بیوگرافی و عکس های سردار سعید قاسمی نظامی بازنشسته و سیاستمدار

5

سعید قاسمی (Saeed Ghasemi) فرمانده سابق جنگ, بازنشسته سپاه و سیاستمدار, سخنران مسائل سیاسی, فعال فرهنگی و استاد دانشگاه است, که با سخنرانی های تند معروف است و حالا در انتخابات ۱۴۰۰ نیز نام او شنیده میشود در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی و عکس ها و همسر و فرزندان و سوابق و شغل و فعالیت های و سخنرانی های اخیر و پیج اینستاگرام به همراه عکس های جوانی تا امروز سردار سعید قاسمی در این صفحه آشنا میشوید

بیوگرافی سردار سعید قاسمی و همسر و فرزندانش + خانواده و سوابق نظامی و سیاسی

عکس ها و بیوگرافی سعید قاسمی نظامی بازنشسته و سخنران

سعید محمد قاسمی Saeed Ghasemi متولد سال ۱۳۳۹ در تهران فارغ التحصیل فوق لیسانس معماری دانشگاه علم و صنعت ایران و فرمانده سابق جنگ در قصر شیرین
قاسمی در قصر شیرین با درجه سرتیپ دوم پاسدار و دارنده نشان خلبان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظامی بازنشسته و فعال فرهنگی و اجتماعی و مدرس دانشگاه ایرانی است، که هم‌اکنون بعنوان استاد دانشگاه شهید رجایی و مدیر قرارگاه مهندسی و جهادی حاج احمد متوسلیان فعالیت می‌کند.

سال های فعالیت و سوابق از جنگ تا سوریه

مجله حرف تازه – سردار قاسمی در طول جنگ ایران و عراق از فرماندهان سپاه پاسداران بود که در عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، والفجر مقدماتی، والفجر ۱، مسلم بن عقیل، والفجر ۳، والفجر ۴ و مرصاد بعنوان فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله، حضور داشت و از اعضای شورای مرکزی قرارگاه عمار هست و عضو سابق شورای مرکزی انصار حزب‌الله بوده‌است

عکس ها و بیوگرافی سعید قاسمی نظامی بازنشسته و سخنران

عکسهای جوانی سردار سعید قاسمی

سعید قاسمی همکلاسی سابق محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت دو روز پیش از مصاحبه جنجالی‌اش، عکسی هم با دوست دوران جوانی خود منتشر کرد.

قاسمی در سال ۱۳۵۸ در قالب نیروهای سپاه منطقه ۷ به فرماندهی محمد بروجردی، راهی کردستان شد، سپس به واحد اطلاعات و عملیات سپاه مریوان پیوست، که فرمانده آن احمد متوسلیان بود.

عکس ها و تصاویر سردار سعید قاسمی

او در سال ۱۳۶۶ به‌عنوان معاون طرح و برنامه سپاه ولی‌امر به منصوب گردید و در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد فرمانده محور عملیاتی بود.

ایشان هم‌اکنون بازنشسته سپاه پاسداران است و در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور حضور فعال دارد و مشارکت مؤثر در بازسازی اماکن و خانه‌های مسکونی مناطق زلزله‌زدهٔ غرب کشور (کرمانشاه و سر پل ذهاب) از جمله آخرین فعالیت‌های او است.

عکسهای جوانی سردار سعید قاسمی

زندگینامه سردار سعید قاسمی

سعید قاسمی در سال ۱۳۳۹ در خیابان مهر محله نارمک، تهران زاده شد و اصالتا شمالی است و مادرش اهل آستانه اشرفیه و پدرش حاج محمدحسین قاسمی اهل لنگرود می‌باشد.

در سال ۱۳۶۸ در رشته مهندسی معماری دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد و با مدرک کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد

پدرش مرحوم حاج محمدحسین قاسمی در سال ۹۸ به رحمت خدا رفت که عکس حسین شریعتمداری در مراسم ختم پدر سردار سعید قاسمی را در زیر میبینید.

پدر و مادر سردار قاسمی

همسر سردار سعید قاسمی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند دختر و پسر می باشد که تاکنون یک دختر و یک پسرش منتشر شده است . او با لباس نظامی در مراسم عقد و ازدواج پسرش شرکت کرد و نشان از وظیفه شناسی و احساس مسئولیت دینی و ملی او دارد.

فرزندان و همسر سعید قاسمی کیست

 

حاج سعید قاسمی کیست؟

حضور و سخنرانی آتشین سردار قاسمی چهره ای محبوب از او بین بخشی از جوانان مذهبی و بسیجی ساخته است .او هم‌اکنون علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در گروه معماری، دانشگاه شهید رجایی به تدریس اشتغال دارد و سخنرانی ها و حواشی جنجالی او همیشه سر تیتر خبرهای رسانه ها می باشد.

سردار قاسمی و سوریه

سخنرانی ها و حواشی سردار قاسمی

از سردار قاسمی به عنوان کارشناس مسایل استراتژیک نام برده می شود .
وی همرزم جاوید الاثر احمد متوسلیان در لشگر محمد رسول الله (ص) و با شهید آوینی نیز در جنگ همراه بوده است و از معدود افرادی بود که در منطقه عملیاتی فکه -محل شهادت آوینی- شاهد لحظه شهادت او بود. حضور و سخنرانی آتشین وی چهره ای محبوب از «حاج سعید» بین بخشی از جوانان مذهبی و بسیجی ساخته است .

نام وی بیشتر در مراسم های یادبودی برده می شود که برای حاج احمد متوسلیان و سید مرتضی آوینی برگزار می گردد و گاهی اوقات نیز مصاحبه هایی با عنوان کارشناس مسایل استراتژیک از او شنیده میشود. وی همرزم جاوید الاثر متوسلیان در لشگر محمد رسول الله (ص) بود.

سخنرانی ها و حواشی سردار سعید قاسمی

اوج شهرت

قاسمی پیش از انقلاب ۵۷ و پس از ورود به دانشگاه علم و صنعت بلافاصله جذب فعالان اسلامی که بعدها انجمن اسلامی دانشگاه را شکل می‌دهند، شد و بعدها وارد سپاه می‌شود. اوج معروفیت او از زمان جنگ بوسنی‌وهرزگوین در یوگسلاوی سابق است.

نام سعید قاسمی سال ۹۰ بسیار بر سر زبان افتاد. هنگامی که علیه فائزه هاشمی سخن گفت و البته بارها علیه حسن روحانی رئیس‌جمهوری سخن گفته است.

 

5 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های سردار سعید قاسمی نظامی بازنشسته و سیاستمدار

  1. رضا گفت:

    مرد واقعی خستگی ناپذیر و نمونه یک انسان با ایمان (( هرچند هیچ کس معصوم و بی خطا نیست )) هستند . پاکدست و اهل کمک به ضعفا و مستمندان صدای نهیب گونه اش هم از روی دلسوزی است قدر ذره مثقالی زندگی اش ناپاکی و چشم به مطاع دنیا نیست … خدا حفظش کناد

  2. محسن گفت:

    ایشون از ابتدای انقلاب در کردستان بودن و جنگ تحمیلی رو هم کامل بودن و از افتخارات این انقلاب هستند خداوند ایشون رو از یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بده

  3. سیدعلی غفوری گفت:

    سلام
    چی جوری باحاجی تماس بگیرم

  4. Saham گفت:
    8
    3

    حاج سعید قاسمی مرد عمل و ایمان دنباله روی عدل و نظم و انسانی وارسته

  5. رضا گفت:
    9
    3

    حاج سعید عشقه عشق خدا قوت دلاور کجایی حاج سعید ک ظلم این لیبرالهای خائن از یک طرف بمردم و جولان ضد انقلاب بروی این گسلها‌ دل دوستداران انقلاب رو خون کرده

نظرات