اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مهمانی از کارائیب + خلاصه داستان

0

“مهمانی از کارائیب″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی و به تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. فیلم مهمانی از کارائیب که  به تازگی ساخت آن آغاز شده است، حالا قرار است بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم مهمانی از کارائیب و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم مهمانی از کارائیب | اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مهمانی از کارائیب + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “مهمانی از کارائیب ” روایتگر داستانی جذاب با مضمون عاشقانه است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:”خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند.

خلاصه داستان مهمانی از کارائیب

خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقى است؛ عشق‌هایى که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست…”

 

اسامی بازیگران فیلم مهمانی از کارائیب به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم مهمانی از کارائیب به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: بهزاد فراهانی، تهیه کننده: شهرام گیل آبادی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی‌باشی، سرپرست گروه کارگردانی: محسن صادقی‌نسب، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی سهرابی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، مدیر تولید: جواد راهزانی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، مدیر تدارکات: احسان میقانی، عکاس: حبیب مجیدی، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی گودرزی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی نیا.

نظرات