازی ایران و عراق و خلاصه بازی و محل بازی و ترکیب تیم ملی فوتبال ایران و شرایط صعود ایران از مرحله مقدماتی ۲۰۲۲ قطر مقابل عراق را در مجله حرف تازه میخوانید.

تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و عراق مقدماتی جام جهانی 2022 قطر + خلاصه بازی

زمان بازی ایران و عراق مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بازی ایران و عراق از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار میشود .

تیم ملی فوتبال ایران پس از برد ۱۰ بر صفر مقابل کامبوج، این بار باید سراغ تیم ملی عراق برود. این بازی سه‌شنبه جاری ساعت ۲۱ است و ایران برای صدرنشینی باید حتما این بازی را ببرد.

نتیجه بازی ایران عراق

قایدی درباره جو حاکم بر اردوی تیم ملی برای دو دیدار تیم ملی ایران و عراق یادآور شد: با این روحیه‌ای که بازیکنان دارند، قول می‌دهم که دو بازی پیش‌رو را می‌بریم و با ۴ برد به مرحله بعد می‌رویم.

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران و عراق گفت: ان‌شاء الله که عراق را سه بر صفر می‌بریم

تا اینجای نتایج مقدماتی جام جهانی، عراق به دور بعدی صعود کرده و در مقابل ایران نمایشی بازی خواهد کرد و ایران به بد و پیروزی مقابل عراق نیاز دارد تا بتواند به جام جهانی صعود کند

ایران برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی به این برد و صدرنشینی در جدول نیاز دارد و تیم ملی فوتبال عراق هم برای حفظ جایگاه خود یعنی صدرنشینی در گروه حداقل امتیاز را هم از این بازی بگیرد کافیست.

نظرات