بیوگرافی معین ضرابی بازیگر و کارگردان و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

0

با بیوگرافی «معین ضرابی» بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون ، عکس های جدید معین ضرابی بازیگر و همسرش ، زندگینامه معین ضرابی و همسرش ، اینستاگرام و بیوگرافی معین ضرابی بازیگر نقش “کیوان” در (سریال لحظه گرگ و میش) ، زندگی شخصی و هنری و خانواده و محل تولد و سن و تاریخ تولد و تصاویر شخصی و هنری این بازیگر با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

معین ضرابی | بیوگرافی معین ضرابی بازیگر و کارگردان و همسرش+ خانواده و فیلم شناسی

 

بیوگرافی معین ضرابی بازیگر

مجله حرف تازه، معین ضرابی هنرپیشه نوظهور و تازه کار سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به مخاطبان معرفی شد و تاکنون در آثاری چون مجموعه تلویزیونی” هیات مدیره” و فیلم گوشت تلخ و فیلم پیله های آهنی و …. ایفای نقش کرده است‌.

سوابق هنری

او بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت دارد و برای اولین بار در مقابل دوربین مازیار میری و همایون اسعدیان، ایفای نقش در سریال های تلویزیونی را تجربه کرده است. وی علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و دستیار کارگردان فعالیت دارد و در فیلم ها و سریال هایی چون هیات مدیره” و فیلم گوشت تلخ و فیلم پیله های آهنی و بازی در فیلم تئاتر تاریکی همچون رویا … حضور داشته است.

اینستاگرام معین ضرابی

همسر معین ضرابی کیست

درباره زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج و همسر این چهره خبری منتشر نشده و اصولا وی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و رسانه حضور کم رنگ دارد.

بازی در سریال هیات مدیره

ضرابی در دومین همکاری خود با مازیار میری کارگردان در سریال هیئت مدیره بازی کرد و توانست تجارب خوبی را در کنار بازیگردن مطرح و سرشناس ایرانی رقم بزند. در خصوص سن و سال، تحصیلات و شرایط زندگی او اطلاعات دقیقی در دست نیست.

معین ضرابی

فعالیت کارگردانی

ایشان ب تازگی بیشترین تمرکرش را روی کارگردانی معطوف داشته و فیلم کوتاه “پنج روز کامل” به تهیه کنندگی سهیلا گلستانی ساخته که این فیلم موفق به کسب دیپلم افتخار درجه یک از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه یاروسلاو روسیه گردیده است.

ضرابی همچنین فیلم کوتاه «اعلامیه» با تهیه کنندگی سهیلا گلستانی با بازی هادی احمدی، مژده دایی، مصطفی زند، ماریه تهرانچی، پویا آرام، احسان صفرنواده، داریوش قاسمی، مهرسانا فراهانی و … کارگردانی کرده است.

بیوگرافی معین ضرابی بازیگر

معین ضرابی بازیگر نقش کیوان در سریال لحظه گرگ و میش

این بازیگر در سریال لحظه گرگ و میش در نقش کیوان کاراکتر مقابل سوگند با بازی مهتاب اکبری را بازی کرد که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کیوان در سریال لحظه گرگ و میش وارد دوستی نامتعارف با سوگند دختر سروش با بازی نیما نادری میشود و به رغم اینکه تمایلی برای مشارکت در نقشه های پلید سوگند نداشت اما سرانجام توسط او اغفال شد و ناخودآگاه وارد ماجرایی شد که فرجام شومی خواهد داشت.

معین ضرابی در سریال لحظه گرگ و میش

اینستاگرام معین ضرابی

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی moeinzarabi فعال است که در میتوانید تصاویر و آثار هنری جدید او در پیج شصخی اش مشاهده کنید

معین ضرابی بازیگر و همسرش

 

فیلم شناسی معین ضرابی (کارگردان و بازیگر)

فیلم پیله آهنی (۱۳۹۸)

فیلم گوشت تلخ (۱۳۹۸)

سریال هیات مدیره

سریال لحظه گرگ و میش

فیلم کوتاه «اعلامیه»

فیلم کوتاه “پنج روز کامل”

فیلم تئاتر تاریکی همچون رویا

عکس های جدید و شخصی معنی ضرابی

معین ضرابی بازیگر نقش کیوان در سریال لحظه گرگ و میش

جدیدترین عکس های معین ضرابی بازیگر

زندگینامه معین ضرابی و همسرش + مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات