دانلود مجاز فیلم و سریال ایرانی در سایت مووی لند

0

تماشای فیلم و سریال را می توان از مهم ترین سرگرمی های انسان قرن بیستم دانست چراکه این دسته از تفریحات عموما هزینه های اندک و البته جذابیت بالایی دارند . به همین جهت است که این روز ها طیف زیادی از جامعه آن را به عنوان گزینه ی اول خود برای اوقات فراغت انتخاب می کنند . ایرانیان هم از این قاعده مستنی نیستند . آن ها هر روزه اینترنت را با عباراتی همچون دانلود فیلم، دانلود سریال زخم کاری، دانلود سریال میدان سرخ و سایر  آثار پر طرفدار زیر و رو می کنند. البته در بیشتر مواقع این افراد در پیدا کردن یک فیلم مناسب ناکام می مانند. دلیل این موضوع را می توان نبود یک رسانه ی مناسب در فضای وب ایران دانست که بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران باشد . مووی لند رسانه ای است که تلاش کرده تا حدی این کمبود را بر طرف نماید . ما در ادامه قصد داریم تا مروری بر این رسانه داشته باشیم و شما را بیش از پیش با آن آشنا سازیم . از طرفی دیگر ما به معرفی دو مورد از محبوب ترین سریال های فعلی در این  سایت پرداخته ایم .

 مووی لند

دانلود سریال زخم کاری با لینک مستقیم

سریال زخم کاری را می توان از جدید ترین سریال هایی دانست که این روز ها در شبکه ی نمایش خانگی عرضه شده است . این سریال در واقع بر اساس کتاب بیست زخم کاری ساخته شده و کارگردانی آن را هم محمد حسین مهدویان بر عهده گرفته است . او پیش از این  و اثاری همچون لاتاری، ماجرای نیمروز ۱ و ۲  را ساخته بود که همگی به موفقیت های چشم گیری رسیده اند . اما این اثر نخستین تجربه ی او در شبکه ی نمایش خانگی است و به همین جهت بسیاری بر این باور هستند که می تواند یک اثر درخشان باشد . افزون بر این داستان سریال،  ملتهب و پر فراز و نشیب است که ماجراها و اتفاقات زیادی را در خود دارد . حضور بازیگران توانا عامل دیگری است که سبب می شود تا این داستان پر فراز و نشیب به بهترین وجه ممکن پیش برود . جواد عزتی،  هانیه توسلی رعنا آزادی ور، الهه حصار و… از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند . مجموع این موارد سریال یاد شده را در بین مخاطبان محبوب کرده است . اگر شما هم به دنبال دانلود سریال زخم کاری هستید، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه فرمایید .

مووی لند

دانلود فیلم با اینترنت نیم بها

بدون شک شما هم تا کنون عبارت دانلود فیلم را در اینترنت جستجو کرده اید و با حجم زیادی از سایت ها مواجه شده اید اما در نهایت هیچ کدام قادر به جلب رضایت شما نبوده اند . بیشتر این سایت ها دارای تبلیغات زیادی هستند که باعث می شود تا کاربران زده شوند . در اصل هدف اصلی این وبسایت ها جلب کاربر و نمایش تبلیغات آزار دهنده ی خود به آنان است . از طرفی دیگر بسیاری از آن ها آرشیو محدودی دارند و یا برای هر اثر اطلاعات ناکافی درج کرده اند . مجموع این موارد سبب شده تا یافتن فیلم دلخواه امری بسیار مشکل باشد . رسانه ی مووی لند با اشراف بر این موارد سعی کرده تا آن ها را بر طرف سازد . این رسانه هیچ گونه تبلیغاتی در ساختار خود ندارد و همین گشت و گذار در آن را ساده کرده است . از طرفی دیگر این رسانه دارای یک آرشیو عظیم مشتمل بر هزاران فیلم و سریال می باشد که برای هر کدام از آن ها توضیحات دقیق و کاملی ذکر شده است . همین موضوع اجازه می دهد تا افراد انتخاب دقیق و بهتری داشته باشند . مزیت دیگری که این سایت را متمایز نموده است، به روز بودن محتوا است به گونه ای که هر اثر جدید بلافاصله بعد از انتشار بر روی این رسانه قرار می گیرد و به همین جهت گزینه ای مناسب برای طرفداران فیلم است . اگر شما هم در پی دانلود فیلم هستید، می توانید از این پس مووی لند را به عنوان رسانه ی مرجع خود انتخاب کنید .

مووی لند

دانلود سریال میدان سرخ و بررسی آن در مووی لند

سریال میدان سرخ را می توان از جدید ترین ساخته های ابراهیم ابراهیمیان دانست . ابراهمیان پیش از این آثاری همچون پیلوت، آآآدت نمی کنیم و…. را ساخته بود اما این سریال نخستین تجربه ی او در شبکه ی نمایش خانگی است . فرزاد فرزین خوانندگی سریال میدان سرخ را برعهده گرفته که همین مورد می توان جذابیت زیادی به این اثر بدهد . او پیش از این هم قطعاتی برای سریال مانکن و عاشقانه خوانده بود . اگرچه هنوز برای این سریال خلاصه داستانی منتشر نشده است اما با توجه به حضور بازیگران حرفه ای، می توان انتظار یک اثر بی نظیر را داشت .حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می پردازند . این ترکیب زیبا سبب شده تا این اثر جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد . این موضوع در کنار کارنامه ی درخشان ابراهیمیان می تواند پازل جذابیت میدان سرخ را تکمیل نماید . اگر شما هم مانند سایر کاربران به دنبال دانلود سریال میدان سرخ هستید،  می توانید به رسانه ی مووی لند MovieLand.cc  مراجعه فرمایید .

نظرات