عکس و بیوگرافی آذرخش فراهانی موزیسین و همسرش

0

عکس و بیوگرافی آذرخش فراهانی موزیسین و همسرش

بیوگرافی آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی و برادر گلشیفته و شفایق فراهانی از بازیگران سینما و عکس های شخصی و سوابق و شغل و پیج اینستاگرام و ازدواج و همسرش را در ادامه در مجله حرف تازه میخوانید

عکس و بیوگرافی آذرخش فراهانی موزیسین و همسرش + آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی کیست

بیوگرافی آذرخش فراهانی

آذرخش فراهانی متولد ۱ تیر ۱۳۶۰ در تهران، نقاش و آهنگساز و موزیسین ایرانی و فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع لیسانس می باشد

خانواده و زندگی شخصی

آذرخش فراهانی فرزند دوم خانواده هنرمند فراهانی، متولد ۱ تیر سال ۱۳۶۰، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده سبک راک موسیقی کشور و سرپرست یک گروه موسیقی است.

میگوید:پدرم بزرگترین حامی من است. بعد از ایشان هم شقایق حمایتم می کنند. خیلی به آنها متکی هستم.
مادر من خودش نقاش است. از سنین کودکی ما را در کلاس‌های هنری ثبت‌نام می‌کردند و مشوق ما در حوزه هنر بودند. کلاس نقاشی، موسیقی و …

آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی کیست

همسر آذرخش فراهانی کیست

پسر بهزاد فراهانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. اما یک شکست عشقی در زندگی داشته که از آن به عنوان بدترین اتفاق زندگیش نام برده است.

علاقه به موسیقی

من در بچگی کلاس ارف رفته ام و از همان زمان به موسیقی علاقه داشتم. در ده سالگی هم گیتار می زدم. سال ۱۳۷۱ هم در فرهنگسرای بهمن به مناسبت ۲۲ بهمن کنسرت دادم.

سوابق موسیقی آذرخش فراهانی

۱۵ سال است که یک گروه موسیقی را سرپرستی می‌کنم. نام گروه «کوچ‌نشین» است که از بهترین نوازنده‌ها تشکیل شده و تا به‌حال بیش از ۲۰ اثر منتشر کرده‌ایم. من سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه هستم. از جمله نوازندگان گروه من حمزه یگانه، آرش پژندمقدم (از مطرح‌ترین درامرهای ایران) و دارا دارایی هستند.

زندگینامه آذرخش فراهانی موزیسین و بازیگر و خواننده و نقاش

ساز زدن در مترو در سال های ۸۸ و ۸۹

من آدم سیاسی نیستم و به این چیزها فکر نمی کردم. مردم اصولا در مترو دپرس هستند و خیلی شاد نیستند ولی وقتی ما شروع به زدن می کردیم همه شاد می شدند.

سبک موسیقی

نمی خواهم به سبک خاصی توهین کنم ولی کار پاپ نمی روم.سبک خودم راک است. کار هیپ هاپ و جاز هم کرده ام.

آلبوم و اثر موسیقی

آلبوم داشته ام. کارهایی هم که برای فیلم مالاریا ساخته ام هفت هشت ترک است، یعنی می تواند یک ای پی شود. سال ۹۴ برای من همپای سال ۹۱ بود که آلبومم را منتشر کردم البته سال ۹۱ برای انتشار آلبوم زیاد کار کردم.

عکس های جدید آذرخش فراهانی برادر گلشیفته و شقایق فراهانی

خوانندگی‌:

خوانندگی هم میکنم ، اما خیلی خوب نیست ولی در حد نیاز آهنگ هایی که ارائه می دهیم خوب است. در آلبوم کورال هم خوانده ایم. سبک اپرا هم خوانده ایم. یعنی طیف های مختلف را با سبک راک مخلوط کرده ایم و خوانده ایم.

فعالیت ورزشی و سرگرمی ها‌:

من خیلی طرفدار تیم خاصی نیستم. بیشتر، بازی های ملی یا بازی های مهم جام جهانی را می بینم. مثلا برای دیدن بازی آرژانتین و آلمان، ترکیه بودم، ساعت ها در کوه ها راه رفتم تا به یک تلویزیون برسم و این بازی را ببینم. انیمیشن را به اندازه هنر موسیقی دوست دارم. ادبیات، مجسمه‌سازی، نقاشی

همسر آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی کیست

تجربه بازیگری‌:

در سال ۸۸ یک نقش کوتاه در یک تئاتر با آقای فراهانی داشتم که اسمش دقیق یادم نیست. تجربیات بازی ام آن قدر کم است که به حساب نمی آید ولی موزیک را از بچگی دوست داشته ام و دنبال می کردم.

پیج اینستاگرام آذرخش فراهانی

farahaniazarakhsh

عکس های آذرخش فراهانی

 

عکس های جدید آذرخش فراهانی با خانواده اش

azarakhsh-farahani اینستاگرام

سوابق و آثار خوانندگی و آهنگسازی برادر گلشیفته و شقایق

نظرات