بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر و همسرش + اینستاگرام و تصاویر و فیلم شناسی

1

با بیوگرافی « شهروز آقایی پور» بازیگر و فیلمبردار سینما و تلویزیون ، عکس های جدید و تصاویر و بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر نقش اسماعیل در (سریال کلبه ای در مه) و همسرش ، زندگینامه شهروز آقایی پور و همسرش ، اینستاگرام شهروز آقایی پور بازیگر نقش “اسماعیل” در کلبه ای در مه ، زندگی شخصی و هنری و خانواده وسوابق هنری و شهروز آقایی پور ویکی پدیا در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر و همسرش + اینستاگرام و تصاویر و فیلم شناسی

 

بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر

شهروز آقایی پور متولد …. در شمال کشور بازیگر و فیلمبردار است که تاکنون در آثاری همچون «بمب؛ یک عاشقانه» ، «به خاطر یک مشت ریال» ، «دل شکسته» به عنوان «بازیگر» ، «تصویربردار و فیلمبردار» حضور داشته است. با بازیگر سریال کلبه ای در مه آشنا شوید.

سوابق هنری

آقایی پور، فعالیت هنری خود را با مستندسازی و فیلمبرداری آغاز کرد و سپس وارد بازیگری شد.

او در فیلم هایی چون فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، فیلم سینمایی «ناگهان درخت» و سریال تلویزیونی «چایخانه همزبان» فعالیت داشته است.

بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر

وی در سال ۱۳۸۷ در فیلم دل‌شکسته به کارگردانی علی روئین‌تن به عنوان فیلمبردار فعالیت داشته و در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر سید شهاب حسینی، بیتا بادران، خسرو شکیبایی و محمود‌ پاک‌نیت و …توانست تجارب خوبی را کسب کند.

همسر شهروز آقایی پور بازیگر کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر جوان هستند

بازیگر فیلم بمب یک عاشقانه

آقایی پور تجربه بازی در فیلم بمب یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی در کنار بازیگرانی چون پيمان معادی ، حميد فرخ نژاد ، ليلا حاتمی ، سيامك انصاری و سیامک صفری و حبیب رضایی و … تجرب خوبی را کسب کرد.

شهروز آقایی پور

شهروز آقایی پور درباره بازی در فیلم بمب یک عاشقانه در صفحه اینستاگرامش نوشته: بازی توی فیلم “بمب” به کارگردانی پیمان معادی ، مثل یه بمب شادی بود که توی زندگیم منفجر شد. همه ی درجه یک های سینما باهم توی یه فیلم. پیمان معادی . لیلا حاتمی. حبیب رضائی. سیامک انصاری. سیامک صفری. مانی حقیقی. معصونه قاسمی پور و بهادر مالکی جلوی دوربین و همچنین دوربین معجزه گر محمودخان کلاری و صحنه آرائی محسن خان شاه ابراهیمی و صدای ایرج خان شهزادی و …
و کنار همه ی این خوب ها، من هم اولین نقش سینمائیم رو بازی کردم. پیمان جان معادی واقعا بینظیر بود و خیلییییی بهم اعتماد بنفس داد و بسیار ازم راضی بود . چیزی در مورد نقشم نمیگم تا تدوین شود، دیده شود، بلکه پسندیده شود

شهرور آقایی پور در سریال کلبه ای در مه

بازی در سریال سرگذشت ایپزود همدرد

اولین تجربه بازیگری شهروز آقایی پور در قاب تلویزیون ایفای نقش در سریال سرگذشت در اپیزود همدرد به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی بود که بسیار خوش درخشید.

بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر نقش اسماعیل در سریال کلبه ای در مه

بازی در سریال کلبه ای در مه

جدیدترین کار هنری آقای پور در مقام بازیگری حضور در سریال کلبه ای در مه می باشد که علاوه بر بازی در این سریال در نقش اسماعیل، به عنوان مشاوره لهجه گیلکی نیز فعالیت کرده است

پیج اینستاگرام شهروز آقایی پور

پیج اینستاگرام شهروز آقایی پور

صفحه رسمی این چهره با نشانی در دسترس عموم قرار داد.

shahroozaghaeepur

فیلم شناسی شهروز آقایی پور

سریال چایخانه همزبان (۱۳۹۸)

دل‌شکسته (۱۳۸۷)

سریال کلبه ای در مه (۱۳۹۹)

سریال می جان (۱۳۹۸)

فیلم ناگهان درخت (۱۳۹۷)

فیلم بمب یک عاشقانه (۱۳۹۶)

1 دیدگاه در “بیوگرافی شهروز آقایی پور بازیگر و همسرش + اینستاگرام و تصاویر و فیلم شناسی

  1. اردلان کاظمی.کودک کار گفت:

    فقط مسیح خانزاده سام قریبیان حمیدابراهیمی مهدی مخبری رزیتاغفاری عالی بازی کردند

نظرات