فیلم کامل / لحظه ورود سارقان و دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند بازیگر را ببییند

0

آزیتا ترکاشوند بازیگر از دزدی و سرقت از منزلش خبر داد که در ویدئوی منتشر شده لحظه ورود راحت سارقان به منزل این بازیگر و دزدی از خانه او را نشان میدهد که دوربین های مدار بسته ساختمان ثبت کردند. در زیر فیلم را ببینید

فیلم کامل / لحظه ورود سارقان و دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند بازیگر را ببییند

فیلم دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند بازیگر

مجله حرف تازه – آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما، تلویزیون که به تازگی در سریال هیولا مهران مدیری بازی کرده در صفحه اینستاگرامش خبر از دزدی و سرقت از منزلش داد و نوشت: «مگه داریم، انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن، برن؟ اگه من دیشب منزل بودم ‌واقعا چه بلایی سرم میومد؟ کی پاسخگو بود؟»

فیلم دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند:

آزیتا ترکاشوند بازیگر

آزیتا ترکاشوند (زاده خرداد ۱۳۵۹ بروجرد) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده‌است.

آزیتا ترکاشوند در روز در خانواده‌ای نظامی به دنیا آمد. در کودکی به دلیل شغل پدر از بروجرد به تهران مهاجرت کردند. او در کودکی بسیار آرام بوده‌است به طوری که خود او می‌گوید:

دوران کودکی من تو خونه بسیار مظلوم، آروم و صبور، طوری که خانواده نگران بودن نکنه افسردگی دارم، بعد مدرسه اینقد شیطون بودم طوری که هفت زنگ پشت در کلاس بودم یا همیشه تو حیاط بودم یا از کلاس اخراج می‌شدم.

وی در فیلم‌ سینمایی «قلاده‌های طلا» و مجموعه‌های تلویزیونی «گاندو»، «کلاه پهلوی» و «هیولا» و … بازی کرده است.

نظرات