پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان چه کسانی هستند / بابک خرمدین در آغوش مادرش

9

 پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان چه کسانی هستند / بابک خرمدین در آغوش مادرش

از ساعاتی پیش خبر تلخ قتل بابک خرمدین کارگردان سینما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که توسط پدر و مادرش به کشته شد عکسی تلخ از پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان و عکسی بسیار تامل برانگیز از بابک خرمدین در آغوش مادرش و بیوگرافی پدر بابک خرمدین را ببینید

عکس و بیوگرافی پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان / بابک خرمدین در آغوش مادرش

عکس و بیوگرافی پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما

تصویری و عکس پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان در مراسم افتتاحیه فیلم سوگنامه ای برای یاشار در موزه سینما که مربوط به سال ۱۳۹۴ است را ببنید که در این مراسم پدرش به او افتخار میکرده و بابک خرمدین نیز از پدر و مادرش بر روی صحنه تشکرکرده و لحظه ای که او در آغوش مادرش قرار میگیرد.

بابک خرمدین فیلم «سوگنامه ای برای یاشار» را آن طور که خودش می گفت تا حد زیادی با الهام گرفتن از زندگی خود ساخته است. او در سال ۸۹ به عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند. یاشار شخصیت اصلی فیلم او هم چنین سرگذشتی دارد.این نقش را یاشار علی‌شناس بازی کرده است که از دوستان کارگردان بوده و سابقه بازیگری نداشته‌است.

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان چه کسانی هستند / بابک خرمدین در آغوش مادرش

در مراسمی که دی ماه سال ۹۴ به بهانه اکران فیلم بابک خرمدین در موزه سینما برگزار شد، او از پدرش دعوت کرد که به روی صحنه بیاید و پدرش در سخنانی کوتاه گفته بود: «به نام خداوند آموزگار و به نام شهدای گلگون کفن جنگ هشت ساله و درود به شرافت آن شهدا که مملکت را حفظ کردند. من سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین هستم. ۳۰ سال خدمت کردم، ۶۹ ماه در مناطق عملیاتی بودم، دو مرتبه شیمیایی شدم و ۴ بار ترکش خوردم و خوشحالم که در مقابل ممکلت انجام وظیفه کردم. به جوانان توصیه می‌کنم از این گهواره وطن غافل نباشند چون رشد و سربلندی آنان در همین مملکت اتفاق می‌افتد. از این ۳۰ سال خدمت ۱۷ سال را دور از خانواده انجام وظیفه کردم و تمام زحمات خانواده روی دوش این خانم عزیزم (همسرش) بود که وطن دوم من هستند.»

قتل کارگردان سینمای به دست پدر و مادرش

🔹دیروز یک جسد مثله شده در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد.
🔹این جسد متعلق به بابک خرم دین بود که بعد از مرگ مثله شده است.
🔹ماموران کلانتری ۱۳۵ و تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده در حال بررسی ابعاد این قتل بودند که منجربه اعترافات پدر بابک خرمدین شد.
🔹پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفتند: پسرمان مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که ما با او داشتیم صبح روز قتل (روز یکشنبه) او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردیم و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رساندیم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابان انداختم.

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

9 دیدگاه در “پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان چه کسانی هستند / بابک خرمدین در آغوش مادرش

  1. بدبخت گفت:

    اینها هندی هستند پدر و مادر واقعی اش نبودند چطور والدینی بچه ای واقعی خودشونو این کار میکنند

  2. بابک گفت:

    چقدر زود‌قضاوت میکنین!هنوز ابعاد کامل ماجرا روشن نشده.انگیزه قتل برامون مشخص نیست که بسیار بسیار مهمه.شما که خبرنگاری میکنین یا خبری رو پخش میکنین با جزئیات باشه.اینجور خبردادن خیلی ببخشید مسخره اس.نه انگیزه مشخصه نه نحوه انجام جرم و نه هیچ چیز دیگه.فقط یه مقتول و یه متهم و دیگر هیچ.

  3. ج گفت:

    عقل هم چیزی خوبیه چطور مرد و زن پیری که قوت ندارن میتونن یه آدمو مثله کنن

  4. منا گفت:

    وقتی تو عکس قیافه و راحتی خیال مادرشو در بغل بابک خرمدین میبینم یاد مادر عزیزم می افتم که اونم تو بغل ما می گفت آخیش دنیا الان مال منه ولی مادر من کجا و این ابلیس کجا . مادر من سرمون درد می گرفت می خواست بمیره . دقایق آخر عمرش تو بیمارستان می گفت من فقط می ترسم تو توی این بیمارستان کرونا بگیری ترو خدا مواظب خودت باش. خدایا شکرت که همچین مادر و پدر مهربونی نصیب من کردی . الحمدالله. برای بابک خرمدین متاسفم. خدا رحمتت کنه

  5. دلی گفت:

    وای خدایا
    چطور دلشون اومد بچه هاشونو تیکه تیکه کنن
    ب والله که اینا ادم نیستن
    تف به شرف همچین حیوونایی
    حتی موش هم هوای بچه هاشو داره کثافتا

  6. سارل گفت:

    خدا همچین پدرو مادری رو لعنت کنه،ننگ بهشون

  7. مانی گفت:

    قسم به نام پدر
    قسم به نام مادر

    آیا بازم میشه اینجوری به نام پدر و مادر قسم خورد؟؟؟؟؟
    کجا داریم ما؟؟؟؟
    چی به سرمون اومده؟؟؟؟؟
    اون از پدر رومینا اشرفی که راحت سر دخترشو با داس میبره و اینم از پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان که بچه شون رو تکه تکه میکنن

    #مرگ انسانیت
    #مرگ بشریت
    #تولد دوباره شیطان

  8. سمیرا گفت:

    خبر به قدری تلخ و دردناکه که دیدن عکس پدر و مادر این کارگردان هم دردی به دردا اضافه میکنه
    مخصوصا عکس بغل کردن مادرش

  9. شاهین گفت:
    1
    1

    تلخترین عکس قرن به نظر من همین عکسه که بابک خرمدین مادرشو بغل کرده
    مادری که در آسانسور رو نگه میداره تا شوهرش جسد تکه تکه شده پسرشو بعد از قتل بیرون ببره
    قلبم درد گرفت از همه قساوت

نظرات