درگیری خونین رضا سیبیل گنده لات تهرانسر در پارک نرگس + رضا سیبیل لات تهرانسر کیست

0

رضا م معروف به رضا سیبیل گنده لات تهرانسر که به شرارت معروف است بار دیگر ۱۷ خرداد در پارک نرگس تهرانسر ۵ شهروند را زخمی کرده بود طی یک عملیات پلیسی بازداشت شد. رضا سیبیل گنده لات تهرانسر کیست در ادامه ماجرای کامل حمله خونین و چاقوکشی رضا م معروف به رضا سیبیل را بخوانید.

فیلم / درگیری خونین رضا سیبیل گنده لات تهرانسر در پارک نرگس + رضا سیبیل لات تهرانسر کیست

رضا سیبیل گنده لات تهرانسر کیست

رضا م معروف به رضا سیبیل گنده لات تهرانسر ۲۴ ساله است که سابقه دار شرارت و چاقوکشی دارد و هم اکنون توسط پلیس دستگیر شده است.

سرهنگ مالمیر رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر درباره حزئیات و ماجرای درگیری و حمله خونین رضا سیبیل یکی از اشرار تهرانسر اظهار داشت: ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۱۷ خرداد سال جاری در پی یک فقره چاقوکشی در پارک نرگس تهرانسر تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ به محل حادثه سریعا اعزام شدند.

عکس و بیوگرافی رضا م معروف به سیبیل گنده لات تهرانسر

فیلم درگیری و حمله خونین رضا سیبیل در پارک نرگس تهرانسر

ماموران کلانتری ۱۵۰ مشاهده کردند، در این درگیری مرد شروری به نام (ر.م) معروف به رضا سیبیل ۵ شهروند را در پارک نرگس تهرانسر به قصد قدرت نمایی مورد هدف ضربات چاقو قرار داده و از محل حادثه متواری شده است.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: «رسیدگی به این پرونده سریعا در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت. تیم پلیسی بنابر اظهارات شاهدان و برسی لحظه به لحظه حادثه و با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی شرور چاقوکش شدند.» فیلم بعد از انتشار بارگذاری میشود…

وی بیان داشت: «ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات پیچیده و ضربتی متهم ۲۴ ساله که در دخمه خود پنهان شده بود را بازداشت و روانه کلانتری کردند.»

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: « شرور جوان سابقه دار پس از دستگیری در بازجویی های اولیه پلیسی صراحتا به چاقو کشی و قدرت نمایی در پارک نرگس تهرانسر اعتراف کرد.»

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در پایان گفت: «پرونده متهم پس از اعترافاتش به مرجع قضایی ارجاع شد. منبع : رکنا

رضا سیبیل لات تهرانسر پارک نرگس

پارک نرگس تهرانسر کجاست

این پارک در خیابان اصلی تهرانسر و روبروی میدان کمال الملک قرار گرفته .پارک دارای فضایی مناسب برای دورهمی های شبانه است پارکینگ مستقل ندارد اما در خیابان های اطراف آن میتوان پارک کرد قسمتی از پارک به لونا پارکی کوچک برای تفریح بچه ها تبدیل شده

نظرات